здравейте,имам един проблем по скоро ме дразни отколкото ми създава грижи...накратко когато загрее колата пада на 900 оборота и ги държи нестабилни съпроводено с леко потрепване на двигателя,мени ги горе долу с 50 оборота като стрелката ту отива леко нагоре ту се връща,като отвреме навреме мени диапазона за съвсем малко да речем с около 100 оборота нагоре 50 надолу,абе като цяло нестабилно и дразнещо. Като режим на работа на колата е без забележки,набира и се реже до 170 (повече не смея да натискам,чуват се плашещи шумове от влизащ излизащ въздух) разход в нормите дори по фабрични показатели,масло не пипа поне засега,но това с претрисането загряла дразни,затова моля за помощ по компетентните или монали през този проблем колеги. Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат пунто 176 1.2 16в нестабилни обороти на празен ход
Collapse
X
-
ламбда сонда нова,кабели нови,свещи иридиеви на дензо нови,стъпков мотор нов (макар че бе вклинен в дросел клапата,но щом е вкаран някак си не е невъзможно да се смени) Колата няма никакви проблеми до момента в който загрее и оборотите паднат на нормалните за нея,след което почва едно мърдане с около 50 до 100 оборота последвано от леко вибриране или претрисане все едно нещо я дави,ама тя не се дава :DFiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99
Коментар
-
утре или тези дни ще я пробвам,но мисля че е на твърда връзка. Скоро я закачахме на компютър и осцилоскоп,уж всичко е наред а това остава. Ще се пробвам да кача клип....проблема не е толкова проблем но е дразнещ,и мисля всеки който си е поставил за цел колата или по точно любимия му фиат да бъде в превъзходно здраве не би го оставило на мира докато не го отстрани. Да отбележа че и бобините са нови,катализатора е опериран,и е с ново средно и задно гърне ако има значение (според мен всеки нов детайл си оказва влияние към по добро,макар и минимално)Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99
Коментар
-
Тази игра на оборотите се получаваше и при мен. Само че беше доста дълъг периода 10тина сек. докато вдигне и после бързичко смъкваше. Оказа се че ламбда сондата работи със същата скорост. Но там беше много зле. А твоята е възможно е от калпав бензин да се е позацапала. Щот и на бравото съм го имал тоя проблем, иначе от как не зареждам на бензиностанцията го нямам. Иначе там вече щрака добре 2-3 пъти сек. Но на пунтото си е заминала.
Коментар
-
А датчика за температурата на двигателя никой не го спомена,този който е за еку-то,вероятността той да обърква оборотите е доста голяма.При мен на бравото са 2 един за еку-то другия за таблото ,при пунто обаче не знам колко са.Но не го изключвай като вариант.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Ivan Malchev написа:има датчик температура за инжекциона и мап с температурен за входящия въздух.Незнам за този за температура на двигателяКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Ivan Malchev написа:Датчика е в преливника който е моноблок с радиатора,незнаех да има друг и то на самия двигателКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар