Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване на охладителната система на Мареа 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обезвъздушаване на охладителната система на Мареа 1.8

    Здравейте. Искам да сменя антифриза но не ми е ясно точно каква е последователността на работа и след наливането на новият антифриз от къде се обезвъздушава. Ако някой знае моля да сподели реда за работа, количество антифриз и ред за обезвъздушавне. Автомобила е с обикновена газова.

    #2
    Колега, мисля, че този линк ще ти свърши идеална работа! Поздрави!http://italauto-bg.net/forum/viewtopic.php?f=57&t=2106
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    Коментар


      #3
      Често е доста объркано и много подробно обяснено в тези теми нека ти кажа в няколко стъпки поне при мен как стана 1.8 Двигател става дума . 1-во махаш пластмасата която вкарва въздух към филтъра. 2-ро във долния край на радиатора имаш пробка която се развърта на ръка ! така ще изтече антифриза/ водата от радиатора 3-то махаш един от маркучите от термостата/ този които се пада най- от долната страна спрямо темостата и от там ще изтече доста после палиш за 3,4 секунди колата и гасиш . 4-то всичко е изтекло и т.н. слагаш маркуча този които си извадил от термостата затягаш и пробката на радиатора тази най-отдоло която си развил преди това . 5-то развърташ пробките които са във горния край на радиатора мисля че бяха 2 наливаш си водата и антифриза предварително смесени и щом излезе от тях антифриз ги затягаш после затваряш капачката на разширителния съд и тя се обезвъздушава сама загряваш колата докато завърти перката после стоиш докато спре да върти гасиш почивка 15-20 мин доливаш колкото трябва и караш яко ! :D дано съм бил полезен . Успех
      Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
      Ex.Bravo 1997 1.8 GT

      Коментар


        #4
        Ibiza написа:
        Често е доста объркано и много подробно обяснено в тези теми нека ти кажа в няколко стъпки поне при мен как стана 1.8 Двигател става дума . 1-во махаш пластмасата която вкарва въздух към филтъра. 2-ро във долния край на радиатора имаш пробка която се развърта на ръка ! така ще изтече антифриза/ водата от радиатора 3-то махаш един от маркучите от термостата/ този които се пада най- от долната страна спрямо темостата и от там ще изтече доста после палиш за 3,4 секунди колата и гасиш . 4-то всичко е изтекло и т.н. слагаш маркуча този които си извадил от термостата затягаш и пробката на радиатора тази най-отдоло която си развил преди това . 5-то развърташ пробките които са във горния край на радиатора мисля че бяха 2 наливаш си водата и антифриза предварително смесени и щом излезе от тях антифриз ги затягаш после затваряш капачката на разширителния съд и тя се обезвъздушава сама загряваш колата докато завърти перката после стоиш докато спре да върти гасиш почивка 15-20 мин доливаш колкото трябва и караш яко ! :D дано съм бил полезен . Успех
        Не знам, но при мене не се обезвъздуши сама, играх си 30мин сигурно.Аз го смених като махнах само пробката и надух от казанчето и излезе още от пробката, сигурно не е било цялото количество, но все пак ако искаш да изпразниш системата махни маркучите. После си стягаш маркучите и долната пробка, горните да стоят отворени и наливаш бавно антифриз и както е казал колегата, като тръгнат да преливат ги затвори и напълни малко още, но не до горе и запали да се завърти налей още малко, но пак казвам не до горе, защото много бързо може да тръгне да избива от казанчето ако има въздух и ще си играеш доста докато загрее и отвори термостата. Като отвори термостата и пусне перката гасиш и развиваш леко пробките да излезе въздуха на 2те пробки доливаш малко, ако трябва и пак палиш и така докато спре да излиза въздух от пробките. Поне при мен беше така и колата беше на наклон и едната пробка 1во преля, че я затворих после другата...
        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

        Коментар


          #5
          Аз моята я направих точно както съм описал само 1 път съм отварял пробките докато протече всичко е точно нито имам проблеми със парно нито да загрява нищо да чукна на дърво .
          Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
          Ex.Bravo 1997 1.8 GT

          Коментар


            #6
            Благодаря на всички за мненията. Ще са ми от полза.

            Коментар

            Working...
            X