Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с AG Zenit

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с AG Zenit

    След 6 г. безпроблемно експлоатиране, ГИ нещо се скапА, както се казва на технически език. Паля днес, мина на газ и ми направи впечатление, че колата леко започна да тресе. Още при тръгване усетих, че колата е изгубила доста от конете си нейде. По време на движение минах на бенз и колата се изстреля, както си трябва. От ауспуха, когато е на газ, се чува едно като пърпорене с ниска честота. Оборотите са около 800, без да мърдат. На бензин от ауспуха се чува нормалния брум от 103-те катъра (колкото са останали живи де). Прибрах се и закачих ГИ-то на компа да видя за грешки. Нямаше. Първото което ми направи впечатление е високото време на газ. инжектори - около 9,5 мс. Бенз. инжектори на газ са 3,9-4.0 мс, а на газ времето им скача на 6,5 сек, което преди не беше така. Налягането след редуктора не мърда от 1,29-1,3 бара - както си е било винаги. Пробвах една калибрация - малки ми били инжекторите (валтек 3 ома). Досега не бяха малки, ама сега били малки. Върнах старите настройки и се чудя какво да правя. Мисля първо да сменя филтрите. Второ - някой има ли желани да хвърли едно компетентно око? Обещавам да му го върна.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    #2
    Шанса проблема да е в рейката е много голям.Вържи се и пусни всичко на бензин, пусни 1ви на газ , извади маркуча и виж дали пуска газ., после 2 ,3, и 4.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Мисля че е време двата с теб да се хванем под ръка и да си купим по един нов изпарител и рейка. Имам същия проблем и ще се реши след промяна на тия две неща.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        Шанса проблема да е в рейката е много голям.Вържи се и пусни всичко на бензин, пусни 1ви на газ , извади маркуча и виж дали пуска газ., после 2 ,3, и 4.
        Сега идвам от паркинга и мисля, че проблемът е локализиран - инжекторът на 3-ти цилиндър. Само че не вадих маркучета, а изклювах буксите на инжекторите един по един. При изключване буксите (една по една) на 1, 2 и 4 цилиндър, работата на ДВГ се променяше осезателно (оборотите падаха) и веднага се вдигаха (явно ГИ компенсираше веднага). При изключване на 3-ти инжектор нищо не се случваше. Мисля, че инжекторът си е заминал, но може проблемът да е в крайното стъпало в ЕКУ на ГИ за трети цилиндър. На компа обаче се виждаше, че ЕКУ на ГИ пуска импулси към инжектора. Ще тествам с един диод на буксата дали идват импулси, но това ще е в петък.Благодарности на emzo и наостаналите, които се включиха.Очаквайте продължение.
        Stop giving directions, just say "Follow me."
        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

        Коментар


          #5
          Сега и ако избереш правилната рейка .....
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Сега и ако избереш правилната рейка .....
            И коя е тя? Имай предвид, че карам 15 годишна кола, около 100-тина катъра...
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #7
              sok1 написа:
              emzo написа:
              Сега и ако избереш правилната рейка .....
              И коя е тя? Имай предвид, че карам 15 годишна кола, около 100-тина катъра...
              Най добре цена качество е БАРАКУДАТА само че трябва да се види дали може да работи с тази рейка или с ХАНА1.9ома.

              Коментар


                #8
                СОК1 ми запали фитила и довечера вкарвам колата за ревизия на рейка и изпарител да видим какво ще каже инж. Магдалинчев.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  След 3 годишно ходене по мъките с разни Райлове и Валтеци си взех OMVL и не мога да си позная колата.Това е относно марка и цена иначе Хана или Баракуда са класи над това което съм взел , ама ми е малко като на свинче звънче, да си взема такива.П.П. Имам един валтек който е на към 7-800 км 3 ома с щуцери 2,2 ако ти трябва.

                  Коментар


                    #10
                    Изчакай другата зима и ще си много доволен от рег-а
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Днес закрепих временно положението. Оказа се, че проблемът идва не от повреден, а от зацапан инжектор. Днес го отворих и почистих по този начин. И сега колата отново ’фръкна. Тия дни ще се огледам за рейки. Но вече без да бързам.
                      Stop giving directions, just say "Follow me."
                      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                      Коментар


                        #12
                        Намери индикаторен часовник и ги калибрирай.После нова настройка на Зенитчето и пей сърце.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Намери индикаторен часовник и ги калибрирай.После нова настройка на Зенитчето и пей сърце.
                          То хубаво да си намеря часовник, ама от къде? Отидох в един АГУ магазин, уж голям, на централно място, човека ми се стори компетентен. Питам го какви рейки има, а той - турски и италиански. Какви италиански? Той - РЕЙЛ по 95 лв. При положение, че в нета са с по 30% по евтини, се отказах. И се хванах и почистих всички клапани по горепосочения начин - без да размествам настройката на клапанчето. Сега не мога да разбера кога минава на газ - нито прихълцва, нито чувам инжекторите. Дали си внушавам или не, но ми се струва, че и краткия лаг при рязко подаване на газ изчезна. Не ми остана време да погледна лаптопа какво се случва, но и това ще стане.
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #14
                            Ти хубаво си ги почистил а видя ли в какво състояние бяха гумичките на гърба на плужерите? Колкото и да не си променял настройката тя си е заминала поради износването на тези гумичките а от там и хода им. Емо е прав да смениш плужерите и да ги калибрираш на ново с микрометър.

                            Коментар


                              #15
                              qnisZ написа:
                              Ти хубаво си ги почистил а видя ли в какво състояние бяха гумичките на гърба на плужерите? Колкото и да не си променял настройката тя си е заминала поради износването на тези гумичките а от там и хода им. Емо е прав да смениш плужерите и да ги калибрираш на ново с микрометър.
                              Знам, че е по-добре да се калибрират. Още по-добре е да сложа нова рейка. А най-добре е да сменя колата с по-нова. :D
                              Stop giving directions, just say "Follow me."
                              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                              Коментар

                              Working...
                              X