Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпра пали трудно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Темпра пали трудно

    Здравейте, Имам Темпра 1.6 карбуратор 86к.с. газ/бензин. От известно време пали трудно на бензин ( трябва да я паля на бензин защото времето е студено ). На газ нямам никакви ядове, но сутрин като я паля на бензин, пали трудно или изобщо не пали. Ако запали работи сякаш на по-малко цилиндри и се тресе. При пускане на педала на газта загасва на момента - нямам никакви обороти на празен ход на бензин ( на газ нямам грижи ). Когато не запали свалям свещите и ги подсушавам от бензин - явно я задавям, но ЗАЩО? Нещо се е прецакало и не ми идва на акъла какво да сменя. В сервиз не мога да отида защото не съм в БГ и са много скъпи сервизите тук. Трябва сам да се оправям. Благодаря Ви предварително!

    #2
    Тампон на карборатора, поплавак, клеясала клапа/случва се много често при каране на газ/, проблем с отоплението на карборатора, разбутана хлабина, блокаж на клапана за празния ход.Все такива неща.Има ли бензин в маслото?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Ок, благодаря за отговора.Доста играчка ще падне, но имам време Как да ги отстраня тези евентуални проблеми. Има ли някъде схема на карбуратора за да знам къде, какво да ремонтирам.Мисля, че нямам бензин в маслото. Или може да бъркам, как да установя това?

      Коментар


        #4
        АМи кажи какъв е карборатора като модел.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          карбуратора на тези темпри е Weber 32-34 TLDE

          Коментар


            #6
            YordaTA написа:
            карбуратора на тези темпри е Weber 32-34 TLDE
            Двукамерен вебер, монтираха го на ескорт едно време, провери си клапата и клапана за ниските обороти, провери задължтелно тампона.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Ок, благодаря ви. През уикенда ще погледна изброените неща и ще пиша за резултата.

              Коментар


                #8
                В случай че не успееш да я оправиш, или го отложиш малко недей да се мъчиш с бензина. С изпарител Marini вакуумен такава Темпра пали перфектно и при -20 градуса директно на газ и след 2-3 минути се кара. Добре, че има ръчен смукач. Изпарителя никога не е замръзвал. Успех!
                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                Коментар


                  #9
                  Със същата Темпра имам 100х. Км. само на газ ,палене и потегляне без чакане с дръпнат смукач на половина. Иначе залагам на заминал тампон на карбуратора,след определени години се изпича и става чуплив,аз го забелязах по нанесения прах само на едно място,също така провери всички вакумни маркучи при мен отвън изглеждаха добре (оплетката) а вътре се бяха напукали.

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря за предложението!Ще пробвам паленето на газ утре, че днес я оставих на бензин. Но след тези мизерии ми се повиши и разхода на газ 15/100км. То наистина, че нямам по-дълъг пробек от 5км. и тук температурата е -3 С, но ми се струва висок.А има значение от това газовата дали ще е вакумна или електрическа за паленето при минусови температури? Моята е BRC електрическа. А и ако сменя изпарителя ще ми трябва центровка която тук едва ли ще намеря къде да ми направят

                    Коментар


                      #11
                      При къси разстояния 3-6 км и зимно време бих казал дори , че разхода е нормален (тръгваш спираш). Колата просто не загрява.
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #12
                        Абсолютно същия проблем, с моята "Темпра" 1.6 карбуратор! Трудно пали на бензин и задължително на смукач, иначе няма палене това животно... :P ако върна смукача веднага изгася, също така от 2300 оборота до към 3000 оборота почва да прекъсва!В момента я карам на смукач 4-5 мин. и чак тогава я обръщам на газ...

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря на колегите, че ми отвориха очите да паля на газ със смукач!!!!То до сега като знаеш, че не е препоръчително да се пали на газ като е студено, аз изобщо не съм пробвал със смукач - та къде ти при минусови температури.До минус 6С нямам проблеми, но при по-ниски т-ру прехвърлям на бензин и пали. Няма време да се задави и да намокри свещите. Но все пак не е решение. Ще поръчам ремонтен комплект с уплътнения и тампон на к-ра. Сега не мога да ги сменя защото вече при нас е постоянна нощ и не е спирало да вали. На пролет ще пиша за резултата.Весели празници и мерси още веднаж!!!

                          Коментар

                          Working...
                          X