Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Детонации от газ и заработи на 3 цил. 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Детонации от газ и заработи на 3 цил. 1,6 16V

    Здравейте,какви могат да са евентуалните щети ако се образуват детонации на газ в смукателния колектор?Какво може да е станало, че колата да започне да работи като на 3 цилиндъра - на пресекулки - и да гори 30 на сто?Къде да търся проблема, ако изключим свещите?Грешен раздел.Местя я на правилното място!
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    #2
    Прегорели клапани.
    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

    Коментар


      #3
      Re: Детонации от газ и заработи на 3 цил. 1,6 16V

      niko_ymn написа:
      Здравейте,какви могат да са евентуалните щети ако се образуват детонации на газ в смукателния колектор?Какво може да е станало, че колата да започне да работи като на 3 цилиндъра - на пресекулки - и да гори 30 на сто?Къде да търся проблема, ако изключим свещите?Грешен раздел.Местя я на правилното място!
      Първото и най-елементарно, което може да се направи е да обърнеш колата на бензин и да видиш тогава как работи двигателя. Направи това и ще можеш да си отговориш на доста въпроси- кабели, свещи, бобина и т.н.
      ex. Fiat Marea 1.6 16V
      ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
      Lancia Kappa 2.0 VIS

      Коментар


        #4
        Проверено, за това писах като изключим свещите.Какво значи прегорели клапани - да има по тях някакъв нагар и да не уплътняват плътно ли? Това ми звучи сложно и скъпо за ремонтиране.
        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

        Коментар


          #5
          Аз залагам на мап сензора
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #6
            niko_ymn написа:
            Проверено, за това писах като изключим свещите.Какво значи прегорели клапани - да има по тях някакъв нагар и да не уплътняват плътно ли? Това ми звучи сложно и скъпо за ремонтиране.
            При абсолютно същите симптоми на един друг мотор 1,6 с метални колектори като се свали главата на мотора се установи че има прегорели клапани. След ревизия на главата и подмяна на клапаните всичко е ОК.Цена на ремонта - от 300 до 1000лв, зависи какво искаш да подмениш при това "отваряне" на двигателя.
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              #7
              Stefanaki написа:
              Прегорели клапани.
              освен това зъб на ремъка, свещ.Ама я първо кажи каква е газовата и с какви колектори си, ако може и модел на изпарителя
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Re: Детонации от газ и заработи на 3 цил. 1,6 16V

                niko_ymn написа:
                Здравейте,какви могат да са евентуалните щети ако се образуват детонации на газ в смукателния колектор?Какво може да е станало, че колата да започне да работи като на 3 цилиндъра - на пресекулки - и да гори 30 на сто?Къде да търся проблема, ако изключим свещите?Грешен раздел.Местя я на правилното място!
                Счупена ли е резонаторната кутия?
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                Коментар


                  #9
                  Газовата е с плочка тип гривна на тръбата с въздуха, с метални колектори, с ламбда контрол system A v2 и изпарител landi renzo. Колата е прегрявана преди 2-3 г. и може да не са перфектно напаснати клапаните. Те няма да се ремонтират повече. От смяна на глава и клапани по-евтино излиза двигател цял с поставянето. Ако е от сензора за атмосферно налягане това неравномерно работене като на 3 цил. той може да се смени. Дали е възможно дроселовата клапа да се е завъртяла от детонацията? Тя може ли да се ресетне както стъпковия мотор чрез уред за диагностика? Компенсаторната кутия сякъш е съвсем леко напукана по шева между двете половини на прославата.
                  Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                  Коментар


                    #10
                    niko_ymn написа:
                    Газовата е с плочка тип гривна на тръбата с въздуха, с метални колектори, с ламбда контрол system A v2 и изпарител landi renzo. Колата е прегрявана преди 2-3 г. и може да не са перфектно напаснати клапаните. Те няма да се ремонтират повече. От смяна на глава и клапани по-евтино излиза двигател цял с поставянето. Ако е от сензора за атмосферно налягане това неравномерно работене като на 3 цил. той може да се смени. Дали е възможно дроселовата клапа да се е завъртяла от детонацията? Тя може ли да се ресетне както стъпковия мотор чрез уред за диагностика? Компенсаторната кутия сякъш е съвсем леко напукана по шева между двете половини на прославата.
                    нито от дроселова нито от мап сензор ще ти работи на 3 цилиндра.с твойта обикновенна газова единствените вариант да работи на 3 цилиндра са:-прегорял клапан на даденият цилиндър-неизправност в запалителната система на даденият цилиндър - или свещ или кабел, ако е бобина ще работи на 2.-прегоряла гарнитура на главано с това описание- след детонация - единствено в клапан търси проблемът, в краен случай свещ.

                    Коментар


                      #11
                      Не знам дали беше някакво съвпадение, но бях забравил да пиша, че проблема изчезна само със смяна на бобина заедно с кабелите, която се беше напукала и даваше искри към корпуса.
                      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                      Коментар

                      Working...
                      X