Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 75 1.2 MPI 1994 - Не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    кола

    http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema4.htm
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      Благодаря на колегата Kluchar, за оказаната помощ в събота и най-вече за предоставеното еку и реле за проба. Оказа се, че не е от тях. Също така тествах датчика на коляновият вал с колонка и със светодиод, дава признаци да работи. Днес тествах с нов мап сензор и вакуум маркуч за него и колата отново не пали. Направо вече се изчерпвам от идеи и почвам сериозно да се замислям дали да не обадя на екометал инжинеринг или надин... Идеи?П.с. Махнах инсталацията на премахнатата аларма, да не би да е прекъсвала още нещо, но уви само + към релето на еку-то прекъсваше, а аз го бях шунтирал по-рано. Задънена улица.

      Коментар


        #18
        Масата на двигателя проверявал ли си я в какво състояние е? Тази на купето сащо? На бутане/дърпане пали ли?АБ проверявана ли е? Пробвай да я бутнеш два три метра напред и тогава пробвай да завърти стартера.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Масите са екстра, колата не пали на дърпане, оборотомера отчита, скоростомера също и няма никой. Какво е АБ?

          Коментар


            #20
            кола

            Акумулатора А това с датчика дали няма да свърши работа
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              Колата вече е с нов мап сензор и бакуум маркуч за него. Няма палене. Сега отивам пак в гаража и почвам да вадя инсталацията на еку-то и да гледам кабел по кабел какво се случва. Нещо на прецакана букса или на имобилайзер ми намирисва.

              Коментар


                #22
                Нали е 94-та година,значи нямаш имобилайзер. А краш бутона гледа ли го, да не е в него праблема?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  Акумулатора е от моята кола, с която се движа без проблеми. Бутона на помпата? Ако за него става въпрос, до помпата има ток, след нея има гориво, след филтъра има гориво, на рейката има гориво. Проблемът е, че при подаване на контакт еку-то отваря релето, което захранва помпата, бобините, инжекторите и подгрева на ламбдата. А като отвори релето, няма искра и няма гориво. С IAW Scan 2, на тестовете и гориво има и искра. Но нито на дърпане, нито на стартер пали.П.С. Не фабричен имобилайзер, Сблъсквал съм се с 10тина коли, където алармата се е прецаквала и хората за по-евтино са си сложили тайно ключе, някъде.....

                  Коментар


                    #24
                    Виж го това реле от къде се управлява.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Нещо подобно съм виждал на 1.6 16V и причината беше бушона за помпата, който там е комбиниран с още нещо... мисля бобината. Намираше се в под пластмасов капак, където са МАР и буксата на ламбдата. Огледай за бушон/и около МАР. Знам ли, може и при теб да е нещо такова.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #26
                        кола

                        Подобно е но уж всичко е наред дори и на диагностика всичко едно по едно работи дюзи, искра ,датчика помпата и тя работи но само първите 15 секунди колкото да стигне гориво до двигателя и после няма никой ако се даде на късо релето пак нищои с друго ECU пак нищо
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          Масата на еку-то (пинове 17 и 34) и масата на ламбдата... На стартера ли трябва да са закачени или на блока на двигателя (има няма 5см по-надолу)? Май проблема е открит, на стартер имам +12в на пинове 17 и 34. Сега въпроса е от къде идват тези 12в.П.с. Вече търся и стартер.

                          Коментар


                            #28
                            Щом на дърпане не пали какво общо има стартера? Това Пунто като го бутнеш само на втория метър пали без изобщо да имаш стартер.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #29
                              Според мен не е редно да имам + на масата на екуто, било то и само на стартер. Поне засега това е единственото нещо, което не е както трябва от всичко измерено до момента. В събота най-рано ще го мъча (че стартера изгоря).

                              Коментар


                                #30
                                ocultist написа:
                                Според мен не е редно да имам + на масата на екуто, било то и само на стартер. Поне засега това е единственото нещо, което не е както трябва от всичко измерено до момента. В събота най-рано ще го мъча (че стартера изгоря).
                                Това не знам как се случва. Много ме учудва защото масата на ЕКУ по принцип се връзва директно към акумулатора/шасито/. Няма как там да иде нещо положително спрямо плюсовата клема на акумулатора. Минусовия потенциал на ЕКУ обикновено е подсигурен двойно. Отива проводник от акумулатора до него директно, като в повечето пъти са няколко дори. Това се налага от различните управляващи вериги. Например веригите на сензорите по двигателя и тази на инжекторите, е редно да не са с обща маса, защото има голяма вероятност от обтичане и смущения на сензорите. Допълнително при добре направените инсталации, корпуса на ЕКУ е свързан с отделен кабел към шаси. Това кабелче може да е в снопа, може да е външно но го има в повечето случаи. Затова не мога да си представя там +12V. Или пък нещо не разбирам от обяснението ти.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X