Младежи и девойки моля ви се измъкнете работните параметри и волтажите на Дебитомера на Хитачи който се вгражда в 1.8 моторите до 98-ма година. Без значение дали е Купе, Браво/а, Марея, Делта/Дедра. Един и същ е дебитомера.И ми подскажете кой пин с кой да замоствам.В аутодатата ги има на инжекционни системи но в момента не мога да си ги набавя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Показания на работните параметри на MAF Хитачи Браво1.8
Collapse
X
-
veselin10 написа:Слави, като се видим ще нося и работещ дебитомер. Даже два, ако броим и този на Мара. Ще направим каквито искаш проби. Ще и ма и компир със софтваре и кейбъл’sКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
За чистенето поне два спрея за дискове са минали през него, ама файда няма.Тъпото е че от време на време се оправя и много ме съмнява че някъде по схемата е прекъснат някой кабел.Проблема се появи след едно обстойно разглобяване на цялата кола.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
u_bo
като си с откачен дебиломер ЕКУ работи в авариен режим и не взима под внимание и ламбдата а само дросела.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар