Някой може да сподели наблюдение на неговия автомобил при такава ситуация? Основно ме вълнува наблюдава ли се - повишаване ан нивото на маслото- липса на тяга- трудно палене при студен двигател- повишен разход
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поведение на ДВГ с прегорели изпускателни клапани?
Collapse
X
-
Щом не затварят добре клапаните то тогава се намалява всичко. Нормално е да палиш по трудно, да няма мощност..... маслото обаче не трябва да го вдига. Всичките симптоми ги наблюдавам при мотоциклетите които имам и ремонтирам. При 40л бензин се налага проверка на хлабината на клапаните, спадне ли хлабината под минимума който е даден от производителя се получават всичките неща за които питаш, без нивото на маслото.П.С. паленето обаче е по трудно на загрял двигател, ако хлабината е малка.
-
Re: Поведение на ДВГ с прегорели изпускателни клапани?
S_BANKOV написа:Някой може да сподели наблюдение на неговия автомобил при такава ситуация? Основно ме вълнува наблюдава ли се - повишаване ан нивото на маслото- липса на тяга- трудно палене при студен двигател- повишен разход
Коментар
-
Re: Поведение на ДВГ с прегорели изпускателни клапани?
Airfan написа:S_BANKOV написа:Някой може да сподели наблюдение на неговия автомобил при такава ситуация? Основно ме вълнува наблюдава ли се - повишаване ан нивото на маслото- липса на тяга- трудно палене при студен двигател- повишен разходБрава 1.6
Коментар
-
Нека да прибавим и сведните неща- загуба на антифриз 1.5л оза 50км. - втвърдяване на тръбите на радиатора- повишеон количество пара през генерацията- маслото за сега не е омесило с водаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар