Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на Турбо изпарител на моноинжекцион ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Монтиране на Турбо изпарител на моноинжекцион ?

    Малко да питам неподготвен възможно ли е ? И ще имали ефект ? Моното ще е без турбо . Просто по богато снабдяване на газ ми е идеята. Не съм се запознал с принципа на действие на турбо изпарителя , но мисля че спрямо вакума пуска повече газ. Се пак ще съм благодарен ако някой ми хвърли светлина по въпроса. За вакум мисля да се ползва МПХ байпаса на дросела или примерно от вакума за сервото ...
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    Вакуум,електрически,турбо ,разликата е при спирането на газта и бай паса при турбото
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #3
      янко написа:
      Вакуум,електрически,турбо ,разликата е при спирането на газта и бай паса при турбото
      Ма при турбото се съзадава налягане и има някви тръбички. При Газовата инжекция пък се създава някъф вакум от единия край на изпарителя зада може да създава налягане към газовите инжектори. Питам може ли Турбо изпарител да е монтира на карборатор или моно за по богато хранене . Или просто трябва изпарител с повече киловати и ще прави лут мотора .,,колата гасне по инерция на газ и за малко да се убия, а газаджията сложи парцал във въздуховода"Точно сме сложили газовата ,настроена на газанализатор всичко точно и се радваме и кефим обаче на едно слизане освобождаваме от скорост и връщаме газта, колата почва да патка през ауспуха, оборотите падат до 500 и двигателя гасне и нямаме спирачки. Връщаме се при газаджията и той слага я дунапрен във въздуховода я парцал я някоя чашка от кафемашината или обръща въздуховода назад или настрани. Или пък слагаме АГУ на кола с механичен дебитомер и просто не може да се настрои като хората или въздушния филтър се зацапал и разхода е 20 на 100 пък колата изобщо не върви. Защо се получава така- когато колата е по инерция , консумацията на въздух е малка, насрещния въздух се набива във въздушния филтър и налягането във въздуховодите се качва над атмосферното /което пък е нашето референтно/ това кара дозиращата мембрана да се издуе навън и да запуши газта и колата гасне. Другия вариант с мръсния филтър - заради влошената му пропускливост се получава вакум във въздуховода, тоя вакум тегли газ от изпарителя но няма достатъчно въздух. Решението е елементарно почти като турбоизпарителите. Купуваме от газаджийския магазин 2 щуцера 6мм и маркуч. Сваляме капака на дозиращата част на изпарителя и запушваме перфорациите които свързват камерата с атмосферата - оградените на картинката /заваряваме,лепим, запояваме - все тая/. Прави се дупка в средата на капака и се слага щуцера, другия щуцер се слага преди плочката на газта но след въздушния филтър и дебитомера /ако има такъв/. Щуцера трябва да не се подава повече от няколко мм навътре и трябва да е по възможност на същия диаметър на тръбата като този на който е закачена плочката. Така референтното налягане ще е това във въздуховода и няма да се плаши нито от насрещния въздух нито от мръсния филтър нито от клапата на дебитомера. Оборотите стават просто чук , но изпарителя трябва да се настрои наново и вероятно да му се даде доста повече чуствителност. Газаджиите избягват да го правят това щото не им се занимава, по-лесно дунапрен и после да търсиш кутия за филтъра от моргата като гръмне. -> http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=73007 за нещо подобно бях чувал и че дава повечко тяга на мотора . Затова питам дето се вика яко опъва мембраната.
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        И турбо, и повече киловати все едно ,богатата газ се постига от настройките
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #5
          Функцията на турбо изпарителя е, когато надуе турбото, да обогати горивната смес, като пусне повече газ. Това че майстора е сложил парцал е най-тъпото нещо, което съм чувал. Вярно, входа към филтъра се изменя в посока, в която въздуха да не влиза сам и да гасне колата, като я пуснеш по инерция (така от само влизащият въздух, сместа се обеднява и колата гасне), ама не и с парцал. По-богата смес се постига с винтчетата на изпарителя , едното е обороти а празен ход, а другото по-голямо за мощност, има и трето което е на У-тка или просто на единичен маркуч, което регулира съотношението газ-въздух. Само с тези уж прости винтчета, се постигат добри резултати, а дори и подобрена мощност при по-нисък разход. Тико-то ми беше доста добре настроено, от мен и един Пасат ТДИ, свят му се зави в обратната посока :D.
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар


            #6
            Турбоизпарителя не обогатява нищо,просто е с байпас за изравняване на налягането.Винта на утката е за мошността,големия винт на изпарителя е за чувствителността а малкия за корекция на пр.ход.Парцали и чашки си е много тъпо,по добре да се избере точния смесител
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #7
              янко написа:
              Турбоизпарителя не обогатява нищо,просто е с байпас за изравняване на налягането.Винта на утката е за мошността,големия винт на изпарителя е за чувствителността а малкия за корекция на пр.ход.Парцали и чашки си е много тъпо,по добре да се избере точния смесител
              Не съм срещал малък вентил . Само голям вентил на изпарителя и врътка на У-то има друга врътка ама тя е за чистене на изпарителя .... по интересно ми е това "ешението е елементарно почти като турбоизпарителите. Купуваме от газаджийския магазин 2 щуцера 6мм и маркуч. Сваляме капака на дозиращата част на изпарителя и запушваме перфорациите които свързват камерата с атмосферата - оградените на картинката /заваряваме,лепим, запояваме - все тая/. Прави се дупка в средата на капака и се слага щуцера, другия щуцер се слага преди плочката на газта но след въздушния филтър и дебитомера /ако има такъв/. Щуцера трябва да не се подава повече от няколко мм навътре и трябва да е по възможност на същия диаметър на тръбата като този на който е закачена плочката. Така референтното налягане ще е това във въздуховода и няма да се плаши нито от насрещния въздух нито от мръсния филтър нито от клапата на дебитомера. Оборотите стават просто чук , но изпарителя трябва да се настрои наново и вероятно да му се даде доста повече чуствителност. Газаджиите избягват да го правят това щото не им се занимава" Не се ли създава вакум които да опъва мембраната по този начин ? И при по големи обороти по голям вакум и по голямо опъване ...
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар

              Working...
              X