Здравейте. Искам да сменя антифриза но не ми е ясно точно каква е последователността на работа и след наливането на новият антифриз от къде се обезвъздушава. Ако някой знае моля да сподели реда за работа, количество антифриз и ред за обезвъздушавне. Автомобила е с обикновена газова.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обезвъздушаване на охладителната система на Мареа 1.8
Collapse
X
-
Колега, мисля, че този линк ще ти свърши идеална работа! Поздрави!http://italauto-bg.net/forum/viewtopic.php?f=57&t=21061995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
-
Често е доста объркано и много подробно обяснено в тези теми нека ти кажа в няколко стъпки поне при мен как стана 1.8 Двигател става дума . 1-во махаш пластмасата която вкарва въздух към филтъра. 2-ро във долния край на радиатора имаш пробка която се развърта на ръка ! така ще изтече антифриза/ водата от радиатора 3-то махаш един от маркучите от термостата/ този които се пада най- от долната страна спрямо темостата и от там ще изтече доста после палиш за 3,4 секунди колата и гасиш . 4-то всичко е изтекло и т.н. слагаш маркуча този които си извадил от термостата затягаш и пробката на радиатора тази най-отдоло която си развил преди това . 5-то развърташ пробките които са във горния край на радиатора мисля че бяха 2 наливаш си водата и антифриза предварително смесени и щом излезе от тях антифриз ги затягаш после затваряш капачката на разширителния съд и тя се обезвъздушава сама загряваш колата докато завърти перката после стоиш докато спре да върти гасиш почивка 15-20 мин доливаш колкото трябва и караш яко ! :D дано съм бил полезен . УспехFiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Ibiza написа:Често е доста объркано и много подробно обяснено в тези теми нека ти кажа в няколко стъпки поне при мен как стана 1.8 Двигател става дума . 1-во махаш пластмасата която вкарва въздух към филтъра. 2-ро във долния край на радиатора имаш пробка която се развърта на ръка ! така ще изтече антифриза/ водата от радиатора 3-то махаш един от маркучите от термостата/ този които се пада най- от долната страна спрямо темостата и от там ще изтече доста после палиш за 3,4 секунди колата и гасиш . 4-то всичко е изтекло и т.н. слагаш маркуча този които си извадил от термостата затягаш и пробката на радиатора тази най-отдоло която си развил преди това . 5-то развърташ пробките които са във горния край на радиатора мисля че бяха 2 наливаш си водата и антифриза предварително смесени и щом излезе от тях антифриз ги затягаш после затваряш капачката на разширителния съд и тя се обезвъздушава сама загряваш колата докато завърти перката после стоиш докато спре да върти гасиш почивка 15-20 мин доливаш колкото трябва и караш яко ! :D дано съм бил полезен . УспехAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар