Нещо по токовете ти е проблема. На мен ми мина през ума за реле-регулатора който отговаря за зареждането. Пробвай да включиш фаровете или лампата в купето. За да видиш повишава ли се напрежението когато прави номера със стрелките.Но все пак това което е написал колегата spark също ми се вижда доста вероятно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
brava 1,4 12 v гасне
Collapse
X
-
Този датчик ако прави проблем може да накара само стрелката на оборотите да отиде докрай. Но и това е малко вероятно, по-скоро да падне. А тук става въпрос за всички стрелки.Припукването се дължи според мен на прекъсване в запалването. Поради слабо захранване. Когато цилиндъра се пълни малко, искрата може и слаба да е - но пали сместа, обаче при рязкото подаване на газ тя се губи. Затова виж това което ти написаха за масата. Премери и какво е напрежението на клемите на акумулатора докато работи двигателя.
Коментар
-
не съм експерт по токовете трябва да я закарам на жичкаджия да я разгледано при положение че е от кабела на тоя датчик дали ще има начин да се смени, защото той отива в буксата на кола а на май е капсулована все си мисля че е от кабела защото ми ги мериха с мултицет и двата датчика даже стария е с по добре показатели от новия , но това е друга тема за качеството на частите от axm-auto.comта и двата са ок а на диагностиката пише проблем, късо съединение
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар