Възможно ли е след проблем в перката на радиатора и неадекватно поведение на датчика за температура на водата да вкара в двигателя вода??? Майсторите са ми малко калпави и сега се реших да сондирам мнения. Спрях автомобила в рамките на 2-4 мин. след появата на пушек под капака, след това на 2 пъти е припалвана за 10-15 сек. и пали.... Според тях е навлязла вода в първи цилиндър, огънало главата и е сцепило корпуса на двигателя??? Говоря с тях по телефона тъй като автомобила ме изостави на 40 км извън населеното място където живея.Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прегрял 1,6 двигател, 103 к.с. от Мареа 1999г.
Collapse
X
-
Младеж не очаквай да видиш външни пукнатини, пукнат блок се хваща на ренген, а иначе всяка глава се шлайфа преди да се сложи отново, но чак пък да е крива , но е много възможно да се е изкривила ако веднага след прегряването си налял студена вода в двигателя.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
sugarboy написа:Колега, защо не се консултираш с колегата Stenli, преди да предприемеш, каквото и да било - гледам, пишеш, че си от Велико Търново.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колата е в Павликени... а как са видели пукнатината не знам, ще ида да видя в Събота, че постоянно съм на работа! Да налях вода в радиатора веднага след прегряването по препоръка по телефона, знам ли какво щеше да стане, а бе голям филм, сега търся двигател и то оборудван, ако тоя се е спекъл така!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар