Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ, колата не иска да запали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Сега няма палене вече... Не свети чек лампата с дюзата, не зная колко време трябва да стои махнат акумулатора докато се появи тая лампа, но тя появи ли се колата пали, до такъв извод стигнах ( сигурно заради метана). Сигурно трябва да изстине първо съвсем, но чаках 30 мин и не мога да повторя операцията от сутринта. Код лампата ми светеше в движение преди да я угася (не знам дали ви помага това). Проверих кабелите докъдето ги виждам и са ок. В събота си смених клемите и понеже сложих по-голям акумулатор плюсовата я поиздърпах малко със сила за да стане. Но 2 дни карах идеално след това. Дали може да е нещо по плюса, че той има доста кабели освен дебелия закачени на клемата...

    Коментар


      #17
      Никой ли няма представа кога свети чека (дюзата) и от какво зависи. Ако я накарам да се появи, след секунди като изгасне паля, но не се появява... Сега оставих колата с откачен акумулатор и привечер ще проверя дали ще светне тая лампа и дали ще мога да я запаля. Жичкаджия някой да познавате в Обеля, или някой, който може да ми свърши работа?

      Коментар


        #18
        Аз съм в 331Б като се пооправи времето се обади и ще я прочетем да видим какво ще каже. телефона ми го има тук в определената тема.
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #19
          Сега при опит за палене след чакане се появи чека/дюзата, но не угасна колкото и пъти да я пробвах и съответно не запалих. Като гледам скоро няма да се оправя времето и ще трябва да викам някой да ме затегли, въпроса е , че не знам до къде... Вчера звънях на един жичкаджия, той вика за ключар си, звънях на ключар - вика за жичкаджия си... Колега писал си Красна Поляна, и аз съм от там, но колата умря на метростанцията в Обеля и ми е търсене...

          Коментар


            #20
            Така... В автосервиз Даков в Обеля (до там успял да я забутам) щели да ми оправят проблема като премахнат имобилайзера и за всичко труд и чипове и т.н. крайно ще вземат 100 лв. Мен ми се вижда добре, предвид това, което съм чел. Вие какво мислите?

            Коментар


              #21
              Колеги след 3 седмици мотаене в сервиза, майсторите заявиха: "Колата не пали, защото се е прекъснала инсталацията към датчика на разпределителния вал, който в последствие също е изгорял. За да се оправи трябва да се смени датчика, който струва 115 лв и трябва да се свали ангренажния ремък, за да се стигне до него. Работата ще струва 120лв, диагностиката - 35 лв. Общо всичко ще бъде към 290 лв (20 не знам откъде дойдоха)." Питах ги за датичика на Хол ли говорят , казват ми : НЕ, друг датчик, не този на Хол. Питам ви, защото поразпитах приятели и според тях става въпрос за точно датчика на Хол. Също казват, че парите, които искат са доста и като цяло мисля, че майсторите се опитват да ми одерат кожата нарочно. Нямам представа, тая кола вече глътна доста пари а струва под 1000 лв цялата, добре че е метана. Някой ако има познания там по жиците и т.н. нека да помогне моля. Благодаря.

              Коментар


                #22
                Без датчик разпределителен вал колата пали,единствения датчик без който не пали е датчик колянов вал,който се сменя за две минути без да се разглобява цялата кола и втора ръка можеш да го намериш на добри пари. Сега като чета назад гледам че си с метан,сигурно е обикновен а не газов инжекцион и най вероятно има емулатор за дюзите, чудя се дали не ти е там проблема,също така си с аванспроцесор който се вързва след датчик колянов вал,така че проблемите може да се коренят и там. Прегледай внимателно захранванията на тези две неща и дали някой кабел там не те тормози. Аванс процесора се вързва, като или се прекъсват кабели на датчик колянов вал или се слага преходник все ме дърпа в тази посока че проблема ти май е там

                Коментар


                  #23
                  Знам си аз, че тея искат да ме одерат... Ще им кажа, че ще я върна на вторични и ще си я взема и ще си отида при приятел да ми я направи. Да им се не види... Хайде още някой да се изкаже за всеки случай моля ви. Те ми шунтираха иммото и не можаха да оправят колата и понеже още от самото начало им казах, че проблема не е в иммото , а някъде по инсталацията сега се опитват да ме натоварят за да си избият парите за чипа на компютъра. Ясна ми е цялата система. Благодаря.

                  Коментар


                    #24
                    kiriluz1 написа:
                    Без датчик разпределителен вал колата пали,единствения датчик без който не пали е датчик колянов вал,който се сменя за две минути без да се разглобява цялата кола и втора ръка можеш да го намериш на добри пари. Сега като чета назад гледам че си с метан,сигурно е обикновен а не газов инжекцион и най вероятно има емулатор за дюзите, чудя се дали не ти е там проблема,също така си с аванспроцесор който се вързва след датчик колянов вал,така че проблемите може да се коренят и там. Прегледай внимателно захранванията на тези две неща и дали някой кабел там не те тормози. Аванс процесора се вързва, като или се прекъсват кабели на датчик колянов вал или се слага преходник все ме дърпа в тази посока че проблема ти май е там
                    1.8 без датчик на разпределителния вал няма да запали, възниква въпроса що като е прекъснат е палела преди това. Вярно че да се смени се сваля ангренажа, Сега те съветвам да отделиш 40лв. за рапатрак и да закараш колата при някой проверен майстор. И пак ти казвам щом свети ключа за имобилайзера има проблем със захранването, или е маса или е АБ.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Оправиха компютъра и вече не свети ключа. Това е, че проверен майстор нямам. Имам познати, които поне ще ми свършат работа за по-малко пари. Но не съм сигурен къде е проблема, за това питам дали е възможно да е така, както казват те. Май ще я задърпам до един познат и така. Благодаря.

                      Коментар


                        #26
                        кола

                        Що махаш кода като дюзата не гасне нали проблема е другаде
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          Не го махам аз, те викат "на 100% е в имобилайзера пич, махаме го и ще си като нов" , а аз им викам "според мен е нещо по инсталацията, по окабеляването" и те "абе сега, ние си знаем, иммото е със сигурност". После "Не е проблема САМО там... И сега "дай 300 лв за да сменим един датчик, а имото няма да ти го хващаме, ще го сметнем като наша грешка", нищо , че в тея 300 си го слагат и кой знае какъв е дребен проблема и дали въобще ще го пипат тоя датчик, след като искат те да го купят. Човек не може да отиде на сервиз, да се разбере за цена и да си вземе колата след 2-3-4 работни дни. Оставил съм им я на 16ти април, щеше да е 100 лв и да е готова на 17ти още, а какво стана...

                          Коментар


                            #28
                            кола

                            Имото може да се махне като то прави проблем Тогава гаснеше ли CODE Да не си е закарал в тези сервизи където са до разклона Ломско и Обелкси пътТам не са сервизи за такива ремонти ВСИЧКИТЕ
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #29
                              Във всяка морга тоя датчик е под 30 лева ,освен това колата пали без нищо да разглобяваш,само свързваш външно към клемата на стария и палиш ако проблема е в него. Чека е само на контакт и само за електрическа изправност колата си върви и без датчика стига само да мине чека и да запали.Сега се сетих че когато ми се прецака датчика грешката се изтриваше с махане на акумулатора и се появяваше със завъртане на стартера,въпреки това си палеше с външно свързан датчик .При откачане на датчика след това не дава грешка,ако датчика се остави свързан светва чека и пак си върви колата до следващото гасене.

                              Коментар


                                #30
                                Да, разбрах се с майсторите да си намеря аз датчик, да не ми купуват те за 115 лв. Въпроса е, че ако купя някой неработещ свалянето и слагането на ангренажа ще е напразно и парите ще отидат на кино. Има ли вариант да го тествам преди да го сложа? Ако имате такъв датчик за разпределителен вал предлагайте.

                                Коментар

                                Working...
                                X