Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем при палене браво 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем при палене браво 1.8

    колеги имам един проблем с колата които не се появява винаги понякога като паля колата след престои от няколко часа и работи на 600-700 оборота и се тресе цялата и е готова да изгасне и така 5 секунди и сама се изфорсирва и се оправя а понякои път като го прави я гася и въртя веднага втори път и пали без проблем по често се получавача рано сутрин колата е браво 1.8 99 година

    #2
    Явно не задържа бензин в системата, мисля, че се дължи на бензиновия регулатор. Намира се на рейката, има едно късо маркуче, виж дали мирише на бензин ако мирише и е мокро значи е заминал. И аз го имам тоя проблем, но мисля, че моя е здрав, но само мисля :D
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    Коментар


      #3
      нито мирише нито е мокро :D

      Коментар


        #4
        Имам го абсолютно същия проблем от 2-3 седмици. Със сигурност при мен не е от качество на горивото. Следя темата с интерес и ако аз имам някакър резултат ще пиша.
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          Всички с тоя мотор го имаме проблема.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Почти всички И да не говоря напразно:@механовеца - газ имаш ли ? Ако да, долното е за теб, ако не - проверка на бензиновата верига.@Слави - още ли нямаш кабел и лаптоп ? Имаш ли разлика във времето на бензин при работа на 2те горива ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Почти всички И да не говоря напразно:@механовеца - газ имаш ли ? Ако да, долното е за теб, ако не - проверка на бензиновата верига.@Слави - още ли нямаш кабел и лаптоп ? Имаш ли разлика във времето на бензин при работа на 2те горива ?
              с ГИ фобос 1 съм разликата в вървенето е минимална

              Коментар


                #8
                Емо, вече съвсем нямам лаптоп Разлика във вървенето на газ и бензин е огромна, на газ върви добре, абе не е много добре ама примерно извън града не повече от 110-120км/ч. и свети чек, в града не се усеща липсата на мощност и не свети чек.На бензин положението е отчайващо, до 2500оборота колата направо сеца и се тресе, все едно че не и стига горивото, над 3000оборота нещата се нормализират но пак няма тяга.Чека свети и на бензин и на газ извън града, ако извадя един от вакумите на всукателния колектор, примерно тоя за повишено налягане на газта който идва от изпарителя, чек не светва изобщо но пък тягата съвсем си заминава, а разхода става 15/100 извън града.Бензиновите времена и тези на газ по спомен са около 2.2 или нещо подобно но пак казвам по спомен, но бяха приблизително еднакви.преди време я закачахме на ТЕХА и Бош тестер и двата пъти показа повишено налягане в смукателния колектор, което обаче не знам как го хваща изобщо на тоя двигател.Така или иначе колата влиза за ревизия на главата в сряда и най вероятно ще се слага новата глава, ако е готова до тогава. Трябваше това да се случи на пролет ама май ще избързаме малко. Причините са е губи 1л. антифириз на 50км. градско, здрава пара и капки вода от ауспоха, теч няма никъде, твърди водни съединения.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Мятай глава с вариатор направо.Механовеца - проблема ти е в ГИ.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Мятай глава с вариатор направо.Механовеца - проблема ти е в ГИ.
                    Мда, това ще се прави, стига да успеят да престържат портовете до тогава.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Значи, забелязах, че ефекта(дефекта) го няма ако вечерта съм обърнал на бензин и така съм изгасил колата.
                      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                      Коментар


                        #12
                        veselin10 написа:
                        Значи, забелязах, че ефекта(дефекта) го няма ако вечерта съм обърнал на бензин и така съм изгасил колата.
                        Аз пък забелязах че дефекта го няма когато времето е влажно, а когато е сухо е въртене и сецане.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          veselin10 написа:
                          Значи, забелязах, че ефекта(дефекта) го няма ако вечерта съм обърнал на бензин и така съм изгасил колата.
                          Tъй бат Веско ... ти си с АГУ, я си минал някога газ анализатор, я не....При теб никой не може да гарантира , че имаш идеални смеси.Едното ми предположение, е че твоето Хитачи като обърнеш на бензин бързо влиза допустимите рамки и на другия ден паленето е малко по-лесно, но това е само предположение.Тъй че не виждам къв ти е проблема да палиш дирекшън на метан ? Поне другаря Попаров твърди, че до -15гр. пали лесно на метанец.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Водя си я отвреме на време да и ръгат маркуча На метан паля от раз до -10 гр. , но не го практикувам. Трудното палене на бензин се появи преди около месец. Заедно с него, сега като се замисля, има и леко покачване на оборотите на бензин. Май ще трябва да я чета скоро в движение. Когато съм изгасил на бензин, не е малко по-лесно паленето , а си е перфектно. Дет се вика "от четвърт".
                            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                            Коментар


                              #15
                              този проблем с ГИ то от каде идва може ли да се оправи

                              Коментар

                              Working...
                              X