Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По-големи дюзи на Типо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    По-големи дюзи на Типо?

    Колеги дали ще стана дюзи от Типо 2.0 или евентуално 2.0 16 на типо 1.8 и.е че ми се иска малко да го позасиля Също от какво друго ще стане да сложа по голям дросел ?
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    Re: По големи дюзи на Типо

    Valiosport написа:
    Колеги дали ще стана дюзи от Типо 2.0 или евентуално 2.0 16 на типо 1.8 и.е че ми се иска малко да го позасиля Също от какво друго ще стане да сложа по голям дросел ?
    А дали дюзите не са еднакви? По скоро се замисли как да вкараш студен въздух в дросела, ефекта ще е по добър.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Re: По големи дюзи на Типо

      S_BANKOV написа:
      Valiosport написа:
      Колеги дали ще стана дюзи от Типо 2.0 или евентуално 2.0 16 на типо 1.8 и.е че ми се иска малко да го позасиля Също от какво друго ще стане да сложа по голям дросел ?
      А дали дюзите не са еднакви? По скоро се замисли как да вкараш студен въздух в дросела, ефекта ще е по добър.
      И без филтър съм карал, ефект няма, като бях изкарал маркуча от дросела директно на решетката :D По-голям дросел трябваНа 2.0 16 не може да са същите, въпроса е дали ще станат на мойта рейка
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        Само ще го задавиш с по-големи дюзи, нищо няма да стане. По-скоро мисли за дюзи от по-нова кола с 4-точково впръскване, има огромен ефект. Говорим за същата кубатура, или максимум 20cc отгоре.
        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

        Коментар


          #5
          А още по добре е да потърсиш онфо за таканаречения механичен инжекцион, промерно от Ескорт 2.0 -91г.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Механичния инжекцион е грешка на смешници като мерцедес, форд, вагин групата и т.н. Въобще не му трябва никакво инфо за тази простотия. Става да караш на бензин 200 000км и да го хвърлиш на вторични. Газови уредби и други такива изобщо не ги понася, вечни проблеми след това и на газ и на бензин. Колите поне като се прецакат на бензин на газ нямат проблеми, да ама свръхмодерния механичен инжекцион яко те е.ава с оборотите на газ колата ти гасне и т.н...
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #7
              Tempras написа:
              Механичния инжекцион е грешка на смешници като мерцедес, форд, вагин групата и т.н. Въобще не му трябва никакво инфо за тази простотия. Става да караш на бензин 200 000км и да го хвърлиш на вторични. Газови уредби и други такива изобщо не ги понася, вечни проблеми след това и на газ и на бензин. Колите поне като се прецакат на бензин на газ нямат проблеми, да ама свръхмодерния механичен инжекцион яко те е.ава с оборотите на газ колата ти гасне и т.н...
              То тука не се търси сигурност следващите 300х.км. а повече мощност.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар

              Working...
              X