Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигател 1,6 - смяна колектор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Хубаво е да и ресетнеш еку то след като си правил разни работи и си я палил с други датчилци, най -вероятно се е омазала.

    Коментар


      #17
      kiriluz1 написа:
      При пластмасовия колектор датчика е един налягане и темпоратура, ....
      По-коректно е да се каже, че датчиците са два, но в един корпус.
      Stop giving directions, just say "Follow me."
      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

      Коментар


        #18
        И така аз съм я палил с неиния си датчик но с металните колектори но само на газ пали на бензин пали само докато е топла възможно ли е да е заминал датчика когато ми гръмнаха колекторите

        Коментар


          #19
          bastardo написа:
          И така аз съм я палил с неиния си датчик но с металните колектори но само на газ пали на бензин пали само докато е топла възможно ли е да е заминал датчика когато ми гръмнаха колекторите
          да напълно възможно е.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            някои мойе ли да ми предлойи такъв датчик

            Коментар

            Working...
            X