колеги имам един проблем с колата които не се появява винаги понякога като паля колата след престои от няколко часа и работи на 600-700 оборота и се тресе цялата и е готова да изгасне и така 5 секунди и сама се изфорсирва и се оправя а понякои път като го прави я гася и въртя веднага втори път и пали без проблем по често се получавача рано сутрин колата е браво 1.8 99 година
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем при палене браво 1.8
Collapse
X
-
emzo написа:Почти всички И да не говоря напразно:@механовеца - газ имаш ли ? Ако да, долното е за теб, ако не - проверка на бензиновата верига.@Слави - още ли нямаш кабел и лаптоп ? Имаш ли разлика във времето на бензин при работа на 2те горива ?
Коментар
-
Емо, вече съвсем нямам лаптоп Разлика във вървенето на газ и бензин е огромна, на газ върви добре, абе не е много добре ама примерно извън града не повече от 110-120км/ч. и свети чек, в града не се усеща липсата на мощност и не свети чек.На бензин положението е отчайващо, до 2500оборота колата направо сеца и се тресе, все едно че не и стига горивото, над 3000оборота нещата се нормализират но пак няма тяга.Чека свети и на бензин и на газ извън града, ако извадя един от вакумите на всукателния колектор, примерно тоя за повишено налягане на газта който идва от изпарителя, чек не светва изобщо но пък тягата съвсем си заминава, а разхода става 15/100 извън града.Бензиновите времена и тези на газ по спомен са около 2.2 или нещо подобно но пак казвам по спомен, но бяха приблизително еднакви.преди време я закачахме на ТЕХА и Бош тестер и двата пъти показа повишено налягане в смукателния колектор, което обаче не знам как го хваща изобщо на тоя двигател.Така или иначе колата влиза за ревизия на главата в сряда и най вероятно ще се слага новата глава, ако е готова до тогава. Трябваше това да се случи на пролет ама май ще избързаме малко. Причините са е губи 1л. антифириз на 50км. градско, здрава пара и капки вода от ауспоха, теч няма никъде, твърди водни съединения.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
emzo написа:Мятай глава с вариатор направо.Механовеца - проблема ти е в ГИ.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
veselin10 написа:Значи, забелязах, че ефекта(дефекта) го няма ако вечерта съм обърнал на бензин и така съм изгасил колата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
veselin10 написа:Значи, забелязах, че ефекта(дефекта) го няма ако вечерта съм обърнал на бензин и така съм изгасил колата.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Водя си я отвреме на време да и ръгат маркуча На метан паля от раз до -10 гр. , но не го практикувам. Трудното палене на бензин се появи преди около месец. Заедно с него, сега като се замисля, има и леко покачване на оборотите на бензин. Май ще трябва да я чета скоро в движение. Когато съм изгасил на бензин, не е малко по-лесно паленето , а си е перфектно. Дет се вика "от четвърт".Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар