Здравейте! Помъчих се по горе да прегледам някоя тема дали има нещо общо с моя проблем, но не можах да намеря нищо, все пак съм нов в сайта.От известно време карам Стило 1.6 бен/газ 2003 мултивагон и имам малко проблеми с него. Докато карам с до 130 никъв проблем, след това при ускурение също стига до 170 няма проблем, НО КОГАТО карам с долу горе постоянна скорост 130-140 и леко утпусна бавно газта за да не ускорява повече ми светва тая жълтата лампа май пише авария в мотора и почва да пищи. Ако след това ускоря или утпусна ряско газта спира. Някой има ли представа от какво е. Знам, че тази лампа е за сонда ламбда ама се чудя дали да сменям кат. и двете сонди или мога да се размина само с кат. Ако е катализатор смятам да сложа няква евтина марка намерих един нов за 400 лв. от Германия. Да не забравя да спомена, че при последната смяна на маслото разбрах, че за 5 000км. ми е изгорила 4лт. масло, то беше няква куча марка, сега сложих ново няква синтетика за 1 000км. не е мръднало. Колата си попушва малко хем карам на газ, но е бял пушек както пара при студено време, само някой път когато паля думва малко повече дим. Да кажа, че съм сменил двете гърнета това лято.Искам, макар и тук за тези които имат подобни проблеми да спомена, че имах един проблем с датчика за налягане на маслото първо в рязък завой, мисля че десен, а после почти при всеки завой, рязко спиране, поскачане на гърбица или дупка. Четох всякви форуми и на много езици, че било от датчика на маслото, от маслената помпа, от филтърана маслената помпа, от компютъра, ама уви. Вадя щеката ни грам, викам това не може да бъде или щеката не показва <може да са я сменили> или..?!?!??! Не може да няма нищо нали постоянно трябва да свети ако съвсем няма. Като го източихме нямаше и литър вътре. Но както и да е много мръсни щеки имат или само при мен е така, там кадето трябва да показва е съхо а горе над макса е винаги мокро??МОЛЯ ЗА СЪВЕТ ЗА КАТАЛИЗАТОРАБЛАГОДАРЯ!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ламбда сонда или катализатор стило 1.6???
Collapse
X
-
Закачете я на диагностика и я проверете де, това което пишеш ме води към два проблема, 1 - ППХ на газ - за това ти светва най вероятно и лампата 2- Ламбадата да е забила на богата смес. Проблеми с паленето сутрин?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ами като е студено малко се мъчи с паленето. Не, че не пали напротив от първия път, ама се усеща как бавно върти. Ще сменям акумулатора тоя месец преди да ме е оставил някъде. Е можи ли тая грешка да свети винаги при една и съща скорост, винаги се появява и угасва по един и същи начин?!? Някой път ми светва и лампата ASR и EBS или нещо такова ама много много рядко. Значи казвате да не пипам катализатор или сонда преди диагностика.
Коментар
-
за газ инж. е да. Но искам да знам ориентировачно от какво може да е. Защото съм виждал как се разглабя всичко и накрая нищо не намират. От друга страна не ми се дават 650лв за нов кат и сонди преди да съм сигурен, че е от тях.А къдърен майстор е много относително. То да е кола преди 90г да кажеше кадърен. Сега май е въпрос на късмет кой ще открие проблема.
Коментар
-
emzo не е гаста братле. Тя не пали трудно, а върти трудно когато е студено, но тоя акумулатор е чист късмет, че още държи май е оригиналният да бъда честен. Ама паленето не ми е проблем ще сменя акумулатора и свещите, които също са много многооооо стари. Но мен ме интересува защо светва тая лампа само при леко отпускане на газта при средно високи обороти т.е. като карам с 130-140 е съвсем леко плавно намаля подаването на газ до 125-130 само тогава светва. Ако ускоря или отпусна газта спира. Най ме навежда на мисълта, че е от някоя ламбда ама не съм сигурен. Дргугото което искам да питам, като сменям катализатора кое е по добре куча марка нов или направо траба. С кучата марка поне ще могат да се навият сондите. Нужно ли е да се сменят задалжително сондите като сменяш катализатора или и старите вършат работа. колата е на 160 000 със сигурност. лично я купих от Германия с печати за прегледи.
Коментар
-
Проверете газовия инжекцион дали е чекнат да не подава гориво при ППХ, много често се пропуска тая отметка, в смисъл че дросела ти е затворен а ГИ блъска газ в колектора, от там МАП вика много налягане и светва лампата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колеги, пишещи в тази тема, моля, прочетете пак водещия пост и след това и другите проблеми на това Стило.Ма то е много проблемно.Колегата Мъри е дал единственият правилен отговор тук. Доколкото знам, работи в сервиз за "италианки". Така че, бобо, братче, свържи се с него и ако трябва ела до София. (Ако не си в Германия,де) И почни да сменяш нещата едно по едно. От по-просто, към по-сложно. От по-евтино, къмто по-скъпо. Аз друго решение не виждам. И, emzo, аз карам на газ и нямам проблеми. (Пу, пу да не чуе гявола). Като се запознаем ще тестваш, пробваш и каквото искаш.Иначе, ако трябва и аз да ръся акъл, ще кажа:1. Смени АБ.2. Смени свещите.3. Иди да настроят газовата.4. Виж това с маслото. тече ли, къде отива? И още неща... Много неща.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Оффф знаех си аз, че като е Фиат, да е нов. Ей сега ще си го лопам в кратуната. Без да пипам нищо по електрониката да чукна на дърво, до момента около 5 хил в лв. <с газта> инак го взех за 1600лв. Сега съм в Германия да. Еми не знам предната седмица си направих застрахвка към ADAC поне вече крана и транспорта са ми безплатни в цяла Европа. Ще му сложа нов катализатор и две нови сонди, ще се ухарча едно хубаво и ще му тегля една. Ако и тогаз продължи с глупостите карам дакато може.
Коментар
-
бобо написа:Ще му сложа нов катализатор и две нови сонди, ще се ухарча едно хубаво и ще му тегля една. Ако и тогаз продължи с глупостите карам дакато може.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар