Привет. На скоро и аз открих топлата вода и разбрах за "аванс процесора". Поразрових се из нета и установих, че доста хора са доволни след поставянето му. Въпреки четенето по всякакви форуми (главно форумите за френски и немски автомобили) реших да попитам за актуална информация и тук, че много от информацията датира от 2006-та до 2012-та и е за метанови уредби и моноинжекциони. Автомобилът ми имаш обикновена газова, монтирана в Италия. Имаше и ламда контрол, но изведнъж той спря да функционира - колата се давеше и гаснеше при подаване на газ. Откарах я на "газаджия" и той ми каза че тия контроли са тъпотии и махна стъпковото моторче и постави месингово кранче. От тогава разхода се повиши през лятото от 8.8-9 до 10-10.5 на 100, а през зимата минава 12 (говоря среден разход при нормално каране). На магистрала със 120-130 ми гори около 11, а преди под 9. Сега реших да търся нов ламда контрол, но в гугъл открих, че съществува, уж по ефикасното "аванс процесор".След премахването на ламда контрола, автомобилът стана доста муден между 2 500 и 4500 оборота. Направо е мъка. Със зор на магистралата мога да вдигна 140 и дотам. При леко изкачване е направо мъка - Пример - на излизане от София, посока Владая, от "OMW" до караулката за да поддържам нормална скорост в изнанагорното - 70-80 трябва да върна от пета на трета, а пък ако трябва да изпреваря някой и се движа в ниски обороти с 50, направо втора за да отида над 5 000-5500 и да го изпреваря. (а пък ако в голата има още един двама, въобще не се мъча и си карам с 50)Препоръчайте ми читав сервиз в София и модел на аванс процесор, че ми омръзна да попадам на селски "разбирачи", които неведнъж са ме подвеждали и лъгали - (веднъж ми смениха изпарителя с нов, понеже ме убедиха, че мембраната отишла, после разбрах, че имало вариант само мембраната да се смени, а в конкретния случая проблемът даже не се оказа от мембраната; втори път искаха да ми отрежат ламда сондата, понеже на газ не играела роля и шашкала компютъра- аз не се съгласих). Има много теми и мнения, но тук неведнъж съм намирал адекватни отговори на проблемите ми и вярвам, че ще ми помогнете. В един сервиз, в който чаках ред за да ми регулират предницата, попитах дали някой се занимава с такива истории, те ми казаха че тоя процесор щял да ми избие буталата през капа, да скапе двигателя, бутала, колянов вал и въпреки че не им повярвах, ще помоля ако има някакви негативни последствия, които могат да съпътстват поставянето на аванс процесор да ги споделите.Големи благодарности.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea 1.6 - монтиране на аванс процесор
Collapse
X
-
Адванс процесора на пропан-бутан дава около 5% подобрение на работата , няма да ти избие буталата както са ти казали но и няма с магическа пръчка да ти оправи колата ( при метана дава доста забележителни резултати , въпреки ,че аз карам без такъв и колата си върви напълно прилично ) Казано с две думи на кола която не и е вред уредбата процесора няма да има ефект . В твоя случай най-доброто и ако щеш вярвай най-евтиното решение е да извадиш испарителя и да си монтираш едно ГИ ,като използваш бутилката и тръбопровода на старата уредба . Ще и избиеш парите за няколко месеца от разликата в горенето и наливане по старата уредба .
-
mdinkov написа:Адванс процесора на пропан-бутан дава около 5% подобрение на работата , няма да ти избие буталата както са ти казали но и няма с магическа пръчка да ти оправи колата ( при метана дава доста забележителни резултати , въпреки ,че аз карам без такъв и колата си върви напълно прилично ) Казано с две думи на кола която не и е вред уредбата процесора няма да има ефект . В твоя случай най-доброто и ако щеш вярвай най-евтиното решение е да извадиш испарителя и да си монтираш едно ГИ ,като използваш бутилката и тръбопровода на старата уредба . Ще и избиеш парите за няколко месеца от разликата в горенето и наливане по старата уредба .Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Колата ти нее настроена добре, заради това е така, дори и с кранче без проблем може да се направи колата да си върви като хората и да гори нормално. намираш си читав газаджия взимаш го с тебе, прави ти 1 настройка и карате малко, казваш му дали искаш да я отпусне още малко или да я натегне и ще стане всичко както трябва. Ако се разчетеш по форума ще разбереш и сам как да си правиш настройката има доста писано и хич нее сложно.
