Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 75 1.2 MPI 1994 - Не пали
Collapse
X
-
Благодаря на колегата Kluchar, за оказаната помощ в събота и най-вече за предоставеното еку и реле за проба. Оказа се, че не е от тях. Също така тествах датчика на коляновият вал с колонка и със светодиод, дава признаци да работи. Днес тествах с нов мап сензор и вакуум маркуч за него и колата отново не пали. Направо вече се изчерпвам от идеи и почвам сериозно да се замислям дали да не обадя на екометал инжинеринг или надин... Идеи?П.с. Махнах инсталацията на премахнатата аларма, да не би да е прекъсвала още нещо, но уви само + към релето на еку-то прекъсваше, а аз го бях шунтирал по-рано. Задънена улица.
Коментар
-
Масата на двигателя проверявал ли си я в какво състояние е? Тази на купето сащо? На бутане/дърпане пали ли?АБ проверявана ли е? Пробвай да я бутнеш два три метра напред и тогава пробвай да завърти стартера.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Акумулатора е от моята кола, с която се движа без проблеми. Бутона на помпата? Ако за него става въпрос, до помпата има ток, след нея има гориво, след филтъра има гориво, на рейката има гориво. Проблемът е, че при подаване на контакт еку-то отваря релето, което захранва помпата, бобините, инжекторите и подгрева на ламбдата. А като отвори релето, няма искра и няма гориво. С IAW Scan 2, на тестовете и гориво има и искра. Но нито на дърпане, нито на стартер пали.П.С. Не фабричен имобилайзер, Сблъсквал съм се с 10тина коли, където алармата се е прецаквала и хората за по-евтино са си сложили тайно ключе, някъде.....
Коментар
-
ocultist написа:Според мен не е редно да имам + на масата на екуто, било то и само на стартер. Поне засега това е единственото нещо, което не е както трябва от всичко измерено до момента. В събота най-рано ще го мъча (че стартера изгоря).Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар