Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигател 1,6 - смяна колектор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Двигател 1,6 - смяна колектор

    Такаа, на бравата ми (1999-та) е с пластмасов колектор , може ли и има ли някакви ефекти (негативни или положителни) ,ако се монтира "метален" такъв? Че е по-здрав , по-здрав е... по-голям дебит има ли ли е същия просто е от по-стар модел на двигатела - да речем от 1.6 90 коня ? Рових се, но не можах да "скивам" такава тема или не съм се ровил достатъчно на дълбоко :D Поздрави!!!
    Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
    Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
    Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
    Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
    Убий скороста - Спаси дете!

    #2
    Колектора абсолютно идентичен и се заменя без никакви проблеми. Точно здравината му е предимството
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      А защо се вкарваш в такъв филм? Слагаш хубави свещи и кабели и караш на газ с плочка. Ако думне - тогава сменявай.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа:
        Колектора абсолютно идентичен и се заменя без никакви проблеми. Точно здравината му е предимството
        По-леко с това изказване...Смяната е възможна, ако имаш всичко, което е закачено на колектора. Само колектора няма как да смениш.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          wwalker написа:
          S_BANKOV написа:
          Колектора абсолютно идентичен и се заменя без никакви проблеми. Точно здравината му е предимството
          По-леко с това изказване...Смяната е възможна, ако имаш всичко, което е закачено на колектора. Само колектора няма как да смениш.
          Говорим за форма и размер, че не е необходимо преправяне.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Преди него е необходимо обаче, при това не малко.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Synthy написа:
              Преди него е необходимо обаче, при това не малко.
              Какво трябва да му се преправя на колектора не разбирам, ако говориш за монтажа на датчиците е друга работа вече, но аз разбирам въпроса така : Дали колекторите са идентични. - Да заменят се за 1 час.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Трябва да смениш както сам каза датчиците и дросела с всичко покрай него.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  Оборудван метален колектор се намира за малко пари например 60 лв. От пластмасовия се използва само Мап датчика ,цялата операция се прави за 1 час както е писал малко по нагоре колегата. Предимствата са доста , като почнеш от обикновенна газова и стигнеш до стъпково двигателче и ТПС (намират се на ниска цена и се сменят лесно,не като на пластмасовия колектор).

                  Коментар


                    #10
                    искам и аз да добавя нещо аз смених колекторите и започна да непали на бензин датцхика е с 2 кабела на алуминиевите а моя е с 4 какво да се направи по вапроса ако някои мойе да помогне да пише и ли да се обади на 0897512171

                    Коментар


                      #11
                      bastardo написа:
                      искам и аз да добавя нещо аз смених колекторите и започна да непали на бензин датцхика е с 2 кабела на алуминиевите а моя е с 4 какво да се направи по вапроса ако някои мойе да помогне да пише и ли да се обади на 0897512171
                      За кой датчик пишеш?
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        #12
                        мисля че е датчика за налягането на въздуха в колекторите

                        Коментар


                          #13
                          bastardo написа:
                          мисля че е датчика за налягането на въздуха в колекторите
                          С това точно обяснение, аз мога само да предполагам че говориш за кабела към MAP сензор + темп. датчик (ОЕМ 7472119), който се монтира на пластмасовите колектори.При металните там е само MAP сензора, а темп. датчик се намира на термостата.
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #14
                            При пластмасовия колектор датчика е един налягане и темпоратура, при металния са два отделни.Просто се разширява дупката в металния колектор за да може да влезне датчика от пластмасовия и се лепи със силикон.

                            Коментар


                              #15
                              и аз така направих и сега неиска да ми пали на бензин

                              Коментар

                              Working...
                              X