Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обучение на TPS 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обучение на TPS 1.2 16V

    Здравейте колеги, след многократни опити така и не успях да обуча новото си стъпково моторче. Процедурата която намерих по много мнения е следната:Загрява се двигателят до 80 градуса.Разкача се акумулат. за 15мин.Закача се, и се дава контакт за 1 мин.Изкл. се от контакт за 1 мин.Пали се колата за 15 мин без да се пипа нищо друго.Загася се и е готова.Е при мен не става, новото моторче форсира колата между 2000 и 3000 об./мин. Някой ако може да сподели опит или ако има колега от Варна с Екзаминер ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    #2
    Тая процедура само на бензин и с изключени всички консуматори на ток. Да не смуче въздух от някъде, новото моторче съвсем "ново" ли е или е втора злоупотреба? Почистване?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Като загрее и откача конектора на моторчето оборотите са бетон 800, т.е. би трябвало да не смуче. Иначе моторчето е чисто ново.
      Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


      Когато целта е всичко и пътят е без значение!

      Коментар


        #4
        Системата на тоя модел е направена да се самоадаптира, какво прави след като покараш известно време? Колко км си изминал от смяната? Остава възможността да не си отстранил стария проблем.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Оборотите непрекъснато играят, като със загряване на двигателя, оборотите падат малко, в смисъл пак играят в определена амплитуда ама вече не между 2000 и 3000, ами да кажем между 1000 и 2000. Извънредно неудобно е да се кара така и затова не съм я карал много (20 км. най-много), защото колата сама дава газ.Със старото моторче проблема бяха ниските обороти на празен ход.
          Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


          Когато целта е всичко и пътят е без значение!

          Коментар


            #6
            А почисти ли маркучите от стъпкови мотор до дросела и двигателя от масло и нагар, има ли масло в тях?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Почистих ги, но няма ефект от което. Интересното се че имам три моторчета, старото мое, едно втора употреба и чисто новото. И колата с трите се държи по различен начин .. Имам чувството че компа въобще не нулира настройките на оригиналното моторче.
              Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


              Когато целта е всичко и пътят е без значение!

              Коментар


                #8
                След хиляди опити, най накрая си купих кабел за 15лв. и FIatECUscan и всичко заспа. Колата работи отлично.Явно и при мен само това е начинът.
                Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                Коментар


                  #9
                  Обучение на TPS 1.2 16V

                  Колега, купи кабел и какво направи? Поясни ако обичаш, защото имам подобен проблем със същия мотор и адаптация със откачане на акумулатора и т.н. - няма ефект.
                  Bravo 1,2 16V

                  Коментар


                    #10
                    Ами самия FES има опция за адаптация на стъпковия мотор без да си играеш с тия изгасяния, паления и тн
                    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                    Коментар

                    Working...
                    X