Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo 1.6 ; 93г. карбуратор - проблем с празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Tipo 1.6 ; 93г. карбуратор - проблем с празен ход

    Здраейте, колеги!Проблемът с моето Типо е следния - Когато върна ръчния смукач, колата остава на някакъв втори ( моля обяснете как така има 2 (два) смукача тази кола),който държи оборотите на ок.1200 докато не достигне ок.70градуса температура на водата. След това оборотите се нормализират на ок.900об./мин.Проблемът е, че понякога след като върне смукача държи ниски обороти мирише на газ и дори гасне ( държа да отбележа, че същия проблем се наблюдава и на бензин). Проблемът се появява, когато си поиска, не е обвързано с това колко е загряла колата ( прави го и, когато си е загряла и е работила съвсем нормално известно време и изведнъж оборотите падат, мирише на гориво и гасне), не е обвързано с времето или горивото. Наблюдава се от дълго време и много ме дразни. Моля помогнете.Автомобила е набор 93г. 1.6 карбуратор. Почистваха карбуратор и прочее- проблема си остава и го прави, когато и скимне, милата.п.п. Тъй като автомобила е с АГУ, а проблема е и на газ и на бензин, означава ли, че проблемът не е в горивната система?Благодаря сърдечно на отзовалите се колеги!

    #2
    Карборатора беше WEBER 2B НАЛИ
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Да не би жилото на смукача да прави ядове? Да задържа и да не връща когато трябва клапата?
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Здравейте, колеги,Смукача си връща добре, загрява нормално, после държи 1200об/мин., докато не достигне 70гр.температура и след това оборотите падат, но понякога пада на 900 и си работи и върви нормално, понякога падат на 5-600 и мирише на гориво и гасне (сякаш и не върви нормално, не поема, все едно се дави).Не знам защо по дяволите са сложили карбуратор на автомобил ’93, при условие, че има доста по-стари типовци с моно инжекцион.... Явно са изчиствали складови наличности, а и все пак като е за бг пазара...

        Коментар


          #5
          Щом ти се появава и на газ то проблема е в запалване а не в карбуратора! Практически когато е на газ на карба му ползваш само клапите! А слагат карб защото върви повече!
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            И аз това се опитвам да обясня и на майстори и на всички, но не- карбуратора бил....Та запалването - дистрибуторната капачка е сменена, кабели-ок, свещи-ок.Какво друго да проверя?

            Коментар


              #7
              vixata написа:
              Та запалването - дистрибуторната капачка е сменена, кабели-ок, свещи-ок.Какво друго да проверя?
              Виж, капачката върви комплект и с палеца.Аз съм имал проблеми с конденз в капачката. Симптомите са други де, но си знаех. Отварям, почиствам и няма проблеми. Що не смениш свещите за проба? Това поне е лесно.
              Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
              Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
              Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

              Коментар


                #8
                Все пак мойто заключение за запалването беше малко прибързано. Има и вероятност да ти смуче от някъде въздух. Това също може да влияе на газта, ако изпрателя ти е вакумен обаче. При карбуратора има вакумни маручета и когато едно е спукано или изпуска това се отразява на празния ход. По-лошия вариант е да е отишла гарнитурата между колектора и глава или да се е скапал тампона под карба.
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  Този карбуратор мисля че е върху гумен тампон ,може от там да смуче въздух.

                  Коментар


                    #10
                    Колеги, тампона е ок, за вакумните кранчета не зная, как може да се провери дали проблема е там?Основния ми въпрос е, защо проблема е непостоянен и не е обвързан от това колко е загряла колата, прави го веднага след като изключи втория смукач (след 70гр.темп.на водата) ?Свещите са сменени... Вчера заредих и за 110км. градско каране ( вярно на кратки разтояния основно), ми даде разход 16,5л. Това е абсурдно...

                    Коментар


                      #11
                      И отново същия разход....карам я максимално икономично. На бензин забелязвам, че не поема като и дам газ до край- "забива муцуната", като отпусна наполовина поема. Въпросът ми конкретно е- има ли някакви електроелементи свързани със работата на двигателя - дигиплекс (какво по дяволите е това- загледах го в двигателния отсек ) или някакви други платки или нещо....знам, че традиционно на Фиат са им слаби електрониките и това не е никакъв мит- да си го признаем- покаравал съм няколко модела на марката и не е имало нито един без грешки в електроникатаМоля ви, колеги дори предположения -дайте да разрешим този проблем, защото е ужасно дразнещо, както си работи нормално да и падат оборотите и в купето да не се диша от смрад на гориво и да не се движи нормално.Ако никой не се сеща, поне ми препоръчайте някой майстор, който е вещ с по-старите фиатки . Благодаря!

                      Коментар


                        #12
                        Я дай една снимка на коша да видим карборатора и филтъра.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Ако искаш пиши на лично и може да минеш почивните дни към нас да я диагностицираме и при възможност да я пренастроим.
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            Джидиплекса представлява управлението на транзисторното запалване. Демек тънката мисъл на свещите.Провери ел клапана за тихите обороти дали работи представлява една игла с букса на края., възможна причина за високия разход е, но повече ме съмнява че проблема е или в клапата или във вакумите или в хлабината на поплавъка. Какви обороти държи на бензин? на загрял мотор.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Тая игла дето по скоро е соленоид общо взето е безпроблемна както и управлението и.Най-вероятно някой вакум да изпуска и при това положение digiplex-a не работи правилно и затова идва високия разход.Аз такъв разход съм постигал когато вакумната "диафрагма" на делкоto беше заминала и не дърпаше запалването при запалена кола. Тогава 1.4 ката даде 15 разход. :D
                              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                              Коментар

                              Working...
                              X