Коментар
-
Мисля, че настройката на газта е добре (или само аз така си мисля). Настройката от изпарителя, не е ли само за ниските обороти на празен ход? Днес си намерих моторчето от ламда контрола и установих, че има някакъв механимен дефект, който не му позволява да вдига буталото нагоре и да пропуска необходимото количество газ. Чудя се дали проблемът не е в ламбда сондата, която да дава грешна информация до компютъра и от там да се сработва правилно ламбда контрола. Лошото е, че никъде не мога да намеря само моторче за ламбда контрол, а и да намеря, не съм сигурен дали ще е от него. Някъде четох, че настройките на ламбда контрола се правили през компютър, ако е така - направо ще го отпиша.
Коментар
-
Я вземи попорачети още малко какво ти е необходимо.Ако питаш мен и двете неща , ама пък по стара българска инжинерна традиция може и без тях. Прочети каква точно е работата на АП и защо се слага на автомобилите работещи с газ.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
shtilio написа:Колега намери си само стъпково моторче на старо (аз си намерих за 25 лв) и после настройка на газ анализатор при кадърен газаджия, това ти трябва. Аванс процесора за тези коли е скъп (поне 80 лв) и не си заслужава за газ, за метан съм с 2 ръце, но за газ е излишен разход.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:shtilio написа:Колега намери си само стъпково моторче на старо (аз си намерих за 25 лв) и после настройка на газ анализатор при кадърен газаджия, това ти трябва. Аванс процесора за тези коли е скъп (поне 80 лв) и не си заслужава за газ, за метан съм с 2 ръце, но за газ е излишен разход.
Коментар
-
Проблемът е в самото моторче на ламда контрола. Като запаля на бензин моторчето вдига цилиндъра с няколко милиметра, но като прехвърля на газ моторът гасне. Като загася колата, моторчето затваря цилиндъра.Вързах моторчето, за инсталацията, като между плочката и изпарителя оставих месинговото кранче. Запалих, прехвърлих на газ и моторчето въобще не реагира. Като го стисна, усещам някакви импулси - като сърдечен пулс през 1-2 секунди - все едно е забило и се опитва за се вдигне. Отварях го, но нищо не мога да направя, самият механизъм който управлява буталото е капсулован. Другият вариант е да има проблем с получаването на информация от ламда сондата. Нито зная дали работи, нито в какво състояние е. shtilio, от къде намери твоето стъпково моторче, че по авточастите даже не са и чували за такова нещо.
Коментар
-
Банков,не си прав.първо ремъка не можеш да го дадеш зъб напред,а се казва газоразпределението се измества с един зъб напред,второ-няма да има ефект,в случая искрата ще си идва на същото място,тъй като дкв определя искрата,и самия той е на кол. вал,а просто клапаните ще се отварят малко по-рано и ще се затварят малко по- рано.на нас целта ни е да променим ъгъла на впръскване,т.е да не е примерно 6гр преди гмт,а да е 10гр преди гмт.ако мотора е с делко добре,ама той не е .относно ползите,да има ефект но той е много минимален,колкото повече я наблъскваш дадена система с електроника толкова повече ядове в последствие
Коментар
-
ivel написа:Банков,не си прав.първо ремъка не можеш да го дадеш зъб напред,а се казва газоразпределението се измества с един зъб напред,второ-няма да има ефект,в случая искрата ще си идва на същото място,тъй като дкв определя искрата,и самия той е на кол. вал,а просто клапаните ще се отварят малко по-рано и ще се затварят малко по- рано.на нас целта ни е да променим ъгъла на впръскване,т.е да не е примерно 6гр преди гмт,а да е 10гр преди гмт.ако мотора е с делко добре,ама той не е .относно ползите,да има ефект но той е много минимален,колкото повече я наблъскваш дадена система с електроника толкова повече ядове в последствиеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:...Просто питам или и теб те дразни че пиша?Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
sok1 написа:S_BANKOV написа:...Просто питам или и теб те дразни че пиша?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар