Така, значи ще се пробвам да сменя гумичките и както някой колеги са споменали, ако не стане със смяната на гумичките значи ще се пробва и със смяна на сегменти, но защо ли съм чувал че тея сегменти не се износват така лесно, или се бъркам, вие ще кажете ? ;
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
[Fiat Punto S] Колата ми гори масло !
Collapse
X
-
Кола
Ако не пуши може от някой семеринг да тече само когато се кара иначе ако е оставиш да не капеСмени гумички поне е малко по лесноhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=44080
Коментар
-
Ами да сериен проблем ! Защо сериен ли защото след 100 000 км им е време просто. А пунто такова под 100 000 км няма , тъй че просто е нормално да са износени гумичките и някои друг сегмент.Отделно че и след този пробег е са нужни смяна на амотисиори ако не са умряли са към умиране.Накладки спирачки и дискове ... Пък вероятно и спирачна помпа.Просто така с кола на старо и почваш да и сменяш чаркалъците 1 по 1 като почнат да се обаждат.Хубавото е ,че части има и са евтини и се намират лесно.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
какви 100 000км,това са пълни глупости.сегментите държат доста,а на реални километри съм отварял веднъж на 140 000 и гумичките не бяха износени.просто колите идват тук на много километри и незнайно колко пъти прегрявани.няма кола която в нормална експлоатация на 100 000 да гори масло и то много
Коментар
-
И като сменяш гумичките на клапаните да си вземеш хубави, защото ако сложиш ментета пак ще харчи и ще решиш, че трябва да сменяш сегменти.Аз съм на мнението на колегите - сменяй гумички на клапани, но с качествени! И без това не са скъпи, за да пестиш от тях!== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
е,разбира се .и аз малко да попиша-смяната на място е неправилното решение,въпреки че много хора го правят.клапаните са поизносени,вкопани и са си легнали точно.когато сменяш гумичките няма начин да не го завъртиш леко по оста му клапана.и какво следва-разместен клапан,недобре уплътняващ,от което пък следват други неща.ето защо е по-добре да се свали и да се направи всичко наред,включително и шлайф.не правете компромиси ,защото после излиза скъпо,а загубата на време отделно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар