Добър вечер, имам следният проблем. Историята на колата е, че е запалена, стигнала е до точка Б от точка А и на следващата сутрин колата не пали. Стартерът върти, но нищо. Закачих колата и с IAW Scan 2 установих, че дава грешка само за EVAP клапана, че или има късо на маса или е отворена веригата. Проверих какво се случва и на евапа беше закачена букса за нещо друго (предполагам халогени, защото кабела излиза малко преди клаксона). Закачих правилният кабел и ЕКУ-то не казва да има други грешки. Пуснах тестове за бензинова попма - работи, за бобините - пускат искри, за оборотомера - работи, за инжекторите работят. Обаче колата не пали. Четох на хиляда места и не мога да разбера има ли имобилайзер (FIAT Code) или не. тогава отворих релето и установих, че когато се подаде контакт, релето затваря веригата за бензиновата помпа, бобините, инжекторите и подгрева на ламбда сондата, обаче когато изгасне чек лампата, релето отваря веригата и повече не затваря. Когато се даде на стартер, релето също отваря и дори при 15 секундно въртене не затваря. Мерих кабелите за инжекторите, бобините, датчика за коляновия вал, мап сензора до ЕКУ-то и са здрави. Един приятел работи в магазин за авточасти и му звъннах и сверявахме съпротивленията на бобините и датчика за коляновия вал и отговарят. На финала реших да направя тестовете отново и пак всичко работи и отново не пали. Колата има газова уредба, която е изключена, има и допълнително слагана аларма, но тя прекъсва + преди релето за ЕКУ-то и е шунтиран имобилайзера и. Не съм пробвал да я дърпам колата да видя дали ще тръгне. Благодаря предварително на отзовалите се!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 75 1.2 MPI 1994 - Не пали
Collapse
X
-
Колата е само с един ключ. Гледах около контактният ключ и под жабката при бушоните и никъде не видях нещо, което да прилича на така нареченото в интернет IMMO BOX. Също така около контакният ключ няма пластмасовият обръч (антената) на имобилайзера. Направо съм изчерпан от идеи... Благодаря за бързият отговор!
Коментар
-
Re: Кола
kluchar написа:94 няма CODEДюзите работят ли Датчик колянов вал но нали уж няма грешки Може да се обадиш 0988959504Да пробваме с моя ECU има и датчици
Коментар
-
Danchojn написа:Аз не разбрах, докато се върти на стартер, има ли искри?
Коментар
-
След много четене установих, че тези коли страдали от клеморед на контактният ключ и тъй като го намерих на невероятната цена от 11лв, реших да го купя. С новият клеморед има малък напредък. Сега като дам на контакт, релетата затварят, като дам на стартер пак отварят, но като върна от стартер на контакт, релетата пак затварят. Със старият клеморед, трябваше да махна контакта и пак да дам на контакт, за да затворят релетата. Колата отново не пали, но поне има напредък. Колега Kluchar, най-вероятно няма да е тази седмица, защото ми готвят едно ходене до Варна в края на седмицата и не знам дали ще съм в София . Благодаря отново за помощта!П.с. От пинове 17 и 34 на екуто, кабелите къде отиват на маса? Тоест къде са вързани към купето?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар