Tornado написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.6 с Фобос - придърпва
Collapse
X
-
Със същата рейка съм и при тези времена като поостарее малко не работи стабилно,моята взе да чука силно и затова и навих към половин оборот и направих нови настройки,времената станаха към 4-4,5мс и заспа.Същия ефект ще постигнешкато намалиш налягането на редуктора(има винт на него) и направиш нова настройка на газовия инжекцион.Заради по ниското налягане ще се вдигнат минималните газови времена,като гледай максималните да не прехвърлят 24-25 мс.Максималните на бензин са ти към 18мс по коефициента на газ от таблицата ти дава макс.времена на газ.
Коментар
-
В сервиза, където инсталираха ГИ аз бях втора кола (фобоса е мотиран 07.01.2007). Така и до днес не ми работи нивомера на ключа за газта (бял кахър). МАП не са инсталирали, сетих се ,че след време като бях ходил за смяна на филтри ми говориха за допълнителен датчик+ Х сума пари, който аз така и не сложих и така вече 7 г ....Явно точно за мап сензор са говорили. Мен това не ме бърка дали съм с Мап или без, колата да е добре. За тази рейка дадох 100лева преди година и малко повече , горе долу 15-16 месеца. Гаранцията и беше 30 000 км.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
В днешното " приятно време " даде разход 11 газ а при второто засичане 10 газ . Дали е нормален незнам. Разхода е засечен за 530 км и две бутилки газ.На връщане светна чека , после свърши газта минах на бензин пак свети. Заредих газ угасна за 5 минути и колата стана кашлица- заработи на 3 цилиндъра и на газ и на бензин. Отворих капака - топка сняг върху колектора и свещите. Подсуших- нищо. След 30 минути пак проверих- пак на 3 цилиндъра и на газ и на бензин. Чека свети. На газ е една идея по- добре. Имам резервни кабели, свещите са нови, другия вариант е бобина.Салата е пълна.Ско някой има мнение моля да сподели!Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Абе като гледам тая кола освен МАП май няма и други датчици.Първо имаш мап сензор/може би два/ и представлява малък цилиндър с щуцер на него и два кабела. един вероятно до рейката и един е възможно да има при маркуча за високото налягане на изпарителя който влиза в колектора.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Има един маркуч, който има датчик- вързан директно на газовата рейка.Друг датчик нямам !Сега колата е пълен мъртвец, не пали изобщо след като изстина.насочил съм се към бобина. Не зная дали единствено чрез измерване на съпротивленията на изводите на бобината ще успея да получа еднозначен отговор , че именно тя е проблема.Другите неща после ще ги видя.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Бобината 1-4. И 2-3 приблизително. 8.5-9кома,също така и.кабелите се.мерят, като 1+4 приблизително е равен на 2+3.Закачи я на диагностика и виж защо е светнал чека, това горе за бобината е за вторичната намотка, еку проверява първичната, тя сщо се мери с мултицет но не помня колко беше съпротивлението. Мери се спрямо средния пин(ляво дясно) предполагам ако е заминала ще резбереш
Коментар
-
Мизерията стана след като вчера минах 530 км в снега и на колекторите беше всичко с една топка сняг точно върху кабелите(свещите) и съответно си се топеше върху тях точно. До тук ясно. Какво става обаче ако няма искра , в смисъл възможно ли е бобината да е изправна, а проблема да е другаде. (бензин имам, колкото и глупаво да звучи)Докато беше топла колата палеше със зор и със зор се форисраше но не и на 4 цилиндъра. Тая сутрин също не запали и нямаше и признаци да го направи.Възможно ли е да проблема само в кабелите?Кабели имам други, работещи са.Дори се колебая дали да не направя следното:Свалям кабелите и с една от свещ опирам на маса и някой върти и гледам за искра.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:Дори се колебая дали да не направя следното:Свалям кабелите и с една от свещ опирам на маса и някой върти и гледам за искра.Alex_RT написа:В днешното " приятно време " даде разход 11 газ а при второто засичане 10 газ .kiriluz1 написа:Липса на налягане на редуктор,дюзи 2,2мм (май 2мм са напълно достатъчни)времена на газ по ниски от бензиновите.Дай жокерШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Това с кабела и свеща е добър вариант да гръмнеш бобината, вземи един мултицет и мери. По това което пишеш ми прилича на нова бобина.И вземи го оправи този ГИ изобщо не ми е ясно как работи без комбиниран датчик.Може би трябва да смениш и газаджиите. Мисля че преди време ти бях пратил един пдф за този двигател, та там има точно как се мери бобината. Нали имаш ФЕС направи и една диагностика.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар