Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поведение на ДВГ с прегорели изпускателни клапани?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поведение на ДВГ с прегорели изпускателни клапани?

    Някой може да сподели наблюдение на неговия автомобил при такава ситуация? Основно ме вълнува наблюдава ли се - повишаване ан нивото на маслото- липса на тяга- трудно палене при студен двигател- повишен разход
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    #2
    Щом не затварят добре клапаните то тогава се намалява всичко. Нормално е да палиш по трудно, да няма мощност..... маслото обаче не трябва да го вдига. Всичките симптоми ги наблюдавам при мотоциклетите които имам и ремонтирам. При 40л бензин се налага проверка на хлабината на клапаните, спадне ли хлабината под минимума който е даден от производителя се получават всичките неща за които питаш, без нивото на маслото.П.С. паленето обаче е по трудно на загрял двигател, ако хлабината е малка.

    Коментар


      #3
      Прекъсване на двигателя в движение съпроводено с пукане,това е личен опит.

      Коментар


        #4
        Re: Поведение на ДВГ с прегорели изпускателни клапани?

        S_BANKOV написа:
        Някой може да сподели наблюдение на неговия автомобил при такава ситуация? Основно ме вълнува наблюдава ли се - повишаване ан нивото на маслото- липса на тяга- трудно палене при студен двигател- повишен разход
        Вдигането на нивото на маслото е от теч на антифриз или гориво в маслото.

        Коментар


          #5
          Re: Поведение на ДВГ с прегорели изпускателни клапани?

          Airfan написа:
          S_BANKOV написа:
          Някой може да сподели наблюдение на неговия автомобил при такава ситуация? Основно ме вълнува наблюдава ли се - повишаване ан нивото на маслото- липса на тяга- трудно палене при студен двигател- повишен разход
          Вдигането на нивото на маслото е от теч на антифриз или гориво в маслото.
          на мен ми се виждат запушени инжектори
          Брава 1.6

          Коментар


            #6
            Нека да прибавим и сведните неща- загуба на антифриз 1.5л оза 50км. - втвърдяване на тръбите на радиатора- повишеон количество пара през генерацията- маслото за сега не е омесило с вода
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              По-скоро звучиш само за гарнитура на глава.Ама не очаквай да ти се оправи проблема със студеното палене, докато си мислиш, че имаш настроен ГИ
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар

              Working...
              X