Здравейте, вчера се получи така, че колата нещо взе да прекъсва...(после ще ви кажа причината
) И решихме да сменим с брат ми свещите, старите бяха Brisk Silver, а новите NGK BKR6EKC. Та днес ги смених, но едната стара свещ изглеждаше така:http://store.picbg.net/pubpic/38/62/47f3896928bd3862.jpghttp://store.picbg.net/pubpic/4D/62/60ae51409d944d62.jpghttp://store.picbg.net/pubpic/48/3D/c23633c4c24f483d.jpghttp://store.picbg.net/pubpic/C9/3C/f523712a51d3c93c.jpg(и бобината от вътре също имаше от това бялото и аз не знам какво е)Общо взето мисля, че и четирите свещи са добреhttp://store.picbg.net/pubpic/DC/4C/...0f2d6ddc4c.jpg (това са останалите три)Тази "проблемна" свещ е на най-левия цилиндър като застанеш пред колата. Като извадих бобината, даже имаше 2-3 капки конденз, не мисля, че е антифриз или друго просто не беше някак мазно... Та сложих новите свещи има разлика и не знам, не ми харесва нещо как върви колата, на бензин леко прекъсва и на газ същата история.Мисля си, че историята пак ще се повтори и едната свещ пак ще стане така. Та проблем ли е от време на време, ако трябва да се вади да се чисти или проблема е по-сериозен?А общо взето, цялата ситуация със смяната на свещите е, защото газта в бутилката е била на привършване, а ние не подозирахме, че сме я изгорили :DТа сменихме свещите, имаме и стари "резервни" вече, но сега се чудя от къде се появява това прекъсване на моменти... Както си караш или си отпуснал вече педала на газта, изведнъж колата забива нос (не е от това, че съм си дръпнал крака от педала на газта)Даже стигнах и до газаджия и тръгна да ми разправя, че еднополюсните били по-добри за газ, я кажете и вие вашето мнение. Тръгна да ми разправя и че тия двуполюсните натоварвали бобините, щели да изгорят?!Много въпроси станаха май


Коментар