Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Метан-редуктор Мимгаз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Метан-редуктор Мимгаз

    Колеги да ви питам. Преди около две години закупих въпросния метан-редуктор и го монтирах на Вектрата,като смених тогава огромния топуз Ланди-Рендзо,който бе поставен на много неудобно място от италиянците-отпред ниско долу вляво под радиатора.Трябваше да лягам често на пътя за да му регулирам оборотите-все ги менеше или много ниски с гаснене на празен ход,висок разход на метан,глъхнене и все сипмтоми на заминаващ си изпарител.Отворих го за да го проверя евентуално за скъсани мембрани-обаче той като чисто нов .За първи път отварям метанов изпарител и който от вас знае метана не е като газта да остава мизерии,графит и всякакви гадости.Затворих Ланди-Рендзото и го монтирах обратно,но уви същите симптоми .Още два или три пъти го разглобих до последното болтче,защото все при мен надеждата уж умира последна,но уви.Като попрочетох и тука някои мнения на колеги,които са имали вземане-давани в Ланди и се коментираше,че това е една издънка на Италиянците,реших да го сменя с Мимгаз.Монтирах Мимгаза вече поради по-компактните му размери до стойката на акумулаторната батерия.Всичко стана много по-добре от Ландито,като особенно ми хареса колко много се скъси пътя от редуктор-изпарителя до плочката :P .В първите километри докато улегнат малко мембраните имаше същите симптоми като омразното Ланди .После обаче хм ..не вярвах,че може да има толкова стабилни обороти на празен,толкова ряз като настъпиш педала на газта докрай изведнъж,без да заглъхне,предърпа или др.Не можах да повярвам в последствие и на ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ниския разход на метан извънградско-3.8 кг метан .Сега след близо две години започнаха пак същите гнусни номерца като Ланди-то .Колата за тези години да съм минал най-много 4 или хайде 5 х.км т.е не е много като километри.Работата ми преди да напусна Спешна помощ беше на 2 км отиване и 2 връщане т.е все студена,ако това има значение.Винаги съм я палил на метан,защото пали много по-лесно отколкото на бензин като е студена.Днес погледнах по-обстойно Мимгаз-а и външно се вижда леееко как да го нарека напукана мембрана.Според вас колеги дошло ли е времето да го му сменям мембраните или нов Мимгаз .Колко време като години и км може да изкара един турски изпарител? Моля споделете вашето мнение. Изглежда ето така.....http://www.fobosgas.com/productv/489...l#.U0sdqqKz8wo
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    #2
    Боклук е колега , от опит ти го казвам. о и цената му е символична в сравнение с италианските. БРЦ е истината , доказано в таксиметровия бранш. По 500 000км карат без никакви проблеми и са изключително стабилни. Аз имам няколко коли с БРЦ , не е да не съм сменявал редуктор , но само втора употреба БРЦ. Мимгаз купих веднъж и го сложих на Шевролет Калос , държеше се добре седмица-две , после леко променяше настройките на празен ход , закрепил съм го някак и още работи на колата , но не съм доволен.

    Коментар


      #3
      Аз пък имам наблюдения,че таксиметровите автомобили не се поддържат.Няма как неизправен на бензин автомобил да работи добре на газ!
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #4
        ivan_pop написа:
        Аз пък имам наблюдения,че таксиметровите автомобили не се поддържат.Няма как неизправен на бензин автомобил да работи добре на газ!
        На бензин колата работи перфектно.Оборотите са като заковани без значение със включен или изключен стъпков мотор.Свещи сменям през 5 х.км.Сега съм с Денсо едноелектродни,но не са по каталог,защото с двуелектродни по каталог НЖК гърми,прекъсва и няма мощност.Компресията ми е около 16 атм на всички цилиндри.Въздушния филтър е на около 3х.км,но както казах при работа на метан оборотите играят на празен ход.Като я запаля студена се опитва да гасне.После като позагрее малко държи около 400-500 оборота.След около 10км каране държи около 1500 об/м на празен ход.След някой друг километър пак се опитва да гасне или държи 200-300 об.Скъса ми нервите направо и то не остана друго освен в редуктор изпарителя да се съмнявам.Затова и попитах дали някой колега има преки наблюдения колко горе-долу издържа един Мимгаз.Резервни мембрани също не намирам в нета за въпросния редуктор .
        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

        Коментар


          #5
          Колега не говори глупости ,бащами цял живот таксита е имал и сменявал BRC метанов мисля 160лв ли беше не помня , е такъв изпарител 500 000 без проблем си изкарва и си работи идеално на метан ,даже на метан пали
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            fuel injekcion написа:
            Колега не говори глупости ,бащами цял живот таксита е имал и сменявал BRC метанов мисля 160лв ли беше не помня , е такъв изпарител 500 000 без проблем си изкарва и си работи идеално на метан ,даже на метан пали
            Предполагам отговора не е отправен към мен,а към колегата,който оспорва надежността на БРЦ.Значи да прежалвам към 180лв и да купувам един редуктор изпарител БРЦ? Това ли е въпросното БРЦ? А дали има гаранция,че не е правено и то в Турция? http://www.gasmagazin.com/vmchk/%D0%...D0%BD-brc.html
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              #7
              Шанса да е тюркиш е много голям.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Турски е, ама е добър. Много.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  Благодаря колеги.Горе-долу се насочих. От тази страница която давам като линк да разбирам ли,че БРЦ е най-доброто макар и Турско,следва Ловато,това GN Group за първи път го чувам и виждам,но ако се съди по цената би трябвало да е най-доброто .Следват Томасето и Романо? Остава под въпрос БРЦ Текно,но за тях бях чел някъде кофти отзиви.Кое да избера? http://www.gasmagazin.com/vmchk/%D0%...D0%BD-cng.html
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #10
                    ivan_pop написа:
                    Аз пък имам наблюдения,че таксиметровите автомобили не се поддържат.Няма как неизправен на бензин автомобил да работи добре на газ!
                    Не само неизправен на бензин , а въобще не работещ на бензин , без две дюзи примерно , с изгоряла бензинова помпа , с изгоряла ламбдасонда , с изкъртен дебитомер , със скъсани горивопроводи , с разкачени всички видове букси които ги има под капака (без тази на делкото или бобината естествено) , без датчици , сензори....абе даже и без резервоар...колите могат да работят перфектно и на газ и на метан колега. А твоите "наблюдения над таксиметровите автомобили" са меко казано "кьорави" , ела "наблюдавай" малко моите таксиметрови автомобили дали приличат на коли или на боклукчийски кофи , пък тогава ми цитирай постовете. Не всички в таксиметровия "бизнес" са прошляци , а само...по-голямата част. пп. Колегата fuel injekcion е прав. А към автора на темата , сложи си БРЦ (без модела Техно) и си безгрижен.

                    Коментар


                      #11
                      Та какво не му харесваш на Ланди-то? От 10г карам на метан, нищо не съм сменял... а преди това колко е въртяна в Италия никой не знае. Оборотите не мърдат, не ми придърпва изобщо.Ето това е редуктора, не знам като твоя ли е, но сигурно след 97-ма откакто това е станало кола не е бил обслужван
                      Прикачени файлове
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        spark написа:
                        Та какво не му харесваш на Ланди-то? От 10г карам на метан, нищо не съм сменял... а преди това колко е въртяна в Италия никой не знае. Оборотите не мърдат, не ми придърпва изобщо.Ето това е редуктора, не знам като твоя ли е, но сигурно след 97-ма откакто това е станало кола не е бил обслужван
                        Абсолютно съшия редуктор е градски .Наистина го отворих ей така профилактично да му видя мембраните дали не са се удървили или скъсали,но не-като нови са.Пак казвам,защото явно е много голям,обемен и т.н беше поставен още как си дойде колата от Италия ниско долу до предно ляво колело.Повечето Опели нямат кори под двигателя и от калта и мръсните пътища изпарителя приличаше на бучка кал.Свалих го,почистих го перфектно външно,а от вътре както казах си беше като нов.Плочката беше поставена на изхода на въздушния филтър,а от там пътя до дроселовата клапа е много дълъг,на око над 2.5метра.Отделно още около 2.5 метра маркуч за ниското налягане на метана до плочката и се получи,че целия двигател е опасан в маркучи .Може заради тези недоразумения да не съм можел да регулирам Ланди-то.С Мимгаз-а монтиран на акумулаторната стойка се получи нещо такова... http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=699ple или подобно .. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=699ple ...и като преместих плочката близо до дросела нещата се успаха.Реагираше спонтанно на всяко натискане педала на газта докрай.Оборотите на празен ход бяха перфектни,но до време.Така или иначе Ландито ми е в мазата,заедно с ламбда контрола и емулатора.
                        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                        Коментар


                          #13
                          Досега не съм имал работа с метан ,но толкова ли е важно отоплението на редуктора поради факта ,че няма смяна от едно състояние в друго т.е. течна фаза газообразно състояние.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            Досега не съм имал работа с метан ,но толкова ли е важно отоплението на редуктора поради факта ,че няма смяна от едно състояние в друго т.е. течна фаза газообразно състояние.
                            Няма проблем с отоплението-т.е,аз както и много таксиджии гледам лятото правят байпас на редуктора.Това не е газ да замръзва и обледенява изпарителя.Оригинално и диаметъра на маркучите,които отиват в редуктор изпарителя са около 5-6мм,докато изпарител за газ те са около мисля 20мм.И аз мислех,че като почна да ми прави номера Ландито,като го пипна с ръка е хладен и не му отива достатъчно дебит от топла вода.Разпробих вътрешния диаметър на бронзовите щуцери доколкото позволяваше-около 8-9мм мисля станаха и изпарителя взе да грее.Оттам май ми започнаха проблемите с оборотите.Намерих от друго Ланди оригинални щуцери за да върна старата температура,но оборотите така и не се оправиха.Пролетта още отстраних подаването на топла вода към Мимгаз-а и даже зимата не съм го включвал.Винаги паля на метан,защото както моя така и с други колеги с Опел 1.6 16в палят много трудно като са студени на бензин.И в най-студеното време не съм виждал замръзнал редуктора.Това е и едно от основните предимства на метана пред газта.
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар

                            Working...
                            X