дали с 2 или със един няма никаво значение при моното, уж като е с 2 по хубаво се смесва газта с въздуха. В този случай при моното се слага 3ник с 1 регулировъчен винт. При карбураторите е друго там са по 1 за всяка камера и е с 2 рег. винта на тройника.
дали с 2 или със един няма никаво значение при моното, уж като е с 2 по хубаво се смесва газта с въздуха. В този случай при моното се слага 3ник с 1 регулировъчен винт. При карбураторите е друго там са по 1 за всяка камера и е с 2 рег. винта на тройника.
Тъй, де. Нали и аз това казвам. Ама при колегата ако винтът на единия щуцер е навит повече отколкото трябва, няма да иска да върви като хората, щото сечението на влизащите в плочката маркучи със сигурност е по-малко от на този, който излиза от изпарителя. Ако пък са отворени повече, разходът ще скочи с много.П.П. Колегата с проблема пробва ли да направи настройката?
Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Ами в краен случай завиваш (затваряш) единия винт, така че към плочката да отива газ само по единия маркуч и правиш настройката както ти обясних по-горе.
Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
пробвах настройката,малко трудно е да се регулира с двато винта,след ден два ще пиша какъв е разхода
Разхода не ти зависи само от положението на двата винта , дай повече инфо за колата / уредбата ако искаш някой да ти помогне - иначе ще си ги въртиш до...
пробвах настройката,малко трудно е да се регулира с двато винта,след ден два ще пиша какъв е разхода
Разхода не ти зависи само от положението на двата винта , дай повече инфо за колата / уредбата ако искаш някой да ти помогне - иначе ще си ги въртиш до...
в първия пост писах че колата е брава 1.4,изпарителя е мимгаз,на бензин си е ок само на газ има голям разход
пробвах настройката,малко трудно е да се регулира с двато винта,след ден два ще пиша какъв е разхода
Разхода не ти зависи само от положението на двата винта , дай повече инфо за колата / уредбата ако искаш някой да ти помогне - иначе ще си ги въртиш до...
На колегата му беше обяснено и как да си настрои тихите обороти от изпарителя.
Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
и така колеги след настройката на изпарителя разхода ми е 23/100,в неделя ще сменя тройника с един винт и ако не се оправи ще последва смяна на изпарител
Слушай сега колега.Този двигател съм го газифицирал с газова уредба втора употреба сам преди няколко години и от тогава съм сменил два пъти мембрани на изпарителя.Първия път с Български ,а след това оригинални за ловато.След мен помагах на мой приятел който впоследствие купи три броя Брава 1,4 и ги газифицира сам.Не сме имали такива проблеми с разхода.Изпарителя ми е ловато електрически.С тройник съм и съм развил и двата винта колкото да се форсира и да има тяга мотора.Малкия винт на изпарителя е стегнат докрай.Изпарителя повтарям е Ловато и то с нови мембрани.Вземи смени мембраните на този мимбоклук да видим какво ще стане с разхода ти.Миналата седмица този ефтин Мимгаз така хубаво удави едната Брава ,че не можахме да я запалим изобщо и спряхме с опитите за да пощадим акумулатора.Запали след 2 часа без проблем.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар