Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

слагане на газ инж. на добло 1,6 16v 106к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    S_BANKOV написа:
    ЩЕ работи без проблем с ГИ.
    залагаш ли си .... топките..... футболни ... примерно ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      S_BANKOV написа:
      ЩЕ работи без проблем с ГИ.
      залагаш ли си .... топките..... футболни ... примерно ?
      Е баш на теб няма нужда да ти обяснявам нали? Знаеш много добре че ако се подбере всичко като хората и се настрой няма да имаш проблеми.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        и няма нищо общо с бравовия мотор, нищоо. тоя е с бобини на всеки цилиндър, с ел дросел и отделно е с по-големите бутала с по-малък ход, тампона му който като станеш срешу мотора се пада отляво е на съвсем различно място от бравовия. Работният му обем 1596куб, на бравото е 1581куб, слага се от 2000а година натам Мотора е 100% еднакъв със на стило. и няма никакви ядове за гас, но самия мотор е малко по особенн, доста хора се оплакват от него от висок разход на масло особенно след поставяне на газова уредба, отделно имах случай в сервиза с такъв мотор с гръмнал компютър- мотора си работеше, но постоянно пускаше перки, тресеше и показваше чее на 110градуса, а беше на 80градуса. Не казвам че всички са такива, или че ти ще попаднеш на такъв, просто лично съм се наплашил от този мотор.Има доста теми за този мотор, прочети за стило 1.6 какви са отзивите.Аз карам браво със 1.6 16в който е с 49ф и мога да каже че моторъ им е железен и нямам никакви проблеми с "проблеминя компютър" както и карането му на газ, с възможно най простия газов компютър=, другите ми части по газовата са хубави, всичко аз съм слагал. Обаче от стиловия мотор не съм останал със същото впечатление.Към колегата S_BANKOV: Колега ти нужно ли е да пишеш във апсолютно всяка тема, знаеш незнаеш, пишеш, не го забелязвам само тук и винаги съм мислел да те питам?

        Коментар


          #19
          Ок, спирам да пиша в темите, ти си втория на който му преча с мненията си за една седмица. Не смятам че съм подвел някой а просто се опитвам да помагам. Ако някой има нужда от съвет или помощ има система за лични съобщения и ми имате телефона, никога не съм отказвал помощ на познати и непознати. пп Моля модераторите да си свършат работа и да ми пуснат предопруждение за спама.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            айде без драми са. няма лошо да пишеш, но пиши там където знаеш за какво става на въпрос, да напишеш че тоя мотор на доблото е идентичен с на бравото голяма грешка, само на вид си приличат донякаде...

            Коментар


              #21
              Това са всички компютри на 1.6 добло.Който е монтирал на тия ЕКУта, да сподели дали са същия кенеф като иав49
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Ей, колеги, не се газирайте за глупости.Банков, ти си пич. И знам, че пишеш с единственото желание да помогнеш.Още от снимката разбирам, че това е моя мотор. Стило - 103 коня. Та, аз го карам на газ. Никакви проблеми. Разхода е 9, 9,5 газ, но и 1, 1,5 бензин. Докато загрее. На дълго 8, 8,5 газ. Бензина е същия.И, да, Емцо, трябва да призная, че на бензин работи по-добре. Каза ми го и въпросния Дани от Дружба. Майсторчето. Но не съм ходил до газаджиите все още. Ще ми се, когато отида за смяна на филтри на газовата. Да комбинирам един вид.Та, въпроса ми е към газоразбиращите: На колко време се сменят филтрите на газовата? Километри. Аз съм минал към 15 хиляди.
                Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                Коментар


                  #23
                  lhristov написа:
                  Ей, колеги, не се газирайте за глупости.Банков, ти си пич. И знам, че пишеш с единственото желание да помогнеш.Още от снимката разбирам, че това е моя мотор. Стило - 103 коня. Та, аз го карам на газ. Никакви проблеми. Разхода е 9, 9,5 газ, но и 1, 1,5 бензин. Докато загрее. На дълго 8, 8,5 газ. Бензина е същия.И, да, Емцо, трябва да призная, че на бензин работи по-добре. Каза ми го и въпросния Дани от Дружба. Майсторчето. Но не съм ходил до газаджиите все още. Ще ми се, когато отида за смяна на филтри на газовата. Да комбинирам един вид.Та, въпроса ми е към газоразбиращите: На колко време се сменят филтрите на газовата? Километри. Аз съм минал към 15 хиляди.
                  Сменяй!В БГ газта е много мръсна. Филтър течна фаза на 15-20К км, филтър газообразна фаза 10К км.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #24
                    Колега dudulia, разчитам че си от газоразбиращите, който попитах. Виждам, много постове имаш, отдавна си регистриран. Инак, нямам спомен да те познавам, макар че, тая есен бях в Хасково.И ще те послушам. Тия дни ще мина през сервиза. Наблизо до в къщи е. А оплакването от настройките е, че присецва при ниска скорост. На 2ра. Като отнема крака от педала на газта. На бензин не е така. Работи и върви плавно.Благодаря!
                    Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                    Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                    Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте колеги, благодаря за всички отговори и мнения до момента. Още го обмислям, цената която ми искат за кадърно изпълнение на Г.И. в пловдив е от 1100 лв. до 1250 лв. с вкл. ДДС като първият вариант е ФОБОС, а вторият БРЦ. Моля да не се приема за реклама. Като в това е с включена ториадална бутилка на мястото на резервната гума. Но майсторите са категорични че на газ ще гори малко в повече. И тук вече се питам къде ми е далаверата да карам на зелено гориво??? Уж било евтино еми смятайте вие по долу е разхода:Fiat Doblò 1.6 16v SX 2001PerformanceTop speed: 168 km/hAcceleration 0-100 km/h: 12,6 sUrban consumption: 11,1 l/100kmExtra-urban consumption: 7,2 l/100kmAverage consumption: 8,6 l/100kmспоред cars dataИ кога ще го избия тоя инжекцион, почвам да се замислям имали нужда изобщо да се вкарвам в такъв филм ами да си взема един дизелак 1,9 жтд
                      Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
                      Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
                      Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
                      Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
                      ............

                      Коментар


                        #26
                        Здравейте колеги, благодаря за всички отговори и мнения до момента. Още го обмислям, цената която ми искат за кадърно изпълнение на Г.И. в пловдив е от 1100 лв. до 1250 лв. с вкл. ДДС като първият вариант е ФОБОС, а вторият БРЦ. Моля да не се приема за реклама. Като в това е с включена ториадална бутилка на мястото на резервната гума. Но майсторите са категорични че на газ ще гори малко в повече. И тук вече се питам къде ми е далаверата да карам на зелено гориво??? Уж било евтино еми смятайте вие по долу е разхода:Fiat Doblò 1.6 16v SX 2001PerformanceTop speed: 168 km/hAcceleration 0-100 km/h: 12,6 sUrban consumption: 11,1 l/100kmExtra-urban consumption: 7,2 l/100kmAverage consumption: 8,6 l/100kmспоред cars dataИ кога ще го избия тоя инжекцион, почвам да се замислям имали нужда изобщо да се вкарвам в такъв филм ами да си взема един дизелак 1,9 жтд
                        Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
                        Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
                        Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
                        Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
                        ............

                        Коментар


                          #27
                          Ами горе долу си стигнал до правилния извод.Към разхода на газ прибавяй и няколко литра бензин на месец
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Мани ги тези майстори. Кадърно сложен газов инжекцион дава разход колкото и на бензин. Може би някой и друг грам в повече, което едва ли ще забележиш. А цената на газта както и да я гледаш, от доста време е наполовина на бензина. Колкото повече караш, толкова по-бързо избиваш уредбата. И имаш две горива в колата. Ако стане проблем с едното, караш с другото. Стига да са в ред електриките. С дизела не е така.
                            Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                            Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                            Коментар


                              #29
                              idrltd написа:
                              Колеги имате ли идея колко ще е стедният разход с г.и???
                              Аз имам тОкова Добло.1,6/16 V двигател 2003 г. Карам го с газов инжекцион ланди ренцо с компютър на самото газово вече 8 година, слагано тука в България. Никакъв проблем. Само дето редовно трябва да се сменят филтрите на газовото. Среден разход ми дава 11-12л. Много съм му доволен.1.6. Потребителите е желателно да постват във вид на "чист текст" ... постването с главни букви се приема като ВИКАНЕ - ПОВИШЕН ТОН...Мнението е редактирано.Модераторски екип на fiat-bg.org

                              Коментар

                              Working...
                              X