Компресията колко трябва да е, горна граница - долна граница ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ламя - Пунто 1.1 55
Collapse
X
-
Днес моя майстор замери компресия на студен двигател - 1 и 4 цилиндър - 12, 2 и 3 цилиндър - 8. Каза, че колата работи на 2 цилиндъра и горивото не се гори(15 - бензин,18 - газ), а се изливало в цилиндрите(нещо такова, там какво ставало)Решението - 200лв(труд+шлайф,гумички,гарнитури и пренареждане на клапаните) без сегметни и бутала. Какво мислите? Тази процедура дали ще доведе до човещки разход или?Цената как ви се струва?
Коментар
-
civnaov1918 написа:Днес моя майстор замери компресия на студен двигател - 1 и 4 цилиндър - 12, 2 и 4 цилиндър - 8. Каза, че колата работи на 2 цилиндъра и горивото не се гори(15 - бензин,18 - газ), а се изливало в цилиндрите(нещо такова, там какво ставало)Решението - 200лв(труд+шлайф,гумички,гарнитури и пренареждане на клапаните) без сегметни и бутала. Какво мислите? Тази процедура дали ще доведе до човещки разход или?Цената как ви се струва?
FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
fuel injekcion написа:civnaov1918 написа:Днес моя майстор замери компресия на студен двигател - 1 и 4 цилиндър - 12, 2 и 4 цилиндър - 8. Каза, че колата работи на 2 цилиндъра и горивото не се гори(15 - бензин,18 - газ), а се изливало в цилиндрите(нещо такова, там какво ставало)Решението - 200лв(труд+шлайф,гумички,гарнитури и пренареждане на клапаните) без сегметни и бутала. Какво мислите? Тази процедура дали ще доведе до човещки разход или?Цената как ви се струва?
Коментар
-
civnaov1918 написа:Днес моя майстор замери компресия на студен двигател - 1 и 4 цилиндър - 12, 2 и 4 цилиндър - 8. Каза, че колата работи на 2 цилиндъра и горивото не се гори(15 - бензин,18 - газ), а се изливало в цилиндрите(нещо такова, там какво ставало)Решението - 200лв(труд+шлайф,гумички,гарнитури и пренареждане на клапаните) без сегметни и бутала. Какво мислите? Тази процедура дали ще доведе до човещки разход или?Цената как ви се струва?
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:civnaov1918 написа:Днес моя майстор замери компресия на студен двигател - 1 и 4 цилиндър - 12, 2 и 4 цилиндър - 8. Каза, че колата работи на 2 цилиндъра и горивото не се гори(15 - бензин,18 - газ), а се изливало в цилиндрите(нещо такова, там какво ставало)Решението - 200лв(труд+шлайф,гумички,гарнитури и пренареждане на клапаните) без сегметни и бутала. Какво мислите? Тази процедура дали ще доведе до човещки разход или?Цената как ви се струва?
Коментар
-
Ами заради горенето на масло около клапаните и главата се трупа нагар,клапана не затваря добре и компресията бяга през него.Обаче дори и след напасването пак не е гаранция че ще достигне 12 компресия.Но това е евтиния вариант,може и да сполучишКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
muns61 написа:Като мерихте, сипахте ли масло в цилиндрите?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Като мериш компресия и имаш по-ниска от нормалното, сипваш със спринцовка по десетина грама във всеки цилиндър и пак мериш. Ако се вдигне рязко - от 8 на 12-14, значи проблемът е в сегментите. Ако е с 1-2 - клапани. Ако този, дето е мерил не е направил тази проста операция, значи е некомпетентен, или мързелив. За мен не е никакъв майстор.При духнат клапан по-често се наблюдава повишен разход, но е свързан и с други симптоми, като пукане в ауспуха при отнемане на газ. В повечето случаи проблема е комплексен, а понижена компресия в съседни цилиндри може да е от духната гарнитура.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Днес взех синия звяр:D Майстора каза, че забравям за компресия(12 на всички цилиндри). Колата е била много зле, липсвали са гумички на клапании и още разни работи, главата е имала доста нагар и е била крива,Сега ще я засека и ще видим. Досега е работила на 2 цилиндъра. Погледнал е буталата и сегментите, всичко било ок. Много съм доволен от човека...двигателя и картера са измити. Всички гарнитури и т.н са били на Victor Reinz. Сменено е и маслото(Mobil 10w40) + силоконово уплтнение за картера. Може само да се наложи да регулирам газовото, но първо ще я засека както е сега
Коментар
-
civnaov1918 написа:Днес взех синия звяр:D Майстора каза, че забравям за компресия(12 на всички цилиндри). Колата е била много зле, липсвали са гумички на клапании и още разни работи, главата е имала доста нагар и е била крива,Сега ще я засека и ще видим. Досега е работила на 2 цилиндъра. Погледнал е буталата и сегментите, всичко било ок. Много съм доволен от човека...двигателя и картера са измити. Всички гарнитури и т.н са били на Victor Reinz. Сменено е и маслото(Mobil 10w40) + силоконово уплтнение за картера.
Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар