Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на двигател

    Колеги, мога ли да сложа двигател 1.6 16v от кола 1996г. на кола 2000г, която също е 1.6. По точно става въпрос за ДВГ от Брава 96г. на Браво 2000г. Предполагам, че колекторите ще трябва да се сменят, заради датчиците по него... Другото е, че този от 1996 няма климатик, а колата на която искам да го сложа има. С какво общо взето мога да се сблъскам при една такава смяна? Благодаря ви предварително.

    #2
    Зависи за какви коли става въпрос... Ако са едни и същи само годината е различна -защо не ? климатика (компресора) се монтира на двигателя, трябва да има място за стойката му... сменяш и радиатора за него...
    Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
    Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
    Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
    Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
    Убий скороста - Спаси дете!

    Коментар


      #3
      Аз радиатора няма за какво да сменям, той си остава на колата. Само това ли ще е? Притеснявам се да не се окаже, че има и друго, което не съм предвидил. Знам че са еднакви двигателите, но за всеки случай да си попитам.

      Коментар


        #4
        yo_brava написа:
        Аз радиатора няма за какво да сменям, той си остава на колата. Само това ли ще е? Притеснявам се да не се окаже, че има и друго, което не съм предвидил. Знам че са еднакви двигателите, но за всеки случай да си попитам.
        Изчакай някой по-запознат колега да сподели мнение
        Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
        Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
        Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
        Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
        Убий скороста - Спаси дете!

        Коментар


          #5
          слагаш другият мотор с твойта електроника(окабеляване компютър табло, ключове,...), без да сменяш колектори , най много датчик някой. климатикакомпресора се монтира на двигателя на 4 болта, и трябва да видиш на шайбата на ангренажа има ли място за ремък за климатика, ако няма взимаш шайбата от твоя мотор(старият, който махаш), както и от него взиамш старият ремък и обтяжната ролка за климатика с цялатаконзола(на 2 болта, тези с които се и натяга), трябва да има дупки за нея на блока.всъщност защо сменяш мотор ?

          Коментар


            #6
            Годината да не те притеснява, двигателя пасва перфектно, и няма да сменяш колектор и дросел, закачаш твоята електроника и за климатика ти обясниха.Успеш с транспалнтацията.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Колектор ще сменя,другото трябва да е еднакво
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #8
                Каква е причината за смяната? Просто от любопитство

                Коментар


                  #9
                  Блокирал двигател :D Аз нямам металните колектори, а и ми се вижда по-лесно да ги сменя, отколкото да сменявам инсталацията.

                  Коментар


                    #10
                    колекторите нямат значение за електрониката.

                    Коментар


                      #11
                      Има датчици, които се различават.

                      Коментар


                        #12
                        yo_brava написа:
                        Има датчици, които се различават.
                        прати ми снимка на метален колектор на датчиците да ги видя, иначе в форума мисля че съм чел че си пасват датчиците на електрониката .

                        Коментар


                          #13
                          Ами после как ще я регистрираш тази кола ?
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            #14
                            Е какъв е проблема да я регистрирам ако имам документи за двигателя. А и това вече не е свързано с темата.

                            Коментар


                              #15
                              ами ,да регистрацията не е проблем,само дето трябва да бракуваш колата от която се използва двигатела.а и наистина това е извън темата.успех

                              Коментар

                              Working...
                              X