Колата е Брава 1,6, 99г, пластмасов колектор и Фобос 1. Изпарител Томасето със сменена мембрана преди около 40 000 кмРейката е на около 50 000 км , мисля нейната марка е Райл, 3 ома еСменени са буквално преди два дни и свещите с NGK, ресетнат и адаптиран бензинов компютър.На бензин проблеми няма, върви перфектно.На газ в ниските обороти придърпва, понякога дори трудно тръгвам. Като позагрее се пооправя, ама под загряване не говоря просто стрелката да иде на средата ами да я покарам поне 30 минути. Тя стрелката в средата и на 70 и на 90 градуса все си е по средата.Разхода на Газ не мога да разбера дали е повишен понеже при последното ми зареждане заредих от Чеченска газ станция и ми даде 8,5 , а трябва да е принципно около 7,5 (карам по един същ маршрут).Газовата е Фобос 1, имам кабел мога да дам и реални данни със снимки тук, но за съжаление само в покой (колата няма да е в движение).Моля за съвет към какво да се насоча.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.6 с Фобос - придърпва
Collapse
X
-
С кой мап сензор си, този с комбинирания термодатчик или мапа и термодатчика са отделни, провери и термодатчика на рейката дали е адекватен и кога започва да размразява реиката.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не успях да свърша кой знае какво, понеже батерията на лаптопа издържа много малко. На два пъти закачах в началото не снех данни от работата на газ, после пак само 2 снимки направих, както и да е ... качвам снимки от това, което съм направил.Системата е съвсем, съвсем от първите.....Фобос 1 (сериен номер 1256), който НЯМА МАП сензор, в предния пост писах, че съм с комбинирания сензор, понеже колата е с пластмасов колектор. Температурата на прехвърляне е зададена умишлено по-малко, понеже термодатчика не отчита правилно, има отклконение от 5-8 градуса спрямо реалната температура на антифриза. При сегашните температури колата минава на газ след около 5 км шофиране извънградско. Паля тръгвам и карам 5 км с 90 и тогава съм на газ.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Щях да забравя. Миналата година ми преинсталираха софтуъера и тогава започнаха да цъкат газовите инжектори дори и когато съм на бензин. Предполагам е някакво подгряване. Настройките не са променяни от тогава. За 1 г съм правил 2 пъти адаптация.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Със същата рейка съм и при тези времена като поостарее малко не работи стабилно,моята взе да чука силно и затова и навих към половин оборот и направих нови настройки,времената станаха към 4-4,5мс и заспа.Същия ефект ще постигнеш като намалиш налягането на редуктора(има винт на него) и направиш нова настройка на газовия инжекцион.Заради по ниското налягане ще се вдигнат минималните газови времена,като гледай максималните да не прехвърлят 24-25 мс.Максималните на бензин са ти към 18мс по коефициента на газ от таблицата ти дава макс.времена на газ.И този Ги как си прави изчисленията като няма мап. Тук не виждам Фобос без мап http://www.fobosgas.com/userfiles/ed...ematics_bg.pdf
Коментар
-
Рейката наистина чука, много или малко така с писане е относително да се определи....Не искам да пестя пари, а още по-малко да губя време. В този ред на мисли има ли смисъл вместо да се занимавам с тази рейка просто да я сменя с друга. Ако да , то с каква? Старата също беше 3 ома, марка не помня, но беше с цяло тяло форма на паралепипед. Тази е Rail и бая е пестено от към материал, бая тъничка е спрямо старата.В неделя ще я засека как гори- бабешката с 90 км/ч- 500 км. и ще споделя разход.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар