Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фиат пунто 75

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с фиат пунто 75

    Здравейте колеги проблема е следния и е от няколко дена,при палене сутрин като е студена пали и загасва веднага не държи обороти и така два три пъти кат загрее няма проблеми.Колата е пунто 75 96г с газов инж.
    FIAT PUNTO MK1 преди -FIAT PUNTO MK2 facelift &FIAT GRANDE PUNTO 1.4 95

    #2
    И на мойта се появи същия проблем, направо съжалявам вече, че си купих фиат, при мен на бензин сутрин запалва гасне веднага, след това въртя ключа и си работи вече, а проблемът нямам на идея какъв може да е... ще чакаме някой който разбира да каже.

    Коментар


      #3
      Кола

      Що не дойде на срещата в Неделя да е видим какво и е
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Asus92 написа:
        И на мойта се появи същия проблем, направо съжалявам вече, че си купих фиат, при мен на бензин сутрин запалва гасне веднага, след това въртя ключа и си работи вече, а проблемът нямам на идея какъв може да е... ще чакаме някой който разбира да каже.
        E чак пък да съжаляваш заради един проблем не е болка за умиране,мойта я имам от 2007 година и не ми е създавала проблеми кой знае какви това мисля че може и да е моторчето за празния ход или датчика за температурата не се сещам какво друго може да е затова пуснах темата
        FIAT PUNTO MK1 преди -FIAT PUNTO MK2 facelift &FIAT GRANDE PUNTO 1.4 95

        Коментар


          #5
          Кола

          Обади се на Христо то й се нанимава с ФИАТТрите вятъра ул "Никола Петринин "36
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            това е един комплексен проблем при тези мотори.може да е както от лоши кабели,така и от ниско налягане на горивото и дефектирал датчик на охл. течност

            Коментар


              #7
              Да споделя, че и при мен го имаше същия проблем на Пунто 1.2 75 к.с. и се оказа проблем в изпускателната система. По-точно средното гърне. След отварянето му се видя, че има една тръба на дупки, която по средата на гърнето е заварена към една желязна пластина и се беше разпаднала на две места. От разпадането единия край на тръбата се беше разместил и вместо да сочеше към изхода на гърнето, беше заврян в единия му ъгъл. След отстраняването на тръбата, проблема с изгасянето сутрин след палене изчезна, както и няколко други

              Коментар

              Working...
              X