Колега Danchojn, погледни линка, който е дал колегата Kluchar, най-горе на страницата. Над буксата на екуто (131) има 3 кабела, които отиват на маса (130) е тези 3 кабела са на обща обувка и са на гърба на мотора (от към стартера), даже са закачени на стартера. Според мен не трябва да са там и след малко отивам към гаража да и намеря по-добро място, а дължината на кабелите не позволява да стигнат до акумулатора. На опела ми, масата на екуто е на горивната рейка, 2 кабела от екуто и отделен 3 ти кабел от датчиците на 12в линия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 75 1.2 MPI 1994 - Не пали
Collapse
X
-
Добър ден, извинявам се за късният отговор, но трябва и да се работи. Масата 130 беше хваната на шпилка, която излиза от стартера, с която се стяга шалтера към стартера. Махнах масата от там и я преместих на един болт буквално 5см под стартера, изчистих я със шкурка, малко контактен спрей, на дебело с грес...... И чудо, колата почна да хълца, даже стартера се появи отново (защото преди това мистериозно изчезна). След 10-15мин опити за палене, колата пали вдига 2000 оборота и гасне. След още няколко прехълцвания, вдига 1000 оборота и гасне, после 500 оборота и гасне.... След още 10-15 такива опита и колата запали, леко прекъсва, но работи. Сега, ако не от рас, пали от 2рия път и работи, въпреки прекъсването държи стабилно 1000 оборота, когато е студена и 900 като загрее. Обаче.....1. Прегрява, датчика на радиатора е заминал, но дори с перката на късо, да върти непрекъснато, пак прегрява.2. Няма грам парно, което ме навежда на мисълта, че има въздух в системата и сега се боря с изкарването му.3. При много леко подаване на газ, колата се замисля и почва да вдига оборотите, но при по-рязко или по-голямо подаване на газ директно гасне.Блягодаря ви колеги, че с ваша помощ спасих един Фиат от вторични суровини и благодаря предварително за помощта за напред!!!
Коментар
-
Празния ход да, но количеството на впръсканото гориво на студен двигател се управлява от автоматичен смукач.А симптомите който казваш са на давещ се двигател.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега, подгрев на дросела имам, ама смукач не виждам да има. На оста на клапата имам само,жилото от едната страна и тпс от другата, свалях филтърната кутия и дросела си седи затворен и на студен и на топъл двигател на празен ход. Изкарах въздуха от системата,и,колата вече не,прегрява, че даже и парно има. Интересното е, че сега колата пали и гасне, трябва след като я запаля да натисна газта, буквално един милиметър, колата вдига между 2000-3500 оборота и ако не изгасне задържа празен ход. А като натискам газта (много леко, иначе гасне) вдига едвам едвам оборотите и не работи равномерно, а все едно стреляш с калашник, но не гърми, нито в генерацията, нито в колектора.... Утре ще я закача отново на iaw scan и ще гледам какви смеси прави. За малко да забравя, над 2000 оборота, колата не прекъсва и топла и студена, под 2000 си прекъсва..... Честичко. Благодаря предварително на отзовалите се!
Коментар
-
stambata1982
извинете колеги ,къде е този автомати4ен смукач,че и на мен ми изчезна преди 2 месеца пунто 1.2 1993 75
Коментар
-
stambata1982
окултист промии си радиатора на запален двигател и си прегледаи бушоните ,,,освен под кормилото в жабката има още 6 бушона
Коментар
-
Прегледани са бушоните, в този ред на мисли, липсващото реле за какво е? Според старият собственик, като го слагал и почвал бързо, бързо да пада акумулатора. Според аутодата е за Ел. люк.Иначе по въпроса с двигателя, вода не губи. Сега имам съмнения в бензиновата помпа или регулатора на налягането, защото, обратното гориво е счупено на кошницата и съм го сложил в едно шише, за да не става всичко в бензин и за 2 седмици е успяло да върне няма и 20мл. От друга страна на двигателя му е изключително трудно вече да държи каквито и да било обороти и като го закачих към диагностиката виждам, че след като запали. Вдига 1500 оборота, време на инжекторите 2мс и аванс на запалването 8 градуса. Когато двигателя почне да глъхне и да се опитва да загасне, екуто почва да вдига времената на инжекторите и аванса, като ги редува. Точно преди тотално да загасне колата, екуто стига до стойности на инжекторите 8-10мс и аванс 18-20 градуса, което силно накланя везните към бедни смеси. А това ме кара да мисля, че или помпата е пътник или регулатора прави много странни неща. Сега въпрос, на този автомобил как се измерва налягането на рейката, защото няма винтил? В датата пише да се разкачи входящото гориво и да се закачи манометъра между рейката и маркуча на входящото гориво, ама така ще меря преди регулатора..... и малко ми е странно и мътно как точно ще го измеря дали работи..... П.П. Вчера закачих и абс-а към multiecuscan и ми изкара "unknown module" и на друг ред "ISO 6B 02 2A 10 7C unsupported". Според чичко гугъл, не съм първият с този проблем и пак според него, имам Bosch 2si, а не както обявяват в multiecuscan, Bosch 5.3. Та въпроса ми е с какво да се вържа към този модул, да видя защо не му гасне лампата... Благодаря предварително на отзовалите се!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар