Здравейте, Имам Темпра 1.6 карбуратор 86к.с. газ/бензин. От известно време пали трудно на бензин ( трябва да я паля на бензин защото времето е студено ). На газ нямам никакви ядове, но сутрин като я паля на бензин, пали трудно или изобщо не пали. Ако запали работи сякаш на по-малко цилиндри и се тресе. При пускане на педала на газта загасва на момента - нямам никакви обороти на празен ход на бензин ( на газ нямам грижи ). Когато не запали свалям свещите и ги подсушавам от бензин - явно я задавям, но ЗАЩО? Нещо се е прецакало и не ми идва на акъла какво да сменя. В сервиз не мога да отида защото не съм в БГ и са много скъпи сервизите тук. Трябва сам да се оправям. Благодаря Ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпра пали трудно
Collapse
X
-
Тампон на карборатора, поплавак, клеясала клапа/случва се много често при каране на газ/, проблем с отоплението на карборатора, разбутана хлабина, блокаж на клапана за празния ход.Все такива неща.Има ли бензин в маслото?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
YordaTA написа:карбуратора на тези темпри е Weber 32-34 TLDEКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
В случай че не успееш да я оправиш, или го отложиш малко недей да се мъчиш с бензина. С изпарител Marini вакуумен такава Темпра пали перфектно и при -20 градуса директно на газ и след 2-3 минути се кара. Добре, че има ръчен смукач. Изпарителя никога не е замръзвал. Успех!1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Със същата Темпра имам 100х. Км. само на газ ,палене и потегляне без чакане с дръпнат смукач на половина. Иначе залагам на заминал тампон на карбуратора,след определени години се изпича и става чуплив,аз го забелязах по нанесения прах само на едно място,също така провери всички вакумни маркучи при мен отвън изглеждаха добре (оплетката) а вътре се бяха напукали.
Коментар
-
Благодаря за предложението!Ще пробвам паленето на газ утре, че днес я оставих на бензин. Но след тези мизерии ми се повиши и разхода на газ 15/100км. То наистина, че нямам по-дълъг пробек от 5км. и тук температурата е -3 С, но ми се струва висок.А има значение от това газовата дали ще е вакумна или електрическа за паленето при минусови температури? Моята е BRC електрическа. А и ако сменя изпарителя ще ми трябва центровка която тук едва ли ще намеря къде да ми направят
Коментар
-
Абсолютно същия проблем, с моята "Темпра" 1.6 карбуратор! Трудно пали на бензин и задължително на смукач, иначе няма палене това животно... :P ако върна смукача веднага изгася, също така от 2300 оборота до към 3000 оборота почва да прекъсва!В момента я карам на смукач 4-5 мин. и чак тогава я обръщам на газ...
Коментар
-
Благодаря на колегите, че ми отвориха очите да паля на газ със смукач!!!!То до сега като знаеш, че не е препоръчително да се пали на газ като е студено, аз изобщо не съм пробвал със смукач - та къде ти при минусови температури.До минус 6С нямам проблеми, но при по-ниски т-ру прехвърлям на бензин и пали. Няма време да се задави и да намокри свещите. Но все пак не е решение. Ще поръчам ремонтен комплект с уплътнения и тампон на к-ра. Сега не мога да ги сменя защото вече при нас е постоянна нощ и не е спирало да вали. На пролет ще пиша за резултата.Весели празници и мерси още веднаж!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар