Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.2 16V МК2 Ниски обороти на топъл мотор няма мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.2 16V МК2 Ниски обороти на топъл мотор няма мощност

    Здравейте проблема с пунтото е следния: Когато загрее държи много ниски обороти около 600 700 . По някога ги държи нормални 850 (приблизително по стрелката се ориентирам) Колата няма глъхнене при подаване на газ, припъкване и трудно палене. Пали държи ги над 1000 като е студена и постепенно си ги сваля. Сменен е датчика на смукателния колектор, проверил съм за смучене на въздух от някъде, нови кабели и свещи. Няма и тяга, преди като я взех от 3500 оборота някъде и идваше силата и се усещаше как започва да се ускорява, сега върви до към 3500 и след това само тъпче. Бях я карал на диагностика и ми бяха казали датчика на смукатела който го сменик и нищо не се промени ....Някакви предложения за датчици, дебитомери ??? Колата никога не е карана на газ. Имам леко почукване от повдигач мисля че е ...да добавя, че разхода на бензин си е нормален и проблема с оборотите го имаше още с купуването .
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    Колега това Пунто има MAP сензор на смукателния колектор. Него ли си сменял? Дебитомер съответно няма. Възможно да е датчик разпределителен вал. Когато има проблем с него симптомите са същите.Твоята не знам дали има, преди 2001 не се монтира. Същот така сигурен ли си, че е зацепен правилно ангренажът?
    Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
    Punto GT 1.4 Turbo '99
    Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

    Коментар


      #3
      mr_none написа:
      Колега това Пунто има MAP сензор на смукателния колектор. Него ли си сменял? Дебитомер съответно няма. Възможно да е датчик разпределителен вал. Когато има проблем с него симптомите са същите.Твоята не знам дали има, преди 2001 не се монтира. Същот така сигурен ли си, че е зацепен правилно ангренажът?
      Здрасти да за мап сензора. Колата е 2000 година, да разбирам, че няма датчик на разпределителния вал. Ами ангренажа уж с пети е сменян.... Проблема с ниските обороти го имаше и преди смяната на ангренажа но тогава колата си вървеше според мен, поне се усещаше да се помпа след 3500 оборота. След смяната нямам спомени дали от тогава не върви (колата е на приятелката ми аз я карам рядко) но проблема с оборотите е същия. Освен да я закарам да и видят ремъка дали е правилно зацепен, не се бях сещал за това.
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #4
        Ако имаш възможност,премери налягането на горивото в движение.
        Fiat Punto 1.1 6Speed

        Коментар


          #5
          beast31 написа:
          Ако имаш възможност,премери налягането на горивото в движение.
          Това как би могло да се измери, и какви стойности ще са нормални ? В сряда ще ходя за проверка на ремъка и ще искам да я закачат на компа и ще кажа какво е излязло (ако излезе нещо )
          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

          Коментар


            #6
            AthlonXP написа:
            beast31 написа:
            Ако имаш възможност,премери налягането на горивото в движение.
            Това как би могло да се измери, и какви стойности ще са нормални ? В сряда ще ходя за проверка на ремъка и ще искам да я закачат на компа и ще кажа какво е излязло (ако излезе нещо )
            В единия край на рейката мисля има един щуцер, на който се навива манометър. В случая трябва да се навие манометър с дълъг маркуч, за да може да вкараш манометъра в купето по време на каране.

            Коментар

            Working...
            X