Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с колянов вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pioneer 306c написа:
    Добавка и смяна на масло само ако ще я продаваш колата.
    Кажи че не говориш сериозно ????!! Ето заради такива съвети много настоящи и бъдещи собственици патят включително и аз. Точно заради такива действия аз правя ремонт на моята през седмица,постоянно намирам замазани (прикрити) дефекти от стария собственик,до сега съм набил пари за още 2 фиата.Моля те недей така ... Поздрави
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #17
      пичове,отварял съм мотор 1,6 16 ,точно с такава диагноза.да ама не,като отворих какво да видя-всички лагери си бяха 6 и колата не е чукала от това.мотора беше около 300 000км и не изглеждаше да е отварян.в последствие се оказа нещо дребно,но и аз съм забравил,така,че първо постави точната диагноза и тогава отваряй.аз лично твърдя че тези мотори в нормална експлоатация издържат много.дано и при теб да е била нормална.иначе ти препоръчвам когато мотора чука ясно и отчетливо да започнеш да вадиш един по един кабелите на свещите.ако при вадене на кабела на даден цилиндър спре чукането,то значи на въпросния цилиндър са износени биелните лагери.също като загрее ти препръчвам да махнеш пистовите ремъци и да чуеш дали продължава да чука.ако всеки заради мотора си хвърля колата ехее.успех

      Коментар


        #18
        cs_aleksandar написа:
        pioneer 306c написа:
        Добавка и смяна на масло само ако ще я продаваш колата.
        Кажи че не говориш сериозно ????!! Ето заради такива съвети много настоящи и бъдещи собственици патят включително и аз. Точно заради такива действия аз правя ремонт на моята през седмица,постоянно намирам замазани (прикрити) дефекти от стария собственик,до сега съм набил пари за още 2 фиата.Моля те недей така ... Поздрави
        Мноого добре знаеш каква е практиката в БГ и няма какво да се учудваш

        Коментар


          #19
          Решено е, колата ще се прави само че в Монтана защото на майстора му имам доверие и цената ще е по-поносима. А до тогава ми казаха да сложа една руска добавка ’’Универсална Добавка’’ щом на студен старт при по-гъсто масло не се чува тракане. В ем комплект е има 50лв. дано да си заслужава.Колата ще се прави след един месец , след това ще напиша какво е правено и колко е излезнал ремонта защото тема с такъв проблем не открих в този форум.
          Fiat Brava 1.9TD 100
          Fiat Marea 1.8 HLX

          Коментар


            #20
            Малко развитие по темата. Реших да мина през още няколко сервиза ( ей така да потвърдят диагнозата биелен лагер).Ходих в Люлин в сервиза за Фиат Ланча Ивеко и там ми казаха че може да са много неща: повдигачи, вариатор,от ангренажа, биелни и основни лагери. Майстора каза че първо иска отгоре да разглоби и да раздвижи повдигачи ако не е от тях тогава ще погледне ролките и накрая ще отвори картера да види лагерите, НО СПОРЕД НЕГО 99% СА ЛАГЕРИТЕ!!!Ходих при майстора който поддържа служебните ни коли ( малко сервизче човека сам си работи) и според него биелен лагер се чува по съвсем различен начин, а при мен се чува най-отгоре.За капак посетих и Александър Ауто момчето съвсем ясно и категорично каза проблема е горе високо,а биелен лагер не се чува така,но без да разглобят не може да каже какво е. Утре ще ходя да разглобяват и да ми поставят диагноза.Ако наистина проблема е горе защо на студен старт няма чукане?(нищичко не разбирам не ми се сърдете ако въпроса е тъп)
            Fiat Brava 1.9TD 100
            Fiat Marea 1.8 HLX

            Коментар


              #21
              пробва ли да вадиш кабелите цилиндър по цилиндър или само обикаляш сервизите.ЧУКАЩ БИЕЛЕН ЛАГЕР,НЕ ИЗДЪРЖА МНОГО.досега вече можеше да си блокирал,така че не е от лагер според мен.по-скоро имаш проблем с хлабините в опорите на някой разпределителен вал

              Коментар


                #22
                ivel написа:
                пробва ли да вадиш кабелите цилиндър по цилиндър или само обикаляш сервизите.ЧУКАЩ БИЕЛЕН ЛАГЕР,НЕ ИЗДЪРЖА МНОГО.досега вече можеше да си блокирал,така че не е от лагер според мен.по-скоро имаш проблем с хлабините в опорите на някой разпределителен вал
                Нищо не разбирам, затова и нищо не мога да направя.Обикалям сервизите защото подложих на съмнение първата диагноза и ако се бях доверил на първия майстор с диагноза биелен лагер сега двигателя щеше да е на земята. Днес ще ходя пак в александър ауто за да открият проблема.
                Fiat Brava 1.9TD 100
                Fiat Marea 1.8 HLX

                Коментар


                  #23
                  Не виждам какво има да разбираш да запалиш колата и да изваждаш лулите на кабелите един по един
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #24
                    Valiosport написа:
                    Не виждам какво има да разбираш да запалиш колата и да изваждаш лулите на кабелите един по един
                    както и да е.....Днес бях в Александър Ауто и си мислят че са открили проблема ....... искрено се надявам! В понеделник влиза в бокс-а за 2-3 дни.
                    Fiat Brava 1.9TD 100
                    Fiat Marea 1.8 HLX

                    Коментар


                      #25
                      В Александър Ауто разглобиха главата и казаха че всичко е наред, разпределителните валове са почти перфектни и проблема не е там. Обаче всичко беше изключително черно! Нагар здраво направо трагично. Според тях чукането е от биелен лагер в много начален стадии. Искат да им оставя колата за 2-3 дни и да свалят главата и картера, всичко да се почисти, ще сменят биелните лагери някакви гумички, гарнитури и незнам си какво още.Общо взето ще изчистят двигателя от нагара, ще отстранят чукането и всичко ще се препипа.Направиха ми комплексна цена от 500лв. за всичко(труд и части) и каквото и да излезне друго да се прави или сменя няма да повлияе на крайната цена. Казват че като си взема колата всичко вътре по двигателя ще е като чисто ново.
                      Fiat Brava 1.9TD 100
                      Fiat Marea 1.8 HLX

                      Коментар


                        #26
                        като врачка ти казвам,че не е от лагер или по-точно ако е лагер,то той ще е стопен,с повлечена лагерна композиция и ще е надран вала.с една дума ако е лагер е хубаво да се смъкне мотора,да се извади коляновия вал,да се измери с микрометър за елипса и т.н.така на място си обречен на неуспех.нагарите са се получили от умрели маслени сегменти,смени си и сегментите.

                        Коментар


                          #27
                          ivel написа:
                          като врачка ти казвам,че не е от лагер или по-точно ако е лагер,то той ще е стопен,с повлечена лагерна композиция и ще е надран вала.с една дума ако е лагер е хубаво да се смъкне мотора,да се извади коляновия вал,да се измери с микрометър за елипса и т.н.така на място си обречен на неуспех.нагарите са се получили от умрели маслени сегменти,смени си и сегментите.
                          Абсолютно подкрепям.Абе що си мисля че прочетох някъде че караш с АС Делко? Да не са ти сложили някое почистващо масло.А пък специално сервизите който си цитирал просто не искамм да ги коментирам каква трагедия са и то незащото не са кадърни ами защото искат да ти съдерът кожицата.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            Да маслото е такова, но то мисля че сега пак ще се смени. А за сервизите може и да е така, но като видя коректно отношение без да ми увъртат какво може да е пък нещо друго ако изкочи за смяна и така нататък, а цената ме устройва. Днес оставих колата, утре ще ми се обадят да е погледна ( не че нещо ще разбера ) преди да е сглобят. Най вече ще видя до колко ще е изчистен нагара(може и да направя 1-2 снимки ако някой иска да погледне) ИСКАМ СИ КОЛАТА НА ПЪТЯ!!! Като е взема ще напиша какво е сменено и какво е направено, защото не открих нито една тема довършена което е много дразнещо.
                            Fiat Brava 1.9TD 100
                            Fiat Marea 1.8 HLX

                            Коментар


                              #29
                              евала,ти си по-отговорен.иначе питай дали ще сменят и сегментите

                              Коментар


                                #30
                                Такаааа днес си взех ителянчето от ремонт и резултата е :мотора на земята, шлайф на вала,биелни, основни лагери, семеринги и почистване на нагара от старото масло,ново масло,хидравлична течност,гарнитурки и т.н. Видях старите биелни лагери и по всичките имаше надрано но не много, а един беше по сериозно надран. Сега вече мотора е по тих и се надявам да няма проблеми.Казаха ми известно време да карам по спокойно да не я вкарвам в обороти. На първо палене бях там и ми направиха впечатление повдигачите. Първоначално изтропаха всички но за малко , а един (така ми се струва по звука) си продулжи да чука 3-4 мин и след това отихна. Може ли да ми създаде главоболия в близко бъдеще?
                                Fiat Brava 1.9TD 100
                                Fiat Marea 1.8 HLX

                                Коментар

                                Working...
                                X