Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво1.6/103к.Бобина ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво1.6/103к.Бобина ли е?

    Колеги Когато запаля колата при тръгване няма тяга.Нови свещи и Кабели купих и сложих.Обаче като вадя кабелите на 3 и 4 цилиндар колата загася А като вадя на 1 и 2 цилиндар не загася обаче имат искра.Дали Бобината не е наред?Какви са синтомите на развалена Бобина? И как са подредени кабелите на нея Дане съм ги объркал?Благодаря.

    #2
    виж на тъмно дали присветваа по бобина или около свещите и кабелите и колата пляка ли (гърми ли през филтъра ? ) и ако е бобина ще прекъсват или направо ще няма искра .
    Прикачени файлове
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Не не е бобина.

      Коментар


        #4
        Батенце, като си купих моята бравичка работеше едва ли не на 2 цилиндъра и полувина, работеха на 100% само 1и2 а 3 съвсем леко инжектора пръскаше гориво а 4-я грам така че провери тях, купих си 2 същите като здравите ( 4 точкови [ако така се наричат] за 20лв броя ) Поздрави!!
        Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
        Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
        Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
        Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
        Убий скороста - Спаси дете!

        Коментар


          #5
          Бобината се мери с мултицет, 1-4 и 2-3 цилиндър заедно с кабелите и трябва да има приблизително еднакво съпротивление например 20 кома.Така ще видиш дали и кабелите са наред,при мен на 1000 км.бяха заминали.

          Коментар


            #6
            Обаче като вадя кабелите на 3 после на 4 цилиндар колата загася А като вадя на 1 и после на 2 цилиндар не загася обаче имат искра???Кабели и Свещи са на 10км.Може ли да е Прескочил Зъб на ремака?Запушен горивен Филтар или гарнета? А свещите на 1и 2 цилиндар бяха Черни .Смених ги с нови Френски EYQUEM RFC52LS a3. 0.8 разтоянието на полюсите. 100 октана бензин от ОМВ.

            Коментар


              #7
              може да е прескочила зъб ,а може и бобината да си ти е заминала
              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

              Коментар


                #8
                А можи и дюзи да са заминали.

                Коментар


                  #9
                  kiriluz1 написа:
                  А можи и дюзи да са заминали.
                  Да Колеги Ходих на Диагностика показва че няма връзка с 1 и 2 цилиндар Мерихме Дюзите на 3 и 4 имат 15 ома а 1 и 2 имат 3.5-4-ома Маистора каза че са изгорели двете Може ли да са изгорели? С палененето сутрин Няма проблем . Оборотите като студена са 1200-1300 като загрее 850-900 и се тресе.Ако са изгорели 2-те ще може ли да пали ? Да не са запушени само?

                  Коментар


                    #10
                    Може да не са изгорели.Просто може да имат лош контакт,вижте им буксите.А щом имат някакво съпротивление значи не са съвсем гръмнали.

                    Коментар


                      #11
                      Не с агръмнали, нито са изгоряли, а са окъсили вътре бобините. Затова и съпротивлението е 3-4 ома, при номинално около 15. Сммени си дефектиралите дюзи.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар

                      Working...
                      X