Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Показания на работните параметри на MAF Хитачи Браво1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Показания на работните параметри на MAF Хитачи Браво1.8

    Младежи и девойки моля ви се измъкнете работните параметри и волтажите на Дебитомера на Хитачи който се вгражда в 1.8 моторите до 98-ма година. Без значение дали е Купе, Браво/а, Марея, Делта/Дедра. Един и същ е дебитомера.И ми подскажете кой пин с кой да замоствам.В аутодатата ги има на инжекционни системи но в момента не мога да си ги набавя.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    #2
    Слави, като се видим ще нося и работещ дебитомер. Даже два, ако броим и този на Мара. Ще направим каквито искаш проби. Ще и ма и компир със софтваре и кейбъл’s
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      veselin10 написа:
      Слави, като се видим ще нося и работещ дебитомер. Даже два, ако броим и този на Мара. Ще направим каквито искаш проби. Ще и ма и компир със софтваре и кейбъл’s
      Казвал ли съм ти колко много те обичам /не се впечатлявай казвам го на ден на поне 15човека/ Снощи разкачих дебитомера отново и си покарах така, е разликатае огромна, няма сецане, няма мъцане, притеснява ме обаче факта че може и проблема да е по веригата, а моя дебитомер да е читав.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Поне 4.2волта.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          А схемата на свързване и кой кабел къде отива, някой може ли да я измъкне.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Лог-ни го в движение, изпъни я с газ до долу от ниски до прекъсвач на 2-ра и 3-та. Измерването на място няма грам смисъл. Ако не си го чистил твоя виж темата на Емзо в раздела дизели.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              За чистенето поне два спрея за дискове са минали през него, ама файда няма.Тъпото е че от време на време се оправя и много ме съмнява че някъде по схемата е прекъснат някой кабел.Проблема се появи след едно обстойно разглобяване на цялата кола.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Къв е проблема да хванеш един уред и да прозвъниш проводника от конектора на МАФ-а до конектора на ЕКУ-то ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  като си с откачен дебиломер ЕКУ работи в авариен режим и не взима под внимание и ламбдата а само дросела.

                  Коментар

                  Working...
                  X