Малко да питам неподготвен възможно ли е ? И ще имали ефект ? Моното ще е без турбо . Просто по богато снабдяване на газ ми е идеята. Не съм се запознал с принципа на действие на турбо изпарителя , но мисля че спрямо вакума пуска повече газ. Се пак ще съм благодарен ако някой ми хвърли светлина по въпроса. За вакум мисля да се ползва МПХ байпаса на дросела или примерно от вакума за сервото ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на Турбо изпарител на моноинжекцион ?
Collapse
X
-
янко написа:Вакуум,електрически,турбо ,разликата е при спирането на газта и бай паса при турбото>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Функцията на турбо изпарителя е, когато надуе турбото, да обогати горивната смес, като пусне повече газ. Това че майстора е сложил парцал е най-тъпото нещо, което съм чувал. Вярно, входа към филтъра се изменя в посока, в която въздуха да не влиза сам и да гасне колата, като я пуснеш по инерция (така от само влизащият въздух, сместа се обеднява и колата гасне), ама не и с парцал. По-богата смес се постига с винтчетата на изпарителя , едното е обороти а празен ход, а другото по-голямо за мощност, има и трето което е на У-тка или просто на единичен маркуч, което регулира съотношението газ-въздух. Само с тези уж прости винтчета, се постигат добри резултати, а дори и подобрена мощност при по-нисък разход. Тико-то ми беше доста добре настроено, от мен и един Пасат ТДИ, свят му се зави в обратната посока :D.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Турбоизпарителя не обогатява нищо,просто е с байпас за изравняване на налягането.Винта на утката е за мошността,големия винт на изпарителя е за чувствителността а малкия за корекция на пр.ход.Парцали и чашки си е много тъпо,по добре да се избере точния смесителFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
янко написа:Турбоизпарителя не обогатява нищо,просто е с байпас за изравняване на налягането.Винта на утката е за мошността,големия винт на изпарителя е за чувствителността а малкия за корекция на пр.ход.Парцали и чашки си е много тъпо,по добре да се избере точния смесител>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар