Диагнозата е три инжектора. С другата бобина даде грешки 201 и 202.С директно напрежение не цъкат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.6 с Фобос - придърпва
Collapse
X
-
Alex_RT написа:Диагнозата е три инжектора. С другата бобина даде грешки 201 и 202.С директно напрежение не цъкат. Приемам оферти за инжектора ако ня кой иска да предлагаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Alex_RT написа:Диагнозата е три инжектора. С другата бобина даде грешки 201 и 202.С директно напрежение не цъкат. Приемам оферти за инжектора ако ня кой иска да предлагаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Alex_RT написа:Диагнозата е три инжектора. С другата бобина даде грешки 201 и 202.С директно напрежение не цъкат. Приемам оферти за инжектора ако ня кой иска да предлага
Коментар
-
Бензинови са развалените, при първата диагностика така да се каже даде 3 инжектора от 1 до 3 че не работятP0201-Injector cylinder 1 (1)P0202-Injector cylinder 2 (1)P0203-Injector cylinder 3 (1)P0170Сменихме пак бобините- останаха само 201 и 202.Последва откачане от куплунга и измерване на съпротивления от 400 ома до 1 килоом,тестване с 12 В дали цъкат- от 4 само един цъкна.Ако фобоса взима сигнал, че бензиновите инжектори са неработещи няма как и той да накара газовите да работят (лично мнение). Все пак тя и на газ не работеше дори топла като беше.После инжекторите са свалени и се потвърждава, че не работят. Сега ме притеснява възможно ли е да имам друг проблем в резултат на това- примерно с някой от компютрите- на газ или бензин.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Кой куплунг? И тези грешки 201 202 мисля че означеват липса на запалване на 1 и 2цилиндър.Съпротивлението на инжекторите мисля че е към 15-16кома но не съм сигурен. Тук из форума съм го срещал. Провери дали нямаш вода в куплунзите на самите инжектори, теста на Фес за инжекторите направихте ли и какво казва?Сега видях че си ги свалил. Фобоса взима сигнал от бенз комп за времената като и бенз и газовите инжектори са след него, като когато е на газ прекъсва бензиновите. По-назад съм ти пратил линк със схеми там се вижда, не знам какво може да ги изгори така наведнъж.
Коментар
-
Куплунга на бензиновите инжектори е 5 пинов пластмасов. Намира се до 4-ти цилиндър под ламарината закрепена за металния колектор на входящия въздух.Тест направих с Фес. Нищо не каза. Прави тест и не изписа нищо, а и не знам дали трябва да изпише. В указанията пише, че трябва да се чуват.Чуваше се релето, но нищо повече, то заглушаваше инежкторите. Релето цъка, пуска бензиновата помпа, и инжекторите не можех да ги чуя. По късно инжекторите са свалени и няма цъкане.Изгорелите инжектори са с безкрайно голямо съпротивление, работещия дава 14 ома.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
След смяна на 3 броя бензинови инжектора и благодарение на колегата ИЛИЯН, който ги изпрати, колата вече е в движение.При първия старт светна чека, но не съм я закачал за адаптация и триене на грешки, след това чека не е светвал.Проблема с придърпването на газ остава, все още студена ( до около 60-70 градуса спрямо уреда на таблото) придърпването на газ остава.В неделя предстои ново засичане пак около 500 км, разход под 10 не очаквам,а следващата седмица я пращам директно на сервиз при газаджиите.Имам съхранени настройките от сегашния и режим, надявам се да открият проблема. Лично аз се съмнявам в газова рейка. След ремонта ако нещата не са по-добре и само я разчовъркат , в смисъл, че не открият механичен проблем а е само от настройки, ще направя нов бекъп на новите настройки, ще кача пак тези с които съм сега и ще сравня. Колкото и глупаво да звучи-надявам се рейката ми да е за ремонт и да я ремонтират, защото ако не е така може след това да изпадна във ’’филм’’ в който да не се разбере и какъв е проблема. Това ще е и причината да направя архив на сегашните настройки.На газаджиите разбира се няма да казвам нищо-нещо като проверка за работата , която им предстои да свършат.Темата стана дълга, вероятно и скучна, но... както се казва-’’това са рисковете на прякото предаване’’Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар