Колеги, моята кола е Браво 1.6 103 коня 97-ма година и има същия проблем. Както си карам и изгасва, когато й кефне. Изгасва без да тресе или да й играят оборотите. Изгасва си ей така изведнъж, като този проблем започва да зачестява. Също така както карам, понякога ми придърпва за секунда и като погледна таблото - лампата на инжекциона присветва. Понякога пък както си работи колата, светва лампата на инжекциона, колата започва да се тресе и сякаш работи на 3 цилиндъра. Когато е на празен ход в това състояние, оборитите играят между 500 и 1000, а когато съм на скорост и вдигна 2000 оборота, колата спира да тресе, но продължава да работи сякаш на 3 цилиндъра и след около няколко минути се оправя сама. Ходих на диагностика 3 пъти при 2 различни майстора и резултатът е 1 и същ - няма грешки и колата работи перфектно като по часовник. Дали може да е TPS или нещо друго ?Отцепено от тема от раздел "Дизелови двигатели". Затова някои от постовете на колегите може да Ви се струват странни.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 , гасне по време на движение - отцепена
Collapse
X
-
ivel написа:иди в сервиз да ти измерят налягането на помпата
Коментар
-
Налягането на помпата за високото може да се измери само на стенд, сваля се и се мери и сттрува около 120 лв самото мерене. Затова не е вариант. Може да се измери само налягането на помпата в резервоара. Тест с друг регулатор е много по-лесно. От дебитомера не ти гасне.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз получих отговор на въпроса си - защо ми гасне колата. Днес пак започна да работи сякаш на 3 цилиндъра и да свети лампата на инжекциона. Този път майстора, който прави диагностика беше свободен и му я закарах в това състояние. Като я закачихме показа "запалителна бобина 1" т.е. бобината ми е заминала.. Остава да ме мъчи въпроса дали не може да е от кабелите ? И ако е от бобината, чувам че тия, които се продават по магазините са пълни боклуци и май е по-добре да търся някоя от блъсната кола, която се продава на части, защото е блъсната.
Коментар
-
slav4o_vt написа:E те са 2 бобините. И точно какво и е станало не е ясно. Се пак тя отговаря за 2 цилиндъра 1ви и 4ти. Така, че ако е изгоряла напълно по-скоро на 2 цилиндъра ще остава колата. Свещите как са ?
Коментар
-
Сложих другата бобина. Beru е. Моята е Champion. Не знам дали е добре, но напръсках буксите на TPS-a, Map Sensore-a, стъпковото моторче, тая на компютъра и на инжекторите с 1 контактен спрей на Polytrone. За сега колата работи нормално, но ще видим тая седмица дали ще гаснее с другата бобина.
Коментар
-
Така, колеги, от миналия понеделник до тоя вторник (9 дни) карах с другата бобина. Навъртях 400+ км градско и извън градско без никакви проблеми. Вторник вечерта си сложих моята бобина и до днес съм навъртял 40 км само градско. След като сложих моята бобина, колата на 2-3 пъти започна да не държи обороти и почти да изгасне и се оправя. Но днес започна същата история. Както си карам, изгасва, после паля и светва лампата на инжекциона, оборотите играят и колата се тресе. Не ми изглежда много реално проблема да е от бобината, но май така излиза. Затова ще търся втора ръка да си купя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар