Колеги да ви питам. Преди около две години закупих въпросния метан-редуктор и го монтирах на Вектрата,като смених тогава огромния топуз Ланди-Рендзо,който бе поставен на много неудобно място от италиянците-отпред ниско долу вляво под радиатора.Трябваше да лягам често на пътя за да му регулирам оборотите-все ги менеше или много ниски с гаснене на празен ход,висок разход на метан,глъхнене и все сипмтоми на заминаващ си изпарител.Отворих го за да го проверя евентуално за скъсани мембрани-обаче той като чисто нов .За първи път отварям метанов изпарител и който от вас знае метана не е като газта да остава мизерии,графит и всякакви гадости.Затворих Ланди-Рендзото и го монтирах обратно,но уви същите симптоми .Още два или три пъти го разглобих до последното болтче,защото все при мен надеждата уж умира последна,но уви.Като попрочетох и тука някои мнения на колеги,които са имали вземане-давани в Ланди и се коментираше,че това е една издънка на Италиянците,реших да го сменя с Мимгаз.Монтирах Мимгаза вече поради по-компактните му размери до стойката на акумулаторната батерия.Всичко стана много по-добре от Ландито,като особенно ми хареса колко много се скъси пътя от редуктор-изпарителя до плочката :P .В първите километри докато улегнат малко мембраните имаше същите симптоми като омразното Ланди .После обаче хм ..не вярвах,че може да има толкова стабилни обороти на празен,толкова ряз като настъпиш педала на газта докрай изведнъж,без да заглъхне,предърпа или др.Не можах да повярвам в последствие и на ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ниския разход на метан извънградско-3.8 кг метан .Сега след близо две години започнаха пак същите гнусни номерца като Ланди-то .Колата за тези години да съм минал най-много 4 или хайде 5 х.км т.е не е много като километри.Работата ми преди да напусна Спешна помощ беше на 2 км отиване и 2 връщане т.е все студена,ако това има значение.Винаги съм я палил на метан,защото пали много по-лесно отколкото на бензин като е студена.Днес погледнах по-обстойно Мимгаз-а и външно се вижда леееко как да го нарека напукана мембрана.Според вас колеги дошло ли е времето да го му сменям мембраните или нов Мимгаз .Колко време като години и км може да изкара един турски изпарител? Моля споделете вашето мнение. Изглежда ето така.....http://www.fobosgas.com/productv/489...l#.U0sdqqKz8wo
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Метан-редуктор Мимгаз
Collapse
X
-
Боклук е колега , от опит ти го казвам. о и цената му е символична в сравнение с италианските. БРЦ е истината , доказано в таксиметровия бранш. По 500 000км карат без никакви проблеми и са изключително стабилни. Аз имам няколко коли с БРЦ , не е да не съм сменявал редуктор , но само втора употреба БРЦ. Мимгаз купих веднъж и го сложих на Шевролет Калос , държеше се добре седмица-две , после леко променяше настройките на празен ход , закрепил съм го някак и още работи на колата , но не съм доволен.
-
ivan_pop написа:Аз пък имам наблюдения,че таксиметровите автомобили не се поддържат.Няма как неизправен на бензин автомобил да работи добре на газ!EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
fuel injekcion написа:Колега не говори глупости ,бащами цял живот таксита е имал и сменявал BRC метанов мисля 160лв ли беше не помня , е такъв изпарител 500 000 без проблем си изкарва и си работи идеално на метан ,даже на метан палиEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Благодаря колеги.Горе-долу се насочих. От тази страница която давам като линк да разбирам ли,че БРЦ е най-доброто макар и Турско,следва Ловато,това GN Group за първи път го чувам и виждам,но ако се съди по цената би трябвало да е най-доброто .Следват Томасето и Романо? Остава под въпрос БРЦ Текно,но за тях бях чел някъде кофти отзиви.Кое да избера? http://www.gasmagazin.com/vmchk/%D0%...D0%BD-cng.htmlEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
ivan_pop написа:Аз пък имам наблюдения,че таксиметровите автомобили не се поддържат.Няма как неизправен на бензин автомобил да работи добре на газ!
Коментар
-
Та какво не му харесваш на Ланди-то? От 10г карам на метан, нищо не съм сменял... а преди това колко е въртяна в Италия никой не знае. Оборотите не мърдат, не ми придърпва изобщо.Ето това е редуктора, не знам като твоя ли е, но сигурно след 97-ма откакто това е станало кола не е бил обслужванFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Та какво не му харесваш на Ланди-то? От 10г карам на метан, нищо не съм сменял... а преди това колко е въртяна в Италия никой не знае. Оборотите не мърдат, не ми придърпва изобщо.Ето това е редуктора, не знам като твоя ли е, но сигурно след 97-ма откакто това е станало кола не е бил обслужванEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Tornado написа:Досега не съм имал работа с метан ,но толкова ли е важно отоплението на редуктора поради факта ,че няма смяна от едно състояние в друго т.е. течна фаза газообразно състояние.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар