Здравейте колеги,Автомобила е Фиат панда 4х4 2006г 1.2 бензин 60к.с. От чисто нов е при мен. Газифициран е с ГИ преди 30 000км.Проблем се заформя със сутрешния старт. Запалва нормално но след въртене от порядъка на 3сек., което досега не е било така. Запалвала е винаги изключително лесно. Това е само и едниствено сутрин. Не го свързвам с престой защото сутрин карам 15-20км, автомобила стои 8 часа и си запалва без проблем. Работи чудесно и на газ и на бензин. Разхода е в норма. По състоянието на запалителните свещи, които са иридиеви на 40 000км двг-то е отлично.С температурните датчици мисля че също няма проблем, защото нищо не се е променило в работата на велтилатора и на уреда на таблото.Проблема е от около седмица. Започвам да го свързвам с кофти бензин. Днес заредих на Шел - 100октановия, който не се прави по нашите георгавски ширини. Ако не се получи, смятам да пробвам да я загася на бензин.Бензиновата помпа - при този автомобил се чува ясно че работи. На контакт тръгва и след малко спира. Налягане не е мерено. Горивен филтър няма, затова се чудя дали да не я извадя да видя мрежичката дали не е позацапана.И сега какво ми прави впечатление - този проблем изведнъж стана масов. Много мой приятели, а и колеги във фирмата, където работя се оплакват от това, почти заедно с мен. Затова все повече си мисля че проблема идва от горивото.Темата е дискутирана, но ако се окажа прав, в момента здраво ни цакат с горивата. Пускам темата и в офроод форума за повечко мнения. Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Старта сутрин е с повечко въртене от нормалното
Collapse
X
-
Да ти имам проблемите с 3 секундното въртене :DЩом не си само ти, сигурно е от горивото.Позахладня и за това е така с "летния" бензин."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Пробвай следното- дай на контакт докато спре да работи помпата, върни контакта и изчакай да кажем около 20-30 сек, (при мене още на 10-тата се чува цъкането на релето на помпата) , и пак подай контакт за да подкачи гориво помпата още веднъж. Ако и след второто качване на гориво не запали от раз проблема не е в помпата а някъде из гориво,свещи и т.н . Пробвай горното за да отпадне като вариант помпата.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Danchojn написа:Не е толкова безобидно, защото вече подмених две горивни помпи на два доста нови автомобила. Отказаха без никакви симптоми.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Няма да е от свещи. Перфектни са. Пазя старите но не мисля че в тях е проблема. По скоро ще се окаже, че някой газов клапан наистина пропуска газ. Утре преди да запаля ще махна въздушния филтър и кутията. Ще дам контакт и ще натисна газта докрай да се отвори дросела. Ако там има газ, ще излезе. Затварям и паля и ще си покаже.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Добро утро.Да не е от ГИ. Всичко си е същото.Наистина ще трябва май да сменя свещите, защото те са на 40 000км, но моята запалителна система дава искра винаги в два цилиндъра. Което означава двойно износване. Вероятно не е същото износване, като в цилиндъра където има горене, но искрата неминуемо отнася електрони..............................Та да речем, че свещите са на 80 000км.Сега се сещам, че оригиналните които бяха с никелов електрод на тези км бяха много амортизирани, но и бях само на бензин тогава. Пропан-бутана амортизира повечко свещите. Ще трябва да пробвам.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар