Здравейте колеги, след доработки по мотора , настройката на газовата нещо съвсем зачезна, какво имам предвид:- при прехвърляне от бензин на газ около 10-тина секунди колата работи на 3 цилиндъра, като трябва леко да и подавам газ за да не изгасне, след тия 10-тина секунди всичко е ОК;- след като я гледахме с Орлин с широколентова сонда се оказа, че на газ след 4000 оборота беднее сместа, но и колата се усеща, че върви по зле от на бензин.Някой газаджия за София да ми препоръчате да ги пипне тия неща за да мога да си карам "бегачката" спокойно на газ Връзката с газовия комп става с кабел BSM, ГИ е с българско ЕКУ, изпарителя май е на БРЦ, но не съм сигурен, монтиран е тука http://www.sofgas.com/, но при тия няма да отида, защото ми бяха объркали времената и на бензин сутрин беше страшно "тресене" и повече при тях няма да стъпя.Данке.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Донастройка на ГИ /кабел BSM/
Collapse
X
-
MEMO написа:Кабела на БСМ си е най-обикновен K-L а софта е безплатен .punto HGT
Коментар
-
Колега, свържи се с този човек-проверен е и ги прави добре колите. Нашите съфорумци от Пловдив ходят при него и са доволни.http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?f=5&t=22070
Коментар
-
Колега,пиши във форума на производителя.Хората са отзивчиви и ще ти решат проблема!http://bsm-bg.com/forum/index.phpOVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
emzo написа:Тая газова е та*ак (лично мнение) и ще се озори с настройката, по-добре да иде при някой дето знае как да я настрои.punto HGT
Коментар
-
emzo написа:Тая газова е та*ак (лично мнение) и ще се озори с настройката, по-добре да иде при някой дето знае как да я настрои.
Коментар
-
Днес бях при моя газаджия, че се наложи да пътувам, оправих ме работата на три цилиндъра при преминаване на газ, оказа се, че просто кабелите на инжекторите са разменени и от там било Бедната смес - изпарителя се оказа марка Томасето, при подаване на газ на място до 6000 оборота се оказа, че пада налягането на 0,8-0,9 и според него изпарителя идва малък за мощността на мотора, много съм вдигнал конете явно . Направи ми графиката същата като тази на бензина, защото в момента газовия комп гледа нещата от бензиновия, смисъл ламбда сондата не ми е вързана към газовия и си взима данните от бензиновия, на високи най вероятно ще продължава да беднее, но не в такава степен, че да стопя някое бутало Газовото ЕКУ се оказа някаква марка "Сигма", дето било пълно дърво, някакъв много нисък клас, хах 1200лв платих 2008 г., ама както и да е, колата е минала над 40 000км и не съм имал проблеми до сега, само смяна на филтри и един път се сваля рейката за почистване.Има вариант да се смени изпарителя с някакъв, който майсторчето каза, че с него са правили коли до 350к.с. и си ги е хранил без проблем, но незапомних марката, каза че ще е нещо около 140-160лв, мога и компа да сменя, там незнам каква е цената, но си мисля, че тия пари мога да си ги спестя и да ги дам примерно за бъдещия чип на колата или ако след всички манипулации, които съм намислил да правя по колата и на газ хептен не се справя тоя изпарител, ще сменя само изпарителя, баси все едно тая кола 200к.с. ще станеpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар