Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газов ин. втора ръка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газов ин. втора ръка?

    Удачно ли да е да си търся газов ин. втора ръка, понеже 800-1000 лева нямам. Какви може да са последиците от газов ин. втора ръка и какво най-вероятно е тръгнало да се преебава? Като бутилката мисля да си я взема чисто нова. Не ги разбирам тия газове.
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    За колко пари е "далаверата"?
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      400 лева.
      Fiat Bravo 1.8 16V 96'

      Коментар


        #4
        Марка и модел?
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          Няма далавера в повечето случаи.Давати ти някой морално остарял комп. рейка и изпарител за рециклиране, почват се едни ядове и .... те така
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Нямам представа модел и марка. Предложено ми е просто, че има такава? Не си заслужава значи такива неща втора ръка?
            Fiat Bravo 1.8 16V 96'

            Коментар


              #7
              На колата от подписа ти, ако не си мега претенциозен като мен eдно такова:http://olx.bg/gazov-inzhektsion-nov-i25213187ще върви идеално.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Да, и в продавалнка разни инжекциони. А има ли такъв инжекцион, който може да не стане на фиатчето? Или всичко си става?
                Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                Коментар


                  #9
                  Трудно ще се намери по-калпав редуктор от Платинка, масово изпускат газ от винтчето за регулиране на налягането.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    Спестените пари в началото ще ги дадеш после.По добре нов,ако трябва и на изплащане,ще си спестиш много главоболия.

                    Коментар


                      #11
                      Колега, отдели малко време и попрочети какво що и ще видиш, че тези 400 лв. не са никак малко за стара уредба, още повече нещо което не знае какво е, на колко години е и т.н., @emzo добре ти го е казал.Аз лично мисля, че ако нямаш претенции, може да си сглобиш кола с полска/латвийска електроника и турски чарколя за под 500 лв, ако я правиш сам и около 600-700 с монтаж някъде си.Ако заложиш на по-качествени компоненти - 600-650 лв., като таван няма, но за 650лв. се купуват прилични неща.Затова си помисли. 400лв. за Г.И., настаро, беше далавера преди 3-4 години, но вече не е, не и при твоето описание.
                      Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                      Коментар


                        #12
                        Купи си нов пълен комплект, че посоле ще дадеш още поне толкова за рейка, изпарител, нови скоби, тръби, маркучи свински опашки и тинтири минтири, отделно за насторойката ще ти вземат поне още 100лв. Така че смятай сам, 400лв + поне още 300 или нов с гаранция за 700- 800лв.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          Купи си нов пълен комплект, че посоле ще дадеш още поне толкова за рейка, изпарител, нови скоби, тръби, маркучи свински опашки и тинтири минтири, отделно за насторойката ще ти вземат поне още 100лв. Така че смятай сам, 400лв + поне още 300 или нов с гаранция за 700- 800лв.
                          Между другото това със стоте лева за настройка е много грубо, но сигурно ще се намерят и за 200лв. мераклии... на принципа ден година храни...От друга страна, ако колегата вземе нещо по-популярно, съм сигурен, че ще се намери някой от форума, който да му помогне - я с кабел, я с настройка...Така или иначе - по-добре ново, не че не съм купувал настаро, но беше преди години.Каквото и да реши колегата, му пожелавам успех !
                          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                          Коментар


                            #14
                            Към автора на темата.Колега, попитай какво точно ти предлагат за тези пари. Ако ти пртедлагат марков ГИ пълен комплект на до 1 година, си е далавера от всякъде. Попитай и сподели тук. Има достатъчно компетентни хора, които ще те насочат към правилното решение.
                            Stop giving directions, just say "Follow me."
                            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                            Коментар


                              #15
                              Връщам за малко темата към живот. От чудене и питания какво да правя с тоя трошляк, обмислям идеята и да си го запазя, но да му сложа една газова и да му троша лагерите по пътя. И без това ролки и всичко е сменено, и то все добри чарколяци съм купувал. Да питам. На 1.8 16в, обикновена газ може ли да се сложи или задължително да търся газов инжекцион, за да нямам по-големи проблеми? Ако може пълен комплект от къде да закупя, също така ако няма проблем, предпочитам една обикновена, да търкалям с нея.
                              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                              Коментар

                              Working...
                              X