Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с фобос 1 гасне при прехвърляне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с фобос 1 гасне при прехвърляне

    колеги имам проблем с фобос 1 на фиат браво 1,8 при палене след престои колата започна да гасне в момента в които прехвърля от бензин на газ заработва на 600-700 оборота и гасне паля веднага след това никакъв проблем няма на топъл мотор съшо няма проблем

    #2
    Ако имаш кабел = настрой ГИ да подгрее рейката около 30 секунди и вдигни с 10гр. температурата на прехвърляне, ако е под 40гр. настроена.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      на 30 е настроена сега говорих с газаджията и каза ако искам да отида да я дигне а ако не ми пречи да я чакам малко повече да работи на бензин и да го сменявам ръчно от копчето за да не се налага после да годя пък да я сваля лятото

      Коментар


        #4
        на 30градуса е добре, никога не съм имал проблем с тази температура, а знам и за няколко човека дето са настроени на 20 градуса и пак нямат проблеми. Евентуално датчика да е дал фира ?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          на 30градуса е добре, никога не съм имал проблем с тази температура, а знам и за няколко човека дето са настроени на 20 градуса и пак нямат проблеми. Евентуално датчика да е дал фира ?
          на реиката ли

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            на 30градуса е добре, никога не съм имал проблем с тази температура, а знам и за няколко човека дето са настроени на 20 градуса и пак нямат проблеми. Евентуално датчика да е дал фира ?
            На 20 градуса казват, че се разбивали дюзите. Не знам дали е вярно, но ако работи без проблем е готино да ти обръща на 20гр.
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #7
              Mоята обръща на 15 вече 6-7 години.прехвърля перфектно с едва доловимо потрепване на мотора .Компа е БСМ на същите години и няма подгряване на дюзи и подобни глупости.Единственото важно в случая е перфектната настройка на смесите и разбира се редовната смяна на филтри защото евтини дюзи пълни с мазна гнус от газта на студено наистина залепват.Да допълня че пролет, лято и есен директно си пали на газ.

              Коментар


                #8
                И пропусна да кажеш,че си с Матрикс инжектори
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  И пропусна да кажеш,че си с Матрикс инжектори
                  Есента единия канал на матрикса изгоря и сега съм с пауърджет единични и все още нямам оплаквания ,дано да удържат.По темата : има няколко начина за преминаване от бензин на газ ,единият е да минават всички цилиндри един по един последователно,другият е всички едновременно ,в моя комп се регулира и всеки инжектор след колко такта или секунди да прехвърли след като предишния цилиндър е прехвърлил на газ .Затова си мисля че без кабел няма да стане ,трябва да се пипне от майстор и да се пробват няколко варианта на прехвърляне,освен температура могат да се заложат и обороти за прехвърляне и нещата да стават когато изфорсираш до 2000об например ,тогава няма да се усеща изобщо прехвърлянето.

                  Коментар


                    #10
                    Убеди се първо, че отчитането на температурния датчик е вярно. На мен ми прехвърляш по датчика на ГИ на 30 градуса, а реално мотора беше на 70 градуса Сега съм с нов датчик, закачен на един маркуч, понеже стария беше залят в изпарителя. Същите проблеми... 1:1, гаснеше когато прехвърли ако не съм на скорост, като подам рязко газ също.Като загрее -няма проблеми.Вдигнах си температурата с 5 градуса и е една идея по-добре, но май не достатъчно.Иначе подкрепям мнението на Емзо!Аз съм с фобос 1 на над 7 г. инжекторите сега са райл 3 ома.
                    Play Golf ,but not drive golf!!!
                    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                    Коментар


                      #11
                      проблема е познатимам опит с газовите инжекционипри интерес пишете на лични
                      Punto Sporting turbo
                      Alfa Romeo 164 super
                      brava 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        GRANDEsportivo написа:
                        проблема е познатимам опит с газовите инжекционипри интерес пишете на лични
                        Ако искаш да помогнеш сподели в темата , а ако искаш да изкарваш пари пусни си обява в раздела Бизнес обяви
                        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                        .

                        Коментар


                          #13
                          Аз съм с фобос 1 вече 2 г. прехвърля ми на 35 градуса,нямам никакви проблеми,но ме посъветваха да не е под 30.Има си явно някакво значение.

                          Коментар


                            #14
                            Заднимавам се с фобос доста. Проблема е в Компютъра най-вероятно. Особено ако е HW 3.1 Ремонтира се
                            Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                            Коментар

                            Working...
                            X