Здравейте имам фиат пунто 95г. бензин от както стана студено сутрин неиска да пали пали и гасне а лампата за маслото свети паля втори път върти само на стартер трети път с газ запалва но тресе много като загрее двигателя няма проблем от какво може да е?маслото е на 5000 км аз си мислех че е от него че неможе да качи масло но ми казват че не е от маслото?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто 55кс трудно пали
Collapse
X
-
Re: Фиат пунто 55кк
Rumenpunto написа:Здравейте имам фиат пунто 95г. бензин от както стана студено сутрин неиска да пали пали и гасне а лампата за маслото свети паля втори път върти само на стартер трети път с газ запалва но тресе много като загрее двигателя няма проблем от какво може да е?маслото е на 5000 км аз си мислех че е от него че неможе да качи масло но ми казват че не е от маслото?Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.
Коментар
-
Мда налягането на бензина. Колега дай на контакт и изчакай малко, върни ключа и пак дай на контакт, и чак на третия път пали.Ако проблема изчезне сваляш бензинова помпа, другата причина може да е стъпковия мотор, ако е омаслен добре, от студа не отваря като хората колата не и стига въздух- причината да си мисля че това е част от проблема е че споменаваш че палиш с подаване на газ, което всъщност отваря дросела и тя си поема въздух.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Една от елементарните причини, на които не се обръща особено внимание, е мръсният въздушен филтър. Ако в случая е такъв, след смяната му нещата ще се променят значително. Не е изключено да има и съпровождащ друг проблем, но не мисля, че температурният датчик е проблемен при палене сутрин в тези студове. Така или иначе колата е свикнала да "чувства" двигателя студен при сутрешното палене. Ако датчикът не работи, проблемът ще се проявява когато моторът загрее. При неработещ датчик би трябвало да си увеличава доста оборотите на празен ход, защото електрониката ще се стреми да подава повече гориво, а то при загрял двигател не е толкова нужно. По същият начин с положението на дросела и т.н. Така, че мисля, че проблемът не е в датчика.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
ivchotr написа:Една от елементарните причини, на които не се обръща особено внимание, е мръсният въздушен филтър. Ако в случая е такъв, след смяната му нещата ще се променят значително. Не е изключено да има и съпровождащ друг проблем, но не мисля, че температурният датчик е проблемен при палене сутрин в тези студове. Така или иначе колата е свикнала да "чувства" двигателя студен при сутрешното палене. Ако датчикът не работи, проблемът ще се проявява когато моторът загрее. При неработещ датчик би трябвало да си увеличава доста оборотите на празен ход, защото електрониката ще се стреми да подава повече гориво, а то при загрял двигател не е толкова нужно. По същият начин с положението на дросела и т.н. Така, че мисля, че проблемът не е в датчика.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Мойто фиатче е същото колега.. 95 г и 1.1 55кс..сутрин паля и леко поддам газ и то запали инече без поддаване на газ неще,пали и изгасне но при второто врътване на ключето колата си пали и всичко е перфектно... за това по добре леко си поддай газчица и 1,2 сек максимум и си палиш и хфърчиш... Успех :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар