Колеги колата немога да я изфорсирам. Давам и газ на място вдига 3000 оборота стрелката пада барзо до 0 след това се нормализира до определените обороти и светва лампата на инжекциона.Като потегля до 3000 добре но над 3000 започва да забива моцуна все 1 и свършва горивото оправя се за секунди и пак.Общо взето като ми се наложи да изпреваря някой е невъзможно. Колата има метанова уредба Правиго и на 2-те горива да не би нещо има запушено по генерациата защотото 1 байр немога да издрапам като хората. Оборотите на място са нормални няма проблем с тях. имам и видео ще го кача по късно.Благодаря на всикчки за предварителното разузнаване на проблема.Колата е с металните колектори. 1996г клима
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат брава 1.6 16в. проблем при подаване на газ
Collapse
X
-
Щом свети лампата - диагностика. Щом ти е светнала лампата, проблема лесно ще се открие.Без диагностика, на гадаене - бобина/свещи/кабели и още доста неща..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Супер си направил... Не че има лошо да се сменят тези компоненти, но са си цифра...Спри да сменяваш и отивай на диагностика, да ти кажат какво и има, пък ти си решавай кой/кога да го сменя/поправя.Другия вариант е, понеже гледам, че не те бъркат парите, да си купиш нужните кабели за около 50 лв. и сам да си я диагностицираш с безплатен софтуер и какъвто и да е лаптоп или компютър."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Фиат брава
Колега идвам от 1 сервиз утре запазих в 9 час да я закаим за диагоностика. Момчето каза ,че само с италянски коли се занимава зададе ми някои въпроси набарзо и каза утре в 9 да съм в сервиза 24 лева струва диагностиката утре ,като я направя ще пиша какво е отчела. Благодаря за саветите ти колега. Кабелите са на няма и 200 км с свещите и бобината.Проблема го правише с старите свещи и кабели свещите бяха NGK 3 полюсни кабелите не ми бяха ясни. бобината беше шампион старата. Това ме навежда на мисълта ,че всички стари консумативи са ми работели. Но нищо ще имам резервни все някой ден ще ми потрябват. И без това метана до колкото знам свещитите и кабелите ги яде на по 10к.
Коментар
-
Едно предположение - бензинова помпа, МАП сензор и Ламбда сонда, много вероятно и трите на куп. - Ама ще чакаме да видим.Това за което ми казва колетага ми прилича на повишено налягане във всмукателя.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
фиат брава
Колеги днес бях на диагностика регистрира 6 грешки. 430 Ламбдасонда неприемлив сигнал 530 датчик за скоростта на движение непроменлив сигнал . дюза 1цилиндър. дюза 4 цилиндър дюза 2 цилиндър 2320 Неразпозната неизправност. Момчето каза да не се притеснявам за дюзите като ги отчита за грешка заради метановата уредба. двуцевката и колектора където се захваща от там ми изтърва гарнитурата ,но несам я правил 1г и половина мина така си я карам. момчето каза ,че може и това да е причината за ламбдасондата. Но не ми се вярва щотото 1 година и половина така карам и нямах проблеми тук до преди 2 3 дни. Този датчик на скороста каде се намира да ни би той да прави цялата работа. Благодаря предварител но.
Коментар
-
Re: фиат брава
mitko_stalev написа:Колеги днес бях на диагностика регистрира 6 грешки. 430 Ламбдасонда неприемлив сигнал 530 датчик за скоростта на движение непроменлив сигнал . дюза 1цилиндър. дюза 4 цилиндър дюза 2 цилиндър 2320 Неразпозната неизправност. Момчето каза да не се притеснявам за дюзите като ги отчита за грешка заради метановата уредба. двуцевката и колектора където се захваща от там ми изтърва гарнитурата ,но несам я правил 1г и половина мина така си я карам. момчето каза ,че може и това да е причината за ламбдасондата. Но не ми се вярва щотото 1 година и половина така карам и нямах проблеми тук до преди 2 3 дни. Този датчик на скороста каде се намира да ни би той да прави цялата работа. Благодаря предварител но.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Фиат брава
Колеги имам 1 познат авер с фиат мареа сащия двигател ще го помоля да ми даде неговият мап сензор да го сложа да видя как ще се даржи. между другото направих 2 дупки в най ниската част на крайното гърне отвих болта след ламбсондата найстина стана по шимна но и по пъргава но сега ми забива моцуната над 4000 оборота. Дали този мап сензор нещо да ми е развален. а него е отчел като грешка в диагностиката. колата като цяло подаржа си оборотите нормално общо взето всичко е нормално в ниските обороти след 4000 заиба моцуната и светва чека за дюзата и забива.
Коментар
-
u_bo
1. катализатора махнат ли е?2. МАП-а се гледа ако си свалил живи данни с МЕС /ФЕС/ - така по теория няма смисъл.
Коментар
-
u_bo
би трябвало да се взима предвид, дори и при твойто ’вързване’ без емулатори на инжекторите.свали с МЕС - живи данни на МАП-а
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар