Здравейте,какви могат да са евентуалните щети ако се образуват детонации на газ в смукателния колектор?Какво може да е станало, че колата да започне да работи като на 3 цилиндъра - на пресекулки - и да гори 30 на сто?Къде да търся проблема, ако изключим свещите?Грешен раздел.Местя я на правилното място!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Детонации от газ и заработи на 3 цил. 1,6 16V
Collapse
X
-
Re: Детонации от газ и заработи на 3 цил. 1,6 16V
niko_ymn написа:Здравейте,какви могат да са евентуалните щети ако се образуват детонации на газ в смукателния колектор?Какво може да е станало, че колата да започне да работи като на 3 цилиндъра - на пресекулки - и да гори 30 на сто?Къде да търся проблема, ако изключим свещите?Грешен раздел.Местя я на правилното място!ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
niko_ymn написа:Проверено, за това писах като изключим свещите.Какво значи прегорели клапани - да има по тях някакъв нагар и да не уплътняват плътно ли? Това ми звучи сложно и скъпо за ремонтиране.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:Прегорели клапани.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Детонации от газ и заработи на 3 цил. 1,6 16V
niko_ymn написа:Здравейте,какви могат да са евентуалните щети ако се образуват детонации на газ в смукателния колектор?Какво може да е станало, че колата да започне да работи като на 3 цилиндъра - на пресекулки - и да гори 30 на сто?Къде да търся проблема, ако изключим свещите?Грешен раздел.Местя я на правилното място!Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Газовата е с плочка тип гривна на тръбата с въздуха, с метални колектори, с ламбда контрол system A v2 и изпарител landi renzo. Колата е прегрявана преди 2-3 г. и може да не са перфектно напаснати клапаните. Те няма да се ремонтират повече. От смяна на глава и клапани по-евтино излиза двигател цял с поставянето. Ако е от сензора за атмосферно налягане това неравномерно работене като на 3 цил. той може да се смени. Дали е възможно дроселовата клапа да се е завъртяла от детонацията? Тя може ли да се ресетне както стъпковия мотор чрез уред за диагностика? Компенсаторната кутия сякъш е съвсем леко напукана по шева между двете половини на прославата.
Коментар
-
niko_ymn написа:Газовата е с плочка тип гривна на тръбата с въздуха, с метални колектори, с ламбда контрол system A v2 и изпарител landi renzo. Колата е прегрявана преди 2-3 г. и може да не са перфектно напаснати клапаните. Те няма да се ремонтират повече. От смяна на глава и клапани по-евтино излиза двигател цял с поставянето. Ако е от сензора за атмосферно налягане това неравномерно работене като на 3 цил. той може да се смени. Дали е възможно дроселовата клапа да се е завъртяла от детонацията? Тя може ли да се ресетне както стъпковия мотор чрез уред за диагностика? Компенсаторната кутия сякъш е съвсем леко напукана по шева между двете половини на прославата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар