Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за избор на газов инжекцион за...опелчеее :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за избор на газов инжекцион за...опелчеее :)

    Здравейте, колеги,Ако котка не ми мине път, живот и здраве съвсем скоро ще заместим вярното Типо с...хлопелче, конкретно Мерива 1,6 16V с код на двигателя Z16XE, уж НЕмаслояда ама гаранции няма.Доколкото съм сгрял, колата е оборудвана с две ламбди сонди, ЕГР, клапан който подава и изпарения от резервоара за изгаряне и т.н. еко нещица....Сега е времето да спомена, че вече успешно съм "обгазил" една Корса Б с X12XE екотек двигател, която си работи приятно и гори така, но сега ме интересува повече изборът на компоненти.Предвид вече солидната цена за регистрация на нови автомобили, високите цени на качественото масълце и т.н. съм бюджетно ориентиран.Иска ми се все пак дори и с евтин компютър, да сложа прилични рейка и изпарител.Като компютър съм се спрял на AGIS M210, за който има доста добри оферти навсякъде из нета, но масово фронткитовете са с турско оборудване.Неясно за мен остава само дали компютърът се връзва към и чете данни от ламбдата, а това ми е важно за настройката и се ръководя от него много. Някакво инфо?Като цяло другото е да взема тамона, но не съм убеден дали я искам Иначе са уж един клас, но Агисът е по-бърз....така чета, но нямам опит с него.Колкото за турското оборудване, не, че то няма да си работи, но правих едно Рено на приятел с такива компоменти и регулирането на налягането на изпарителя, например. беше предизвикателство, а така и не държи стабилно такова при по-як товар. Момчето е доволно, гори му малко и т.н., но той кара нежно, а макар и да не съм състезател, имам по-тежък крак., т.е. - няма да ме бъде с такъв изпарител.Рових, четох и за дюзи като цена/качество и положителни отзиви си избрах - Apis Solo, вместо райл или турските варианти. Твърди се, че са бързи, леки, тихи и... не изискват калибриране. Някакъв опит с тях?От различните оферти за редуктори се колебая между три модела : Magic Jet 3 Compact, Shark 1200 или Tomaseto AT-09 Alaska.Корсата е с такова Томасето, което е на над 5 години и си работи идеално, въпреки годините и пробега( а и е купувано настаро ). Мисля, че 101 кс. не са му никакъв проблем.Харесва ми вида и дизайна и на Шарк-а, но не намирам никакви отзиви за него, а по вид не се купуват такива неща.Последен остава Маджик компакт-а - за него четох противиречиви отзиви, на няколко места по форумите го хвали колега газаржия, че е много стабилен.Кажете, в този ценови клас за редуктор - 90-120 лв. кое е най-доброто което мога да взема - от тези три или друг, с който имате опит?Не на последно място - ще ползвам тороидална бутилка и не съм наясно всички сонди на пазара ли стават за такава или иска специална сонда. Някакви предложения като модел,цена,характеристики?Предварително благодаря на всички!
    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

    #2
    М210 е дърво.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      М210 е дърво.
      Ок, дай някакво предложение на разумна цена, с което имаш опит
      Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

      Коментар


        #4
        На Z18XE съм монтирал МимГаз и работи перфектно.Мотора не е капризен,ако знаеш какво правиш Агис-а който си избрал ще стане.
        OVB X18XE1 седан+ГИ

        Коментар


          #5
          Ами смятам, че горе-долу знам.А Агиса чете ли ламбата все пак? Просто, като стойности да я виждам при настройките.Някакво мнение за изпарителите?Доколкото зная, ако не се бъркам, ти караш с турски компоненти и си доволен, мисля, че съм чел такова твое мнение...
          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

          Коментар


            #6
            Виж agis p 13 или друг самоадаптивен ГИ ще дадеш малко повече пари в началото,но ще спестиш после , за редуктура мисля че какъвто и да сложиш няма да имаш проблеми при 101 кончета.Аз съм с български Мемтекс на 103 коня и не кляка,храни си идеално,с рейката внимавай че аз смених 3 сега съм с omvl и е най-добре спрямо райл и валтек.

            Коментар


              #7
              Слагай Един Фобос с ОБД. Вече са с 5 год. гаранция.
              Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

              Коментар


                #8
                Na4ko_0 написа:
                Ами смятам, че горе-долу знам.А Агиса чете ли ламбата все пак? Просто, като стойности да я виждам при настройките.Някакво мнение за изпарителите?Доколкото зная, ако не се бъркам, ти караш с турски компоненти и си доволен, мисля, че съм чел такова твое мнение...
                Горе-долу не е достатъчно май!?Дали Агис-а има кабел за ламбда сондата виж във схемата му на свързване.Ако има такъв кабел то е за да може този който настройва да наблюдава как работи ламбдата.
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #9
                  ivan_pop написа:
                  Na4ko_0 написа:
                  Ами смятам, че горе-долу знам.А Агиса чете ли ламбата все пак? Просто, като стойности да я виждам при настройките.Някакво мнение за изпарителите?Доколкото зная, ако не се бъркам, ти караш с турски компоненти и си доволен, мисля, че съм чел такова твое мнение...
                  Горе-долу не е достатъчно май!?Дали Агис-а има кабел за ламбда сондата виж във схемата му на свързване.Ако има такъв кабел то е за да може този който настройва да наблюдава как работи ламбдата.
                  Схемите в сайта на производителя са само за модел с ОДБ, затова питам.Горе-долу е написано, за да не се изтъквам колко съм велик...
                  Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                  Коментар


                    #10
                    На въпроси за Агис,най-точно може този колега да ти отговори.http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=3725
                    OVB X18XE1 седан+ГИ

                    Коментар


                      #11
                      M210 няма кабел за ламбда сондата но тя и не му трябва. Слагай смело и не се притеснявай всичко си зависи как е сложена системата. Примерно днес смених електрониката на една Мареа с оригинален метан и си работи без грешка. Може да сложиш и П13 но там си зависи какъв е протокола на комуникация при диагностика при положение че не може да се изгради комуникация все едно караш м210 с ламбда сонда. Та няма какво да се чудиш не те съветвам да слагаш Томасето но двигателчето е носта малко и не е проблем и него да сложиш каквото си харесаш слагай всички ще ти сваршат работа.

                      Коментар


                        #12
                        Благодяря, колеги.Мисля да се спра на П13, иска ми се да виждам показанията на ламбдата, а колата е 2004 г., декември, та има шанс да се върже и ОБД-то, ако е с някой по-новите протоколи.Ако ли не, оставам на варианта, който описва колегата qnisZ. Спрях се на друг полски изпарител - Palacar, който ми похвалиха, че има добър подгрев на газта. Като стабилност бил като изредените от мен, цена кантар горе-долу.От Томасето може да се каже, че съм доволен, най-вече от издръжливостта му през годините, но все пак от 65 до 101 к.с. си има някаква разлика, макар и да го дават за доста над тези 101к.с.Нещата най-вероятно ще се пазарят тези дни и когато съм готов с резултата ще се похваля.Живи и здрави да сме, пък ще видим какво що Отново Ви благодаря за насоките!
                        Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                        Коментар


                          #13
                          Внимавай къде ще го слагаш че повечето си нямат и идея как се настройва на път само на автомат работят а това не е правилно.

                          Коментар


                            #14
                            Малко да опресним темата.Колата е готова и работи прилично.Компютърът е Agis P13, рейка Apis Snap, изпарител Palacar, отзад сме от турция След малко зор с комуникацията - кой да знае, че тази уредба е по-чувствителна към лош сигнал , в резултат на което няколко литра А100 назад, колата сега работи.Всичко по довършването на настройките бе извършено благодарение на безценната помощ на колегата @прасе от Opel forum, за което съм му мнооого благодарен!Като спре да ми тежи крака и свикна на колата ще напиша разход, че сега сигурно ще е 15 Засега мога да кажа, че дюзите са много тихи - почти не се чуват на отворен капак, изпарителят още е рано да коментирам, ама е като печка Софтуерът на Agis пък е малко странен в началото, но като му свикне човек е много удобен и дори елементарен Те това е, остава да покарам и да видим. Благодаря на всички за насоките и мненията!
                            Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                            Коментар


                              #15
                              Такааа...Разход чисто градско или извънградско не съм засичал, но общо взето статистиката е следната:90% извънградско + 10% градско, половината с яки изпреварвания, половината по-кротко, скорост 90-110 и спазване на ограниченията в населени места - разход 8,2л./100км. газ.80% градско + 20% извънградско - няколко засичания - 11,2-11,5л./100км. газ.Последно от тези дни - 90% извънградско, 10% градско - 8,5л./100км. газ - пак половината с изпреварвания, половината много кротично и със спазване на ограниченията в населените места.Личното ми мнение е, че може и още надолу извънградско, особено ако се кара с 90-100 без изпреварвания.Системата се е поразработила, та може да мине още една настройка, като имам време, да видим дали ще се подобри.Не съм карал и по магистрала, така че със съгурност това не е най-ниският възможен разход ( или поне така си мисля аз).На бензин не е засичана и не мога да кажа какво ще е съотношението газ/бензин в разхода.Чисто градско мисля ще си удря 12, но пък карам на много къси разстояния и в трафик, така че може би е нормално.
                              Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                              Коментар

                              Working...
                              X