Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с AG Zenit

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз в петък си сложих нов изпарител и рейка и мирясах, сега дебнем разход да видим какво съм го догодил.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Каква е логиката директно нов изпарител, защо не сменяте само мембрана?
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #18
        Alex_RT написа:
        Каква е логиката директно нов изпарител, защо не сменяте само мембрана?
        Нов изпарител ми е 80лв., мембраните за него са 56лв. и като прибавим че пружините са омекнали щото е на 6години, и като прибавим и това че има износване на алум. пъпки вътре, направо слагам нов и това е. Изпарителя е стефанели гео М110, рейка Апачи сега гледай как ще ме нападнат газ анализаторите във форума
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Да де, отново нищо не си направил.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Аз не съм перфекционист, искам стабилно налягане на на изпарителя, и 3 ома рейка с отвори от 0.6м. с тях колата се държи добре и разхода при нормално каране извън града е добър около 8.А да я кажи какво точно не харесваш на Стефанелите и на Апачите, както казах не съм перфекционист на тема ЛПЖ перформанс.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              Гледам/чета/, че си говорите за изпарители и рейки, може ли някой да ми препоръча изпарител до към 150-160к.с., ако може и линк, в момента съм с Томасето/ не му знам точно модела/, който явно ми идва слабичък на високи обороти и в един момент май ще трябва да го сменявам или направо да се ориентирам пак към томасето, но такъв за повече мощност, всъщност тия изпарители добри ли са като марка или ?, идеята ми е да сменя само изпрателя без да пипам нищо друго или няма да стане ?? /рейката не я знам каква е ще трябва да погледна/Данке :D
              punto HGT

              Коментар


                #22
                Къде ги видя тея мембрани по 56 лева? Много е скъпо това.http://elenagas.com/shop/%D0%BC%D0%B...fanelli-GEO110 (прилагам линка информативно)Както и да е, знае се кое е по-хубавото, тук спор няма.Аз също съм със Стефанели и за 20 лева си смених мембраната сам, последва настройка на налягането и 50 000 км вече карам без проблеми. Рейката първата Валтек я ремонтирах и 2-и ремонт нямаше. Сега съм с райл, пак е 3 ома, пак ремонтирана и е на 50 000 км и тя някъде, предполагам нейната съдба няма да е по-различна. Общ пробег на газ с двете рейки над 150 000 км.Като цяло това е най-евтиния вариант според мен, в смисъл с тея трици маймуни се ловят..... Разход с 90 км/ч е 7-8 на 100 газ
                Play Golf ,but not drive golf!!!
                Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                Коментар


                  #23
                  Да това е българския вариант, и въпреки че фирмата която цитираш е на 5 минути пеша от вкъщи, предпочетох нов изпарител, именно заради износването на алуминиевата пъпка и пружините.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар

                  Working...
                  X