Фес имам, здрава батерия на лаптопа не. Смених свещи и не е от тях. С втори комплект кабели пробвах , не от кабели. Съпротивление на бобината -8 килоома на двете места (1-4 и 2-3). От средно краче към другите съпротивлението е 0,7. Пробвах със свещ на маса и има искра на всички изводи на бобината.Държахме я пали свети чека парка и не върви добре , утре ще и направя диагностика. Колата е при майстор ако не открие проблема ще я закача и ще видим какво е ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.6 с Фобос - придърпва
Collapse
X
-
За лаптопа-аз съм го решил с една джаджа дето ми прави от 12в на 220в за запалката.Иначе без диагностика си е шаманство,но можеш да размърдаш куплунзите на мап,тпс и температурен датчик.Най -вероятно снега на колектора ти е направил мизерия и също така трябва да я ресетнеш,но след като видиш защо свети чека.Докато не работеше добре да е гърмяла?
Коментар
-
Кабели сменя и резултата е същия така ли?Щом след натрупването на сняг се е появил проблема провери отворите за свещите дали не са влажни.Такъв същия го ядох миналата година януари с Бравото 1,4.Избиха ми кабелите след управление във виелица и едва се докопах до Казанлък през Нова - Стара Загора.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
С кабелите, които си бяха на колата и една стара свещ- искра има на 4-те кабела. Колко трябва да дебела искрата не зная, но и свещта е износена, взех я само за проба.Данните за съпротивленията не са ми в норма, четох тук друга тема и колегата янко е дал границите - 8,6 до 9,5 килоома.Моите са 8 килоома. Измерването на крачетата също не ми е в норма, но уреда ми е с индикация за слаба батерия и температурите бяха около нулата. Моите са 8 килоома. Свещи не съм развивал, проблема се появи докато бях на газ, след 10 км свърши газта, спрях заредих газ и на бензин си запали, но беше ена идея по-лошо от работата на бензин. Чак като се прибрах видях топката сняг на мотора да се топи.След това смених кабелите с другите, които съм сигурен , че са работещи и са по-добри от тези, с които беше колата. Днес при стартер припатка ,но не запали. Брат ми след това ме дърпа, колата пак запали, но не на всички цилиндри и съответно не може да се изфорсира- чека продължава да свети.Оставих колата на майстор, утре ще я види, ако не открие проблема ще отида при него в гаража и ще включим лаптопа и ще видим.Разхода на газ беше супер голям- с това каране ми дава до 8,5-9 /100 газ.Сега дилемата е дали да взема друга бобина 2-а ръка или нова (това в случай че се окаже проблема в нея)Към Торнадо: Ти в твоя случай само подсуши ли? Аз нямаше как да подсуша понеже нямам ключ и свещите са навряни бая навътре.Гърмежи имах на входящия колектор (и то сравнително слаби) преди адаптацията и преди смяната на свещите. След това никакви проблеми.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:Към Торнадо: Ти в твоя случай само подсуши ли? Аз нямаше как да подсуша понеже нямам ключ и свещите са навряни бая навътре.Гърмежи имах на входящия колектор (и то сравнително слаби) преди адаптацията и преди смяната на свещите. След това никакви проблеми.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
kiriluz1 написа:За лаптопа-аз съм го решил с една джаджа дето ми прави от 12в на 220в за запалката.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Диагнозата поне за сега е бобина. Колата тръгва да пали, но не на всички цилиндри.Свалени са свещите и на 1 и 4 цилиндър след почистване и монтиране пак свещите почерняват. На 2 и 3 цилиндър не е така.Бобината дава искра със свещ на корпус, но в работна среда под налягане явно не дава. Компресия има иначе 10,5 атм., така че и механична повреда отпада като вариант. Факт е ,че проблема беше и на газ и на бензин- не е и инжектори или нещо по бензинопровода.Дали проблема е в бобината или другаде утре ще стане ясно. Сутринта ще получа друга бобина , ще я сложим и ще споделя дали е било от нея.Диагностика нямам кога да правя понеже нямам време, но ако не е бобина ще се наложи .....Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
2-3щом не са добре е почти сигурно бобина, тя работи така 1-4 ’2-3 като бобините са две в един корпуси и цъкат едноврвменно на цилиндрите за които са, като искрата отива там където е горивото, то е електролит.Чека свети само ако е заминала пъряичната намотка на бобината, при заминала вторична няма как екуто да разбере. Сега свети ли ти чека? И премери ли спротивлението на кабелите за свещите? Трябва сумирано 1*4 да е приблизително равно на 2+3. Ако имаш прекъснат ще работи както описваш.
Коментар
-
Alex_RT написа:Кабели имам 2 чифта, едните са 100% работещи.Дойде другата бобина- НЕ ЗАПАЛИ и с нея.Утре следва диагностика да видим какво ще каже тя....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар