Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.6 не пали на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    S_BANKOV написа:
    ivchotr написа:
    Някои газаджии директно спират помпата при превключване на газ. Проверил ли си дали хвърля бензин преди моното?
    Когато е моноинжекцион има реле на някъде веднага след моноинжекцията, то е вързано на кабелите на моноинжекцията за да прекъсне дюзата на бензин като прехвърли на газ. Помпата не се спира.
    Ммм, да. Така е редно. Просто казвам, че някои директно спират помпата. По този начин мембраната в регулатора за високо налягане изсъхва и после се скапва работата на дюзата.
    Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
    Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

    Коментар


      #17
      Аз съм Механик 2 Всъщност не съм на 100% сигурна дали изпарителя замръзва, но като не пали в много студено време това предполагам.
      Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
      AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

      Коментар


        #18
        И като я полееш успява да запали ли? На колко километра/години е този изпарител,каква марка е и какъв е вакуумен или електрически? Просто се нуждае или от настройка,или от смяна на мембрани,а може и целия.При тези положителни температури трябва да пали без да се замисля.Аз си паля също направо на газ.Прецъквам си почерпката 2 пъти сутрин и взривявам.Иначе и аз имах същите ядове след като цяло лято не я бях карал на бензин-ток имаше,бензин влизаше в моното,но дюзата не пръскаше.Киснах я в газ за горене-нямаше ефект,сложих друга налична дюза,но тя не беше виждала бензин 3-4 години и също не пръскаше и си върнах старата с идеята да отстранявам проблема нататък във времето.И един ден докато си карах на майтап прецъках копчето да видя дали пък днес не е в настроение да тръгне и взе,че обърна на бензин.Оттогава гледам всяка седмица по-малко да я обръщам колкото системата да не се разсъхва.При мен съм спрял помпата само.Поне на мен повече ми харесва идеята да сменя платното на регулатора(10-15лв) ако се наложи вместо цяла помпа(60-80лв)
        EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
        Fiat Punto 1.2 16v Sporting

        Коментар


          #19
          Сега при положителните температури си пали без проблем, казвам, че когато е мнооого студено тогава не иска ама като го полея тогава пали. Той е електрически - Ловато. Все си говорим за смяна на мембраните, но не сме още.На ултразвук да почистим дюзата искам аз, мъжо вика с добавка да пробваме първо.Иска ми се да си оправим Типичко - 7 години служи вярно, кучето бясно :D
          Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
          AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

          Коментар


            #20
            Ми той ултразвука на дюзата ще ви струва колкото добавката така че стъпвай му на врата на мъжа ти и на ултра звук.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар

            Working...
            X