Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Старта сутрин е с повечко въртене от нормалното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Старта сутрин е с повечко въртене от нормалното

    Здравейте колеги,Автомобила е Фиат панда 4х4 2006г 1.2 бензин 60к.с. От чисто нов е при мен. Газифициран е с ГИ преди 30 000км.Проблем се заформя със сутрешния старт. Запалва нормално но след въртене от порядъка на 3сек., което досега не е било така. Запалвала е винаги изключително лесно. Това е само и едниствено сутрин. Не го свързвам с престой защото сутрин карам 15-20км, автомобила стои 8 часа и си запалва без проблем. Работи чудесно и на газ и на бензин. Разхода е в норма. По състоянието на запалителните свещи, които са иридиеви на 40 000км двг-то е отлично.С температурните датчици мисля че също няма проблем, защото нищо не се е променило в работата на велтилатора и на уреда на таблото.Проблема е от около седмица. Започвам да го свързвам с кофти бензин. Днес заредих на Шел - 100октановия, който не се прави по нашите георгавски ширини. Ако не се получи, смятам да пробвам да я загася на бензин.Бензиновата помпа - при този автомобил се чува ясно че работи. На контакт тръгва и след малко спира. Налягане не е мерено. Горивен филтър няма, затова се чудя дали да не я извадя да видя мрежичката дали не е позацапана.И сега какво ми прави впечатление - този проблем изведнъж стана масов. Много мой приятели, а и колеги във фирмата, където работя се оплакват от това, почти заедно с мен. Затова все повече си мисля че проблема идва от горивото.Темата е дискутирана, но ако се окажа прав, в момента здраво ни цакат с горивата. Пускам темата и в офроод форума за повечко мнения. Благодаря.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    #2
    Да ти имам проблемите с 3 секундното въртене :DЩом не си само ти, сигурно е от горивото.Позахладня и за това е така с "летния" бензин.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Не е толкова безобидно, защото вече подмених две горивни помпи на два доста нови автомобила. Отказаха без никакви симптоми.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Пробвай следното- дай на контакт докато спре да работи помпата, върни контакта и изчакай да кажем около 20-30 сек, (при мене още на 10-тата се чува цъкането на релето на помпата) , и пак подай контакт за да подкачи гориво помпата още веднъж. Ако и след второто качване на гориво не запали от раз проблема не е в помпата а някъде из гориво,свещи и т.н . Пробвай горното за да отпадне като вариант помпата.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Това е правено. Няма ефект.Колега от Офроода, смята че може би се пълни с газ смукателния колектор но при ГИ, това е доста трудно да стане. Съвета му е да пробвам да паля с пълна газ.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Сутрин като запали, веднага след това като подадеш рязко газ , глъхне ли ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Danchojn написа:
              Не е толкова безобидно, защото вече подмених две горивни помпи на два доста нови автомобила. Отказаха без никакви симптоми.
              Такъв ни е бензина,всичко разгражда.....Пък за нафтата да не говоря,не е едно времешната нафта,като се оцапаш,два дена мирише ръцете от нея.
              Fiat palio 1.7td

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                Сутрин като запали, веднага след това като подадеш рязко газ , глъхне ли ?
                НЕ, рови гуми. След като запаля тръгвам моментално, вообще не я чакам, няма значение дали е +40гр или -30гр навън. Не се притеснявам за мотора.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Ами ако не е от горивото, имаш ли други свещи с които да пробваш?
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    Няма да е от свещи. Перфектни са. Пазя старите но не мисля че в тях е проблема. По скоро ще се окаже, че някой газов клапан наистина пропуска газ. Утре преди да запаля ще махна въздушния филтър и кутията. Ще дам контакт и ще натисна газта докрай да се отвори дросела. Ако там има газ, ще излезе. Затварям и паля и ще си покаже.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Завърти крана на бутилката.Извади маркуча откъм рейката, да излезе газта и заранта пробвай.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Завърти крана на бутилката.Извади маркуча откъм рейката, да излезе газта и заранта пробвай.
                        Точно така ще процедирам, че само на контак дросела може и да не мръдне, и ще пиша какво се е случило.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          С Брава-та преди като си идвам лятото сутрин след като запаля след няколко секунди гасне, ако заредя бензин в бг. Само лятото. Бях се научил да слагам бензин в Румъния, то и без това само за палене се ползваше. Но винаги палеше моментално. При теб изпуска и пълни колектора с газ.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            Разкачил съм рейката. Утре ще видим как ще стартира. Ако стартира нормално работата е почти ясна. Интересно, че газовата рейка си работи перфектно, нито е станала по шумна. Предполагам вътре се подменят на клапанчетата разни нещица
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              Добро утро.Да не е от ГИ. Всичко си е същото.Наистина ще трябва май да сменя свещите, защото те са на 40 000км, но моята запалителна система дава искра винаги в два цилиндъра. Което означава двойно износване. Вероятно не е същото износване, като в цилиндъра където има горене, но искрата неминуемо отнася електрони..............................Та да речем, че свещите са на 80 000км.Сега се сещам, че оригиналните които бяха с никелов електрод на тези км бяха много амортизирани, но и бях само на бензин тогава. Пропан-бутана амортизира повечко свещите. Ще трябва да пробвам.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X