и моята не правеше, ама по едно време взе да ги правиявно се комбинират няколко неща, едното от които е качеството на горивотопри мен се получава когато горивото намалее до средата и остарее... в немския форум има такива случаи, в международния същокакто на коли с газ, така и на коли без газникой не е разбрал от какво еповечето като сложат ново гориво (обикновено от най-хубавото) и нещата се оправят
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Старта сутрин е с повечко въртене от нормалното
Collapse
X
-
Ама това не много хубаво Съвременен инжекцион да се държи така. Но е странно наистина. Днес пак всичко е без проблем. На една от колите, които се държаха като моята, с тази разлика, че палеше с повечко въртене и на всеки старт след престой над 4часа проблема излезе много странен също. Датчика на коляновия вал беше адски мръсен. Всякакви мизерии имаше по него включително и масло, от някоя смяна. Свалихме го, почистихме го и вече няколко дни е също без проблем - гориво не е сменяно. Как се отразяват мръсотиите на магнитен датчик незнам, но нито кабелите към него нито в куплунга има проблеми. Може да е самият той, но пък запали ли проблем няма.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ЛЪЖИТЕ ЗА БЕЗОЛОВНИЯ БЕНЗИНПетролните компании се заеха да ни убеждават, че безоловния бензин е по-безопасен за нашето здраве и околна среда, отколкото оловния.В резултат на това, че те не ни разкриват всички факти, обаче, бяхме сериозноизмамени!Съставено от Кетрин СимънсСамите терминиPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Добре де, Емо си предполагам. От къде ти идват тези идеи не знам. Не знам с какво съм те засегнал, ако е така, кажи тук публично. ЩЕ СЕ ИЗВИНЯ. Но не знам от къде идват тези мисли у теб, явно ти мислиш за Политрон повече от мен Кажи ми къде намери връзка. Ако не моля те престани с тези ............................................. В темата посочих как се оправи автомобила - ШЕЛ Нитро 100октана. Какъв е проблема незнам. Поне да бях го споменал някъде.......... Подобни постове ще ги подминавам, срамота е........Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Данчо не се ядосвай моята пали чакмак когато времето е влажно или съм минал през автомивка, сутрин когато времето е сухо въртим доста за да запали. Бензина който заредих мирише на блажна боя и шурти вода през ауспуха като от чешма, прекъсва глъхне, а на газ е перфектна.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
при мен май е от другонай-вероятно регулатора за налягане не работит.е. не държи наляганепросто като има повече бензин, явно на принципа на скачените съдове остава повече гориво в горивопроводапомпата си вдига необходимото налягане, но като загася регулатора не държи горивопровода под наляганеи като е карана скоро има някакво гориво, което е достатъчно за да запалино като е минало повечко време има въздух и затова не се получава - системата няма връщаща тръба; излишното гориво си се изпуска от регулатора в самия резервоар
Коментар
-
Danchojn написа:Sev, и пандата е на същата схема, няма маркуч за обратно гориво. Обаче, нали помпата на контакт се пуска, и като качи налягане спира. Може би въздуха в тръбопровода до бензиновата рейка, няма къде да отиде.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
точноако беше с връщане щеше да го избутаа тук няма какпаля колата, оставям я да поработигасяведнага вадя маркуча влизащ в рейката - налягане никаквоотсрани на рейката има клапан за освобждаване на налягането или обезвъздушаванеестествено и там е същотопомолих приятел със същата кола да направи проба - да натисне клапана да види какво е наляганетоизобщо не може да го натисне, поне не и на ръка както аз
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар