Привет колеги, проблема и следния... Преди известно време колата остана без бензин и беше карана около 15-на километра само на газ. Сипах бензин след това, но не пожела да тръгне. Реших да сваля бензиновата помпа, но се оказа, че тя работи... Все пак имах резервна и я смених, започна да работи но не особено добре. Реших да сваля резервоара и да го измия хубаво (беше много мръсен). След като го качих и монтирах отново попмата, колата започна да работи на бензин, но не палеше сутрин и не можеше да върви, особено в ниските обороти. А преди два дни съвсем отказа. Та сега се чудя дали проблема не е в дюзите а не в помпата? И на диагностика ще се разбере ли дали е от тях? Аз сменявах две дюзи преди 2 години, но тогава ми светна и лампата на таблото за тях, а сега не свети... Не знам вече какво да правя а идва зима и ми се иска да я оправя. Моля помагайте, благодаря ви предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.6 не работи на бензин
Collapse
X
-
Е именно, но не само. Може и с трансформатор (най-добре всъщност), специално пригоден за целта. За да цъкат с почистващата течност и да се почисти и вътре в тях, а не само докъдето стигне разтворителя от ваната. Рейката сам можеш да си почистиш вече, нали?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Колеги, днес свалих дюзите и ги занесох на един майстор да ги изчисти. Каза ми, яе че със сигурност вече ще работят. Определено разлика имаше, но не е това което трябва да бъде... Покарах колата на бензин 2-3 км и горе долу работеше добре, но сякаш на 3 цилиндъра. След това като че ли се задръсти нещо изведнъж и колата работи не като на 3 ами на 2 цилиндъра. А на газ си е стрела, няма и нищо. Свалих маркуча, който пълни рейката с бензин и запалих на газ. Шише 1.5лтр. го напълни доста бързо, значи би трябвало проблема да не е в бензиновата помпа. Свалях кабелите на свещите една след друга и на всеки цилиндър се явяваше разлика в работата на мотора, за това мисля че проблема не в токовете при дюзите. А къде да го търся ?????? Моля за помощ....
Коментар
-
1998 е беше с пластмасов колектор, но миналата година сложих метален. Газовата е обикновенна Ловато с вакуумен изпарител с емулатор на дюзите. Но защо пък за газовата ме питате..? А гофрирания маркуч го махнах, когато сменявах бензиновата помпа, защото го скъсах. Сега съм с обикновен маркуч за бензин. А колеги днес пак пробвах номера с пълненето на шишето и за 5 мин. едвам напълни половин литър... Нещо става но какво...? А как така с манометър. Това до колкото знам се прави при рейката на дюзите.
Коментар
-
yo_brava написа:А какво представлява горивния регулатор?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